• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мастильні засоби інші

за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 16.07.2020 11.00. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.

Торги не відбулися

3 123 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 616.25 UAH
Період уточнення: 15.06.2020 17:11 - 12.07.2020 11:30
Відповідь надана

Запитання стосовно Технічної специфікації

Номер: 68882d275b064b86bb6708fe3e2dd93b
Дата опублікування: 06.07.2020 10:46
Опис: Дякуємо за вашу відповідь. Та просимо надати роз'яснення: 1.Прошу надати роз’яснення щодо позицій 1 та 2 у Додатоку 1 (Технічна специфікація) тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) (номер у Prozorro UA-2020-06-15-002423-a). Чи буде вважатися товар таким, що є еквівалентом, наприклад «олива моторна мінеральна Mol Dynamic Transit 15W-40 Клас в'язкості по SAE - 15W-40; API - CI-4/SL; ACEA – E7; Cat ECF-2; VDS-3. Температура застигання, ºC мінус 30 ºC; В'язкість, сСт: при 40 ºC дорівнює 108,5; при 100 ºC дорівнює 14,4»? 2.Прошу надати роз’яснення щодо позицій 4 та 5 у Додатоку 1 (Технічна специфікація) тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) (номер у Prozorro UA-2020-06-15-002423-a). Чи буде вважатися товар таким, що є еквівалентом, наприклад «Shell Rimula R4X 15W-40 Клас в’язкості по SAE - 15W-40; API - CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL; ACEA - E7/E5/E3; Cat ECF-2; VDS-3. В'язкість кінематична, сСт: при 40 ºC дорівнює 109, при 100 ºC дорівнює 14,7. Температура застигання, ºC, мінус 36 ºC »? 3.Прошу надати роз’яснення щодо відповідності допуску VDS-3 позицій 4 та 5. Спосіб надання підтвердження схвалення чи допуску виробника Volvo на будь яку оливу за допомогою відображення у копії технічного опису товару від виробника оливи унеможливлює перевірку Замовником чинності чи достовірності цього схвалення або допуску. Прохання внести зміни у Додатоку 1 (Технічна специфікація) тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) (номер у Prozorro UA-2020-06-15-002423-a), а саме додати вимогу щодо надання офіційного підтвердження або його копії від виробника Volvo стосовно відповідності оливи стандарту VDS-3 (Volvo Drain Specification). 4. Прошу надати роз’яснення щодо відповідності допуску DEUTZ: DQC IV-10 LA позиції 22. у Додатоку 1 (Технічна специфікація) тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) (номер у Prozorro UA-2020-06-15-002423-a). Чи буде перевірятись чинність та достовірність допуску на офіційному сайті виробника DEUTZ за посиланням https://www.deutz.com/fileadmin/contents/com/service/maintenance/betriebsstoffe/oils/DE/DQC-Freigabeliste_Ausgabe_06_2020.pdf ? Та чи має продукт, який буде запропоновано учасником знаходитись у списку продукції, яка відображена за цим посиланням на сторінках 26-32?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Щодо п. 1 запитання: повідомляємо, що наразі в системи і механізми суден залиті мастильні засоби, які вказані тендерній документації. На суднах ДП «АМПУ» встановлені двигуни Сaterpillar з технологією ACERT. Згідно технічної документації на двигуни Сaterpillar, оливи, які не відповідають вимогам класифікації Cat ECF, можуть призвести до скорочення ресурсу двигуна та саме олива Cat DEO є пріоритетною для використання в двигунах Сaterpillar з технологією ACERT. Олива Cat DEO крім випробувань, які передбачені для продуктів класифікації ECF-2, проходить чотири унікальних тести на довговічність і якість, а також багаточасові випробовування в польових умовах. Всі тести проводяться на двигунах Сaterpillar. Лише після успішного проходження усіх випробувань олива може бути ухвалена компанією Сaterpillar. Після нещодавно проведених ремонтів двигуни знаходяться на гарантії виробника двигунів. З метою недопущення втрати гарантії виробника двигунів, при запропонуванні «еквіваленту» оливи, зазначеній у Тендерній документації, учаснику необхідно надавати офіційне підтвердження (схвалення) від компанії Сaterpillar про проходження еквівалентною оливою випробувань та тестів на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT і можливість використання еквівалентної оливи на двигунах Сaterpillar з технологією ACERT. Щодо п. 2 запитання: повідомляємо, що за умови надання від компаній Volvo та Сaterpillar офіційного підтвердження відповідності оливи Shell Rimula R4X 15W-40 допуску VDS-3 (Volvo Drain Specification) та Cat ECF-2 зазначена олива буде вважатися таким товаром, що є «еквівалентом». Щодо п. 3 запитання: Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію. Щодо п. 4 запитання: повідомляємо, що згідно з Тендерною документацією: «У разі, якщо Учасником пропонується «еквівалент» товару, що вимагається Замовником Учасник надає: копії технічних описів товару від виробника із зазначенням основних характеристик/параметрів товару що пропонується до постачання. Якщо учасник пропонує «еквівалент», всі характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути рівнозначними.». Тобто, запропонований учасником «еквівалент» товару повинен мати допуск DEUTZ: DQC IV-10 LA та це повинно бути підтверджено копією технічного опису товару від виробника.
Дата відповіді: 08.07.2020 16:32
Відповідь надана

Запитання стосовно Технічної специфікації

Номер: 05ef839f56a04a9b9b05489522eaaee6
Дата опублікування: 30.06.2020 12:34
Опис: Доброго дня. Уважно вивчивши Додаток 1 (Технічна специфікація) тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) (номер у Prozorro UA-2020-06-15-002423-a)», просимо вас надати роз’яснення за деякими моментами стосовно логіки та методів оцінки товарів, які будуть запропоновані як «еквівалент», а саме: 1. За позиціями №1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 19, 20, 21, 22 Додатку1 (Технічна специфікація) Ви встановлюєте відповідні вимоги щодо якості товару, але акцентуємо вашу увагу на тому, що: по-перше, на офіційному сайті Американського Інституту Нафти (API) у розділі Motor Oil Guide (https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/documents/motor-oil-guide) станом на сьогодні міститься інформація, що для бензинових двигунів є чинними тільки такі категорії олив, як: SJ, SL, SM, SN, SP; а для дизельних двигунів – CH-4, CI-4, CJ-4, CK-4. Також зазначено, що кожна наступна категорія олив повністю відповідає характеристикам олив попередніх категорій (наприклад: категорія CH-4, запроваджена у 1998 році, була замінена у 2002 році на категорію CI-4 та відповідає більш жорстким екологічним нормам); по-друге, на офіційному сайті Асоціації Європейських виробників автомобілів у розділі ACEA EUROPEAN OIL SEQUENCES 2016 (https://www.acea.be/uploads/news_documents/ACEA_European_oil_sequences_2016_update_REV_2.pdf) станом на сьогодні міститься інформація, що для бензинових та легких дизельних двигунів є актуальними тільки такі класи олив, як: A3/B3, A3/B4, A5/B5; для двигунів з каталізаторами та DPF фільтрами – C1, C2, C3, C4, C5; для високонавантажених дизельних двигунів: E4, E6, E7, E9. Також зазначено, що клас A3/B4 може застосовуватись замість класу A3/B3; по-третє, клас оливи E5 не підтримується починаючи з випуску ACEA EUROPEAN OIL SEQUENCES 2004; по-четверте, відповідність тому чи іншому класу/категорії/допуску не відображує властивості олив щодо змішування, що підтверджується відповідними документами, які викладені на сайтах API та ACEA; по-п’яте, провідний виробник пакетів присадок для виробництва мастильних матеріалів Lubrizol Ltd на своєму офіційному сайті виклав інструмент для порівняння властивостей олив за різними класами, категоріями та допусками https://online.lubrizol.com/relperftool/hd.html. Цей інструмент можна використовувати для порівняння властивостей олив за класами/категоріями/допусками, які вже втратили чинність, з класами/категоріями/допусками, які є актуальними на даний проміжок часу У зв’язку з вищезазначеною інформацією, просимо надати роз’яснення чи буде Замовник вважати оливу, як таку, що є еквівалентом та відповідає вимогам Замовника, якщо учасник запропонує «еквівалент» Товару з новішим та актуальним класом ACEA або категорією API за позиціями №1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 19, 20, 21, 22 Додатку1 (Технічна специфікація)? Наприклад: за позицією №1 «Олива моторна мінеральна Cat DEO 15W-40 (для дизельних двигунів)» Замовником встановлено вимоги щодо API - CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL; ACEA - E5; Cat ECF-2; VDS-3, а Учасником буде запропонована «еквівалент» Товару – «Олива моторна мінеральна "Назва бренду та оливи" 15W-40 (для дизельних двигунів)», що відповідає API - CI-4/SL; ACEA – E7; Cat ECF-2; VDS-3. 