• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Магнітна стрічка літер, Магнітна стрічка цифр, Віяло з англійськими літерами, Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт, Комплект таблиць " Я досліджую світ", Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення, Математичний планшет з резиночками, Дошка магнітно-крейдова, Фліпчарти, Терези з набором важків (дерево), Модель демонстраційного механічного годинника, Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Магнітна стрічка літер – 25 шт., Магнітна стрічка цифр – 25 шт., Віяло з англійськими літерами – 375 шт., Комплект для навчання грамоті/письма (на магнітах): - український алфавіт – 25 шт., Комплект таблиць " Я досліджую світ" – 25 шт., Друковані таблиці для формування та розвитку мовлення – 25 шт., Математичний планшет з резиночками – 355 шт., Дошка магнітно-крейдова – 25 шт., Фліпчарти – 25 шт., Терези з набором важків (дерево) – 25 шт., Модель демонстраційного механічного годинника – 25 шт., Демонстраційний набір моделей геометричних тіл (дерево) – 25 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.08.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 260 082,00 грн. (двісті шістдесят тисяч вісімдесят дві грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету – 234 082,00 грн. (двісті тридцять чотири тисячі вісімдесят дві грн. 00 коп.), кошти районного бюджету – 26 000,00 грн. (двадцять шість тисяч грн. 00 коп.). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,82 грн. (дві тисячі шістсот грн. 82 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «08» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Торги не відбулися

260 082.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.82 UAH
Період уточнення: 15.06.2020 14:20 - 28.06.2020 00:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим