• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ

тендерна документація має бути українською мовою

Торги не відбулися

231 363.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 156.82 UAH
Період уточнення: 15.06.2020 15:33 - 21.06.2020 15:38
Відповідь надана

щодо відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці

Номер: e3aaa7a62596407abf85a2528ee9948d
Дата опублікування: 19.06.2020 13:34
Опис: У ТД наявна наступна вимога до учасників: «З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається КОПІЯ ПРОТОКОЛУ АБО КОПІЯ ВИТЯГУ ІЗ ПРОТОКОЛУ чи ІНШОГО ДОКУМЕНТУ, УПОВНОВАЖЕНОЇ КОМІСІЇ ДЕРЖПРАЦІ УКРАЇНИ, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.». Доводимо до вашого відома, що згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, постачальник має право на безперешкодний доступ (ЗА ПРЕД'ЯВЛЕННЯМ СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Отже, для доступу до комерційних вузлів обліку природного газу працівники постачальника повинні мати при собі та пред’явити споживачу ЛИШЕ СЛУЖБОВЕ ПОСВІДЧЕННЯ. При чому, у ч. 20 цього ж Розділу вказано, що Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням СЛУЖБОВОГО ПОСВІДЧЕННЯ на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. ЖОДНИМ нормативно-правовим актом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язковість проходження таким працівником навчання з електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Всі технічні роботи виконуються робітниками Оператора ГРМ з урахуванням вимог чинного законодавства щодо охорони праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та безпеки надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку та Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 р. Додатков роз’яснюємо, що Державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 64 Кодексу цивільного захисту державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснює Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки. До його складу входять органи державного нагляду У СФЕРІ ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ; органи державного нагляду У СФЕРІ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ. У зв’язку із чим, роз’ясніть, яким чином ви бачите, що УПОВНОВАЖЕНА КОМІСІЯ ДЕРЖПРАЦІ має надати документ про дотримання законодавства про пожежну безпеку? При чому просимо надати відповідні роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України. Це ж стосується і інших вимог. Разом з цим роз’ясніть чи розумієте Ви, коли вимагаєте довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, що відповідальних працівників в усіх цих сферах може бути досить багато в Учасника ( не один працівник)? Тобто один уповноважений працівник може бути відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, інший - відповідальним за дотримання законодавства про електробезпеку, а ще інший відповідальним за дотримання законодавства про пожежну безпеку тощо. Тому також роз’ясніть яким чином, уособлення в одному працівнику усього переліченого може підтвердити відповідність діяльності УЧАСНИКА законодавству про охорону праці?
Відповідь: Дана умова тендерної документації не бубе висвітлена в новій редакції.
Дата відповіді: 19.06.2020 14:46
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: db905be11d2143b49c0dc7cb739ea3a5
Дата опублікування: 19.06.2020 13:02
Опис: в складі тендерної документації вимагається надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника. при цьому аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Прошу пояснити що мається на увазі під «конкурсним відбором» в рамках цієї закупівлі і що підпадає під «інформацію про аналогічний договір, що знаходиться у публічному доступі» з посиланням на наявність таких визначень в розрізі законодавства про публічні закупівлі?
Відповідь: Це ті договора, що були укладені після проведення тендерної процедури та дані учасники визнані в них переможцями. Дане визначення в законодавстві відсутнє, тому внесено зміни в тендерну документацію щодо цього.
Дата відповіді: 19.06.2020 13:24
Відповідь надана

стаття 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: a830711ea37d4ab9b82bd37c2c8e9375
Дата опублікування: 19.06.2020 11:59
Опис: В додатку 2 Вами вимагається: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Документи завантажуються в електронному вигляді». Прохання подивитись в нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушувати її
Відповідь: В додатку 2 дана вимога Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Документи завантажуються в електронному вигляді» буде вилучена, так як не відповідає новій редакції Закону України "Про публічні закупівлі". Так як згідно ст 17 даного Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічноїінформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 19.06.2020 13:01
Відповідь надана

стаття 30 Закону

Номер: 6b042a05d80a42d08c6cc654949cbe3d
Дата опублікування: 19.06.2020 11:56
Опис: в тендерній документації написано таке: «Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 30 Закону». Стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» називається – «Стаття 30. Електронний аукціон» і містить положення про проведення аукціону. Що Ви маєте на увазі?
Відповідь: Відповідно до даної тендерної документації в розділі відхилення тендерних документацій абзац "Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону." необхідно замінити на Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону."
Дата відповіді: 19.06.2020 13:09
Відповідь надана

