• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина ( дрова змішаних порід)

Торги відмінено

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 12.06.2020 14:03 - 18.06.2020 14:30
Відповідь надана

лісорубний квиток

Номер: c5d629e16dd6453190bfb0220e8e9a54
Дата опублікування: 15.06.2020 12:37
Опис: Прошу Вас звернути увагу на наступне, що лісорубний квиток – це захід законодавчо встановлений державою на проведення рубок, а не підтвердження законності походження деревини. Зауважу, що предметом регулювання спеціального закону у лісовій сфері - Лісового кодексу України (ЛК України) є суспільні відносини в сфері охорони, захисту, використання та відтворення лісів. Тобто, кодекс визначає відносини із заготівлі деревини як природного ресурсу, використання якої має проводитись на підставі спеціального дозволу (лісорубного квитка). Положення кодексу не містять вимог щодо обліку деревини на місці заготівлі і законодавчі вимоги не поширюється на поводження із деревиною після її вивезення із лісу. На цій стадії заготовлена деревина із природного ресурсу перетворюється на звичайний товар (лісоматеріал, деревину сировину), обіг якого визначається цивільним законодавством. Згідно ч.1 ст. 178 Цивільного кодексу України (ЦК України), об'єкти цивільних прав можуть вільно відчужуватися або переходити від однієї особи до іншої в порядку правонаступництва чи спадкування або іншим чином, якщо вони не вилучені з цивільного обороту, або не обмежені в обороті, або не є невід'ємними від фізичної чи юридичної особи. Виключне право на заготівлю деревини належить постійним лісокористувачам: державним чи комунальним лісогосподарським підприємствам (ст. 19 Лісового кодексу України). Відповідно до ч.2 ст. 328 ЦК України діє презумпція правомірності набуття майна. За загальним правилом, право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом. Тобто, виходячи з вищевикладеного підтвердженням законності походження деревини для фізичних осіб-підприємців є цивільно-правовий договір (купівлі-продажу). Прошу адаптувати вимоги тендерної документації не тільки під лісові господарства, а й інших учасників (фізичних осіб-підприємців)
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше питання розглянуто, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.06.2020 08:52
Відповідь надана

кваліфікаційний критерій

Номер: c9898195f08846afac4bb284ea1900e6
Дата опублікування: 15.06.2020 11:31
Опис: Згідно додатку 3 ви просите надати довідку, що підтверджує наявність деревини, згідно вашої розрахункової лісосіки по рубках головного користування та рубках пов’язаних з веденням лісового користування. - Яким чином ці документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»? Даний критерій вимагає підтвердити наявність товару, але аж ніяк не матеріально-технічної бази учасника! Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України, на підставі чого прошу дану вимогу скасувати шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. - Розрахункова лісосіка надається виключно постійним лісокористувачам, тобто як правило державним підприємствам «лісгоспам», згідно Інструкції про порядок погодження та затвердження розрахункових лісосік. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та обмежує участь для не лісокористувачів, що порушує вимоги та принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Окремо зазначаю, що дрова паливні можуть бути набуті учасником не лише шляхом лісосіки та рубок, а також шляхом набуття права власності на них за цілим рядом господарських договорів таких як: купівля-продаж, поставка, міна, переуступка, тощо. - На які саме джерела учасник має подати посилання, або які саме документи надати для того щоб замовник міг перевірити наявність у нього деревини? Дрова не підлягають чіпуванню, а тому не мають штрих кодів за якими можливо перевірити їх наявність. Більше того, розрахункова лісосіка не є підтвердженням наявності деревину в учасника, а лише підтверджує можливість учасника набути таку деревину шляхом рубки і лише у разі відсутності змін до розрахункової лісосіки чого сам учасник гарантувати не може. На нашу думку, вимоги цього абзацу не відповідають вимогам чинного законодавства, вводять дискримінаційні вимоги до учасників. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати чіткі роз’яснення та назви необхідних, на Вашу думку, документів які має надати учасник без застосування дискримінаційних принципів.
Відповідь: Шановний учаснику, ваше питання розглянуто, до тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 18.06.2020 08:49
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 90fe70097da84fce9a2d31772e7822a1
Дата опублікування: 15.06.2020 11:00
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу пояснити вимогу додатку 1 п. 5. щодо надання інформаціі у довільній формі про походження продукції лісозаготівлі із зазначенням даних суб’єкта господарювання, якому належать лісові угіддя, на яких ведеться рубка, та чинний на дату розкриття тендерної пропозиції документ власника або постійного користувача лісів, який підтверджує сертифікацію системи ведення лісового господарства та сертифікацію ланцюга постачання продукції (лісоуправління та продаж лісоматеріалів)). Яким чином може підтвердити дану вимогу фізична особа-підприємець? Адже дана вимога більш підходить для держпідприємств, а саме, лісгоспів. Фізична особа-підприємець може купувати деревину як у лісгоспів. так і у інших суб'єктів господарювання. Тож, у нашому розумінні ФОП може підвердити дану вимогу цивільно-правовим договором (купівлі-продажу, мени, тощо) Дякую
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше питання розглянуто, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.06.2020 08:46