• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))

Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»

Завершена

70 715 643.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100 000.00 UAH
Період уточнення: 18.11.2016 12:24 - 16.12.2016 13:00
Відповідь надана

Щодо строку надання відповіді на звернення

Номер: ca444519fabf4b399249e2e64bc7536b
Дата опублікування: 09.12.2016 12:52
Опис: Звертаємо Вашу увагу на те, що, відповідно до вимог Тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник повинен протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення звернення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів. Просимо надати відповіді на поставлені раніше питання у строки, встановлені чинним законодавством.
Відповідь: Замовник (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») під час проведення процедури закупівлі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, у відповідності до ч.1 ст.23 Закону Замовник повинен надати роз’яснення на звернення протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення відповідного звернення в електронній системі закупівель. При цьому оприлюднення такої інформації здійснюється у відповідності до ст.10 Закону. Зауважуємо, що електронна система закупівель відслідковує своєчасність надання відповідей на звернення учасника/-ів. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів.
Дата відповіді: 12.12.2016 13:01
Відповідь надана

Относительно курса

Номер: f8c9a321c53c4bdfa2bccb53c2a4d40f
Дата опублікування: 09.12.2016 09:19
Опис: Заказчиком при объявлении проведения открытых торгов опубликовано ожидаемую стоимость предмета закупки в размере 70 715 643 UAH. Пунктом 3.1./проекта договора о закупке предусмотрена сумма договора в евро, если Исполнитель является нерезидентом Украины. Хотелось бы знать, перечисление UAH в EUR по курсу НБУ будет осуществляться на дату объявления о проведении открытых торгов, как на предыдущих торгах?
Відповідь: Замовник (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») здійснює закупівлю по предмету «Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій (Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (Впровадження програмного комплексу «Інформаційна платформа оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу»))» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У відповідності до ч.1 ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. На підставі вищезазначеної норми закону тендерною документацією (п.6 розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі) передбачено можливість, у разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах США або євро для такого учасника. У відповідності до ч.2 ст.12 Закону, Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ), тобто із дотриманням її стандартів та регламентів. Так, однією із таких особливостей є внесення учасниками в ЕСЗ інформації про ціну їх пропозиції виключно у валюті, яка визначена Замовником. Таким чином, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм вносять інформації про ціну їх пропозиції по даній закупівлі в гривні (UAH), з урахуванням вимог визначених в тендерній документації (п.1 розділу V Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі). При цьому перерахунок валюти буде здійснюватися за офіційним курсом Національного банку України на дату внесення відповідної інформації учасником в ЕСЗ (кінцеву дату подання тендерних пропозицій або дату проведення електронного аукціона). В той же час, у відповідності до ст.36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідну норму закону реалізовано в тендерній документації шляхом специфічної конструкції проекту договору, якою окремі його положення призначені для застосування у ЗЕД виключно для договірних відносин з нерезидентами України і не стосуються її резидентів (див. роз’яснення на запит від 06.12.2016 18:32).
Дата відповіді: 12.12.2016 13:04
Відповідь надана

Гарантія щодо попереднього замовника

Номер: ac28263ccc3344e5850028eaf4738c12
Дата опублікування: 07.12.2016 17:52
Опис: 1. Допустимо виконавець Y працював з газовою компанією Х. Обладнання компанії Х підтримує протокл AS4. На основі чого виконавець може припустити, що все обладнная компанії Укртрансгаз підтримує протокол AS4? 2. Де гарантія що в Укртраснгазі немає хочаб кількох сховищ які працюють на AS2? 3. Які ще протоколи використовуються? Будь ласка, давайте повні технічні відповіді на технічні запитання, оскільки наявні технічні ресурси зі сторони замовника суттєво можуть сповільнити розробку системи.
Відповідь: 1. На теперішній час в ПАТ «УКРТРАНРСГАЗ» не існує програмного забезпечення для обміну інформацією в автоматичному режимі з операторами прилеглих газотранспортних систем та замовниками послуг транспортування, операторами газосховищ та замовниками послуг зберігання (закачування, відбору). В процесі зазначеного обміну використовуються електронна пошта. 2. AS2 та AS4 є відкритими стандарта ми для безпечної та надійної передачі електронних повідомлень (файлів) між партнерами через мережу Інтернет. Використовує HTTPS з’єднання (сертифікат якого забезпечує Замовник, відповідно до п.3 Додатку І ТД) та криптографічний захист повідомлень. Якщо Виконавець планує розробляти власне програмне забезпечення для реалізації обміну файлами по протоколах AS2 та AS4, а не використовувати вже готові рішення, він повинен враховувати те, що відповідно до п.3 Додатку І ТД Замовник забезпечує ОС сімейства Microsoft Windows та обладнання. 3. Сховища не працюють на AS2. Зазвичай, програмне забезпечення для обміну файлами за протоколами AS2 та AS4 в якості джерел для вхідних та вихідних файлів використовують локальні або мережеві папки. Обладнанням забезпечує Замовник, відповідно до п.3 Додатку І ТД, на якому ці папки можуть бути розташовані.
Дата відповіді: 09.12.2016 12:58
Відповідь надана