2. За позицією №22 «Олива моторна синтетична Meguin Low Saps 10W-40 (для дизельного турбованого двигуна)» Замовником встановлена вимога щодо наявності у оливи Допуску DEUTZ: DQC IV-10 LA. Якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» Товару, чи потрібно надавати підтверджуючий документ щодо наявності у запропонованої оливи Допуску DEUTZ: DQC IV-10 LA? Якщо потрібно, то який саме? 3. За позиціями №26-29 Замовником зазначені оливи серії Mobil DTE 10 Excel, які у своєму складі не містять цинку, але у вимогах до товару Замовником дана інформація не вказана. Якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» Товару, чи буде наявність цинку у оливі істотною умовою для визначення рівнозначності характеристик запропонованого еквіваленту? Також просимо внести зміни до Додатку 1 (Технічна специфікація) тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09210000-4, Мастильні засоби (Мастильні засоби інші) (номер у Prozorro UA-2020-06-15-002423-a), а саме: 1. За позиціями №14, 20, 21 привести у відповідність інформацію, яка зазначена Замовником у колонці «Вимоги щодо якості (ДСТУ/ГОСТ/ТУ або інший стандарт), характеристики Товару, технічні специфікації тощо» до інформації, яка зазначена у офіційних технічних описах на сайтах виробників та внести відповідні зміни: Позиція №14 «Олива моторна Mobil Delvac MX Extra 10W-40» – змінити температуру застигання на -360С (посилання на технічний опис товару на офіційному сайті виробника https://www.mobil.com/ru-RU/Commercial-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-Delvac-MX-Extra-10W40); Позиція №20 «Олива моторна синтетична Motul 6100 SYN-clean 5W-30» – змінити температуру застигання на -310С та індекс в’язкості на 161 (посилання на технічний опис товару на офіційному сайті виробника https://www.motul.com/ru/ru/products/6100-syn-clean-5w30); Позиція №21 «Олива моторна мінеральна MOTUL 4000 Motion 10W-30» – змінити : 1)категорію SJ на SL, 2) в'язкість при 40°C на не менше 74,6 мм²/с, 3)в'язкість при 100°C на не менше 11,1 мм²/с (посилання на технічний опис товару на офіційному сайті виробника https://www.motul.com/ua/uk/products/4000-motion-10w30). 2. За позиціями №16 «Олива моторна мінеральна Mobilgard 312 (для дизельних двигунів)» та №17 «Олива моторна мінеральна Mobilgard 412 (для дизельних двигунів)» Замовник зазначає дуже стислу інформацію стосовно тільки Класу в'язкості по SAE, тому кожен з потенційних учасників може запропонувати наприклад М10Г2К або М14В2 відповідно та така пропозиція буде відповідати вимогам Додатку 1 до тендерної документації, але не задовільнить потребу Замовника. Водночас, розуміючи для чого буде використовуватися ця олива, ми, як Учасник прагнемо запропонувати товар, який буде найбільш точно підходити до вимог використання у портовому флоті Замовника та бути конкурентноспроможним. Тому просимо більш детально зазначити інформацію щодо необхідних характеристик (наприклад загальне лужне число, тощо). 3. За позиціями №26-29, в яких зазначені оливи серії Mobil DTE 10 Excel, привести у відповідність данні щодо «в’язкості олив при 400С», враховуючи стандарти ISO, а саме: для класу ISO 32 – від 28,8 до 35,2 мм2/с; для класу ISO 46 – від 41,4 до 50,6 мм2/с; для класу ISO 68 – від 61,2 до 74,8 мм2/с. 4. За позиціями №1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9-15, 18, 20, 21 видалити такий параметр, як «температура застигання», тому що він є несуттєвим, а властивості використання моторних олив у зимових умовах повністю описані в класифікаціях SAE (Товариство Автомобільних Інженерів) https://uk.wikipedia.org/wiki/Моторна_олива. Саме на цю класифікацію спираються усі виробники автомобілів, коли розраховують яка саме олива відповідає кліматичним умовам, де буде використатися техніка. Тому більш важливою для прийняття рішення про використання тієї чи іншої моторної оливи у ДВЗ є саме класифікація SAE, що регламентує мінімальні температури провертання двигуна стартером та температури за яких масляна помпа подає оливу під тиском у процесі холодного запуску у режимі, що не допускає сухого тертя у вузлах тертя. Для збереження принципів здійснення публічних закупівель, які зазначенні у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо надати всі роз’яснення та внести відповідні зміни.