вимоги щодо дискримінації учасників

Номер: e36ea5a562f24da5a2170df7f3c78ee7
Дата опублікування: 19.06.2020 11:53
Опис: Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» постачання природного газу - ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЩО ПІДЛЯГАЄ ЛІЦЕНЗУВАННЮ І ПОЛЯГАЄ В РЕАЛІЗАЦІЇ природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. Разом з цим, Закон мітить визначення про те, що ПОСТАЧАЛЬНИК ПРИРОДНОГО ГАЗУ - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії ЗДІЙСНЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ ІЗ ПОСТАЧАННЯ природного газу. Таким чином, будь-який суб’єкт господарювання у разі отримання ліцензії на постачання природного газу має право постачати газ на території України. Проте, за логікою вашої тендерної документації участь у торгах можуть взяти лише ті, підприємства що є: ВИРОБНИКОМ ПРОДУКЦІЇ, ЩО СКЛАДАЄ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, який зобов’язаний надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва, з зазначенням їх місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства або ТРЕЙДЕРОМ, який якщо не є ВИДОБУВНОЮ КОМПАНІЄЮ, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус трейдера без можливості здійснювати видобування природного газу. Таким чином, Замовник цих торгів, ГРУБО порушив вимоги законодавства про публічні закупівлі щодо конкурентності процедури закупівлі. Також ГРУБО ДИСКРИМІНУЄ усіх потенційних учасників, якщо вони не ВИДОБУВНИКИ і не ТРЕЙДЕРИ, хоча, в чергове наголошуємо, що предмет закупівлі становить постачання газу…, тобто, як мінімум, не логічно в закупівлі з ПОСТАЧАННЯ газу не допускати ПОСТАЧАЛЬНИКІВ газу. Як максимув, Замовник чинить НЕЗАКОННО, не запобігає корупційним діям і зловживанням, порушує майже усі принципи здійснення публічних закупівель, обумовлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із чим, ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни до тендерної документації. Принагідно роз’яснюємо, що ринок природного газу - це сукупність правовідносин, що виникають у процесі купівлі-продажу, постачання природного газу, а також надання послуг з його транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), послуг установки LNG. Суб’єкт ринку природного газу – це оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Відповідно до статті 3 Закону України «Про ринок природного газу» ринок природного газу ФУНКЦІОНУЄ НА ЗАСАДАХ ВІЛЬНОЇ ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та за принципами, серед інших, вільної торгівлі природним газом та РІВНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені; вільного вибору ПОСТАЧАЛЬНИКА природного газу. А з метою своєчасного усунення виявленого порушення доводимо до відома, що відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «про публічні закупівлі» Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати ЖОДНИХ дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» постачання природного газу - ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЩО ПІДЛЯГАЄ ЛІЦЕНЗУВАННЮ І ПОЛЯГАЄ В РЕАЛІЗАЦІЇ природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. Разом з цим, Закон мітить визначення про те, що ПОСТАЧАЛЬНИК ПРИРОДНОГО ГАЗУ - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії ЗДІЙСНЮЄ ДІЯЛЬНІСТЬ ІЗ ПОСТАЧАННЯ природного газу. Таким чином, будь-який суб’єкт господарювання у разі отримання ліцензії на постачання природного газу має право постачати газ на території України. Проте, за логікою вашої тендерної документації участь у торгах можуть взяти лише ті, підприємства що є: ВИРОБНИКОМ ПРОДУКЦІЇ, ЩО СКЛАДАЄ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, який зобов’язаний надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва, з зазначенням їх місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства або ТРЕЙДЕРОМ, який якщо не є ВИДОБУВНОЮ КОМПАНІЄЮ, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус трейдера без можливості здійснювати видобування природного газу. Таким чином, Замовник цих торгів, ГРУБО порушив вимоги законодавства про публічні закупівлі щодо конкурентності процедури закупівлі. Також ГРУБО ДИСКРИМІНУЄ усіх потенційних учасників, якщо вони не ВИДОБУВНИКИ і не ТРЕЙДЕРИ, хоча, в чергове наголошуємо, що предмет закупівлі становить постачання газу…, тобто, як мінімум, не логічно в закупівлі з ПОСТАЧАННЯ газу не допускати ПОСТАЧАЛЬНИКІВ газу. Як максимув, Замовник чинить НЕЗАКОННО, не запобігає корупційним діям і зловживанням, порушує майже усі принципи здійснення публічних закупівель, обумовлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із чим, ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни до тендерної документації. Принагідно роз’яснюємо, що ринок природного газу - це сукупність правовідносин, що виникають у процесі купівлі-продажу, постачання природного газу, а також надання послуг з його транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору), послуг установки LNG. Суб’єкт ринку природного газу – це оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Відповідно до статті 3 Закону України «Про ринок природного газу» ринок природного газу ФУНКЦІОНУЄ НА ЗАСАДАХ ВІЛЬНОЇ ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ, крім діяльності суб’єктів природних монополій, та за принципами, серед інших, вільної торгівлі природним газом та РІВНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ринку природного газу незалежно від держави, згідно із законодавством якої вони створені; вільного вибору ПОСТАЧАЛЬНИКА природного газу. А з метою своєчасного усунення виявленого порушення доводимо до відома, що відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «про публічні закупівлі» Замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА встановлювати ЖОДНИХ дискримінаційних вимог до учасників. А наведені вище вимоги в п.5 "Недискримінація учасників" Розділу "Загальні положення" тендерної документації - цинічно.
Відповідь: Щодо п. 5 "Недискримінація учасників", що викладено в тендерні документації, то дана інформація буде відсутня в новій редакції тендерної документації, що висвітлисься сьогодні
Дата відповіді: 19.06.2020 12:42