Щодо встановлення дискримінаційних вимог в частині обмеження прав Фізичних осіб-підприємців на участь в процедурі закупівель

Номер: bb4f891707a54e1d8aff8cc10417a490
Дата опублікування: 06.12.2016 18:45
Опис: Замовником у складі тендерної документації зазначається, що 3. До укладання договору переможець торгів повинен надати замовнику (одержувач: контактна особа, яка визначена у п.п. 2 п. 1 зведеної інформації про закупівлю) в письмовому та/або електронному вигляді такі документи: б) інформацію щодо екологічно-соціальної політики учасника (за формою, яка наведена у Додатку V до тендерної документації). При цьому, даний питальник не передбачає можливості його заповнення Учасником, що не є юридичною особою (організацією). Замовником не доведено необхідність надання такого Питальника для укладення Договору, при цьому, визначається, що "Ненадання замовнику таких документів (інформації) у строк, визначений даним пунктом, буде розцінене, як відмова переможця від укладання договору". Вимога щодо обовязкового заповнення форм такого Питальника є дискримінаційною вимогою, оскільки, в разі неможливості заповнення окремих пунктів даного Додатку до Тендерної документації (у випадку, якщо Учасник - ФОП - усіх пунктів), Учасник вважатиметься таким, що самостійно відмовився від укладання Договору. Дані положення підлягають виключенню з тендерної документації або їх зміні в частині виключення імперативності вимоги заповнення Питальника та взаємозвязку надання такого Документу з процесом укладення Договору з переможцем закупівлі.
Відповідь: По-перше: подання інформації щодо екологічно-соціальної політики учасника вимагається замовником на виконання плану екологічних та соціальних заходів, передбачених угодою з Європейським банком реконструкції та розвитку. По-друге: Питальник щодо екологічно-соціальної політики учасника (далі – Питальник) заповнюється учасником з урахуванням особливостей ведення ним господарської діяльності. При цьому під поняттям «організація», в контексті цього документа, розуміється контрагент замовника (юридична особа або фізична особа-підприємець). При цьому назвою організації є назва відповідної юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця. Питальником передбачено надання інформації, переважно, шляхом заповнення пунктів відповідними позначками (наприклад: «V», «X»). Деякі питання вимагають заповнення шляхом внесення текстової інформації. В разі неможливості заповнення окремих пунктів Питальника, переможець торгів зазначає позначку «-» («прочерк») або іншу інформацію, яку він вважає за доцільне (наприклад: «не передбачено», «відсутній»). Таким чином вищезазначеною умовою тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо участі фізичних осіб-підприємців у торгах Замовника.
Дата відповіді: 09.12.2016 08:28
Відповідь надана

Щодо встановлених дискримінаційних вимог у складі тендерної Документації

Номер: e4289e5d371e420281a90a0d927a97b8
Дата опублікування: 06.12.2016 18:38
Опис: Відповідно До вимог Додатку 2 Тендерної Документації, Учасником має бути наданог у складі тендерної пропозиції 1.1. Скан-копію довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Оператора/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення). Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовіником не можуть встановлюватися дискримінаційні вимоги у складі тендерної документації. Встановивши кваліфікаційну вимогу щодо наявності досвіду впровадження програмного забезпечення ТІЛЬКИ в Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу Замовник суттєво обмежив коло можливих Учасників процедури закупівлі тими субєктами підприємницької діяльності, які вже співпрацювали з компаніями газової сфери. Дана вимога підлягає виключенню зі складу тендерної документації. Дане положення Додатку 2 має бути викладено у новій редакції, а саме - 1.1. Скан-копія довідки Учасника (в довільній формі), яка містить інформацію про наявність в Учасника досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження (із обов’язковим зазначенням повної/-их назви/-в такого/-их Замовника/-ів та назви/-в впровадженого програмного забезпечення).
Відповідь: Інформуємо вас, що ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» проводив дослідження Європейського ринку програмного забезпечення, яке обслуговує діяльність Операторів газотранспортних систем та Операторів підземних сховищ газу. За результатами досліджень було виявлено наявність досить конкуренто-спроможного ринку розробників з досвідом впровадження відповідного програмного забезпечення у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу, яке б задовільнило та забезпечило діяльність ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» як Оператора газотранспортної системи так і Оператора підземних сховищ природного газу в Україні. Оскільки, час для впровадження інформаційної платформи, яка забезпечить виконання на щоденній основі вимог частини третьої статті 35 Закону України «Про ринок природного газу» обмежений, що підтверджується також протокольним рішенням НКРЕКП, було прийнято рішення проводити тендер серед конкуренто-спроможного ринку Учасників, які мають досвіду впровадження програмного забезпечення, яке запропоновано ними до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ газу.
Дата відповіді: 09.12.2016 13:00
Відповідь надана

Щодо встановлених вимог Договору

Номер: 7c31ae4d67034da5830d5ded144905c6
Дата опублікування: 06.12.2016 18:32
Опис: Відповідно до наданої Вами відповіді на питання, текст Договору не може змінюватися після підписання. Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлені проектом Договору окремі положення прямо протирічать вимогам чинного законодавства. Зокрема, положення пункту 9.1. Проекту Договору обмежують право Учасника на судовий захист відповідно до вимог чинного Законодавства. Замовником не встановлено, яка саме частина пункту 9.1. підлягає застосуванню в разі, якщо Виконавець є резидентом України. Таким чином, зазначений пункт Проекту Договору має бути викладено в іншій редакції шляхом внесення змін до Тендерної документації. Нова редакція має зазначати, що "в разі, якщо Виконавець є нерезидентом України, то усі спори та розбіжності" і далі по тексту, а не встановлювати визначено положення імперативною нормою для всіх Учасників.
Відповідь: У зв’язку з тим, що в договорі неможливо передбачити умови придатні для застосування в Україні і одночасно у зовнішньоекономічній діяльності (надалі - ЗЕД), конструкцією проекту договору окремі його положення призначені для застосування у ЗЕД виключно для договірних відносин з нерезидентами України і не стосуються її резидентів. Такі положення позначені відповідними примітками «/» «(штрих)» та зносками із поясненнями в кінці кожної сторінки договору, на яких такі примітки застосовувались. Звертаємо увагу, що примітки «/» «(штрих)» застосовуватимуться виключно у випадку ЗЕД при укладанні договору з нерезидентами України і не застосовуватимуться у випадку укладання договору з резидентами України. Таким чином розділ 9. «ВИРІШЕННЯ СПОРІВ», який включає як пункт 9.1, так і пункт 9.2 (змістом якого є вирішення спорів, розбіжностей у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України і умов Договору) застосовуватиметься у договорі з резидентами України і ніяким чином не обмежує право Учасника, який є резидентом, на судовий захист відповідно до вимог чинного законодавства України. Розділ 9/. «ВИРІШЕННЯ СПОРІВ» (змістом якого є вирішення спорів, розбіжностей в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України у відповідності до його Регламенту) буде застосований виключно у зовнішньоекономічному договорі з нерезидентом України.
Дата відповіді: 09.12.2016 08:30
Відповідь надана

Фраза з додатку 4

Номер: 21e115932c3249bdb928398a06bed0b4
Дата опублікування: 06.12.2016 13:38
Опис: Хотів би уточнити що значить наступна фраза з документа: "Замовник має право: Зменшувати обсяги закупівлі послуг та загальну вартість цього Договору, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника". Виходить замовник може сказати, я фактично потратив більшу суму на якусь іншу сферу, і зменшити виплату виконавцю в односторонньому порядку?
Відповідь: Ця вимога є імперативною вимогою пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (як і всі інші вимоги ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі») про що, зокрема, зазначено в пункті 11.3. розділу 11. «ІНШІ УМОВИ» Додатку ІV до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ»: «11.3. Умови цього Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, які визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.».
Дата відповіді: 06.12.2016 16:38
Відповідь надана

питання 4

Номер: f4fd2d91448146649a07875b1593a1c7
Дата опублікування: 05.12.2016 16:18
Опис: Ще раз хотів би уточнити формат отримання інформації від користувачів системи. В згаданих документах я не знайшов нічого, що б описувало формату в якому система отримує повідомлення. Які способи використовуються зараз? Які способи плаунується використати в майбутньому?
Відповідь: Додатком ІІ тендерної документації, передбачається, що Учасник має досвід впровадження програмного забезпечення, яке запропонував ним до впровадження, у Оператора/-ів газотранспортної системи та/або Оператора/-ів підземних сховищ. Відповідно до п.3 Додатку І тендерної документації, при впроваджені програмного комплексу Виконавець повинен забезпечити відповідність вимогам законодавства України, а саме Закону України «Про ринок природного газу", Кодексу газотранспортної системи, Кодексу підземних сховищ газу та інших нормативно правових актів що регламентують діяльність