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Щодо п. 1 запитання стосовно вимог щодо якості товару в частині категорії API та класу ACEA: наразі в системи і механізми суден та техніки залиті мастильні засоби, які вказані тендерній документації. Мастильні засоби, які закуповуються будуть використовуватись в першу чергу на доливання, тому повинні бути сумісним із тими, що вже залиті в механізми. У випадку сумісності та повної відповідності характеристикам мастильних засобів, які зазначені в тендерній документації, мастильні засоби можуть бути використані із більш новішими та актуальними класами ACEA та категоріями API. Але, при цьому щодо позицій 4 та 5, то олива повинна мати допуск VDS-3 (Volvo Drain Specification), щодо позицій 1 та 2, то компанія Caterpillar не гарантує якість чи експлуатаційні характеристики будь-яких експлуатаційних рідин, які виготовлені не компанією Caterpillar. Щодо п. 2 запитання стосовно позиції 22: згідно Додатку 1 до Тендерної документації «У разі, якщо Учасником пропонується «еквівалент» товару, що вимагається Замовником Учасник надає: копії технічних описів товару від виробника із зазначенням основних характеристик/параметрів товару що пропонується до постачання. Якщо учасник пропонує «еквівалент», всі характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути рівнозначними. Тобто, запропонований учасником «еквівалент» товару повинен мати допуск DEUTZ: DQC IV-10 LA та це повинно бути підтверджено копією технічного опису товару від виробника. Щодо п. 3 запитання стосовно позицій 26-29 можливості запропонувати «еквівалент» товару, що містить у своєму складі цинк: Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Якщо учасник пропонує «еквівалент», всі характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути рівнозначними. Запропоновані «еквіваленти» повинні мати той самий хімічний склад, що і позиції в тендерній документації. Наразі в системи і механізми суден залиті мастильні засоби, які вказані тендерній документації. Мастильні засоби, які закуповуються будуть використовуватись в першу чергу на доливання, тому повинні бути сумісним із тими, що вже залиті в механізми. Оскільки вищезазначені оливи використовуються в гідроприводах з робочими частинами із кольорових металів, наявність в них цинку повинно бути виключено, з метою уникнення окислення і випадання осаду, який веде до заклинення гідравлічних клапанів, блоків управління і передчасному забрудненню фільтрів. Щодо внесення змін до Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації: - за позиціями 14, 20, 21 - будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації; - за позиціями 16, 17 повідомляємо, що у Додатку 1 до Тендерної документації за зазначеними позиціями товару вимоги щодо якості товару визначені досить розширено та міститься вимога щодо необхідного значення лужного числа олив; - за позиціями 26-29 щодо в’язкості олив – замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.; - за позиціями №№1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9-15, 18, 20, 21 щодо видалення параметру «температура застигання»: для сталого функціонування техніки Замовника протягом року, олива має забезпечити підвищений рівень безпеки у широкому діапазоні температур. У зв’язку з цим, внесення змін до Тендерної документації не вважає за необхідне.
Дата відповіді: 03.07.2020 11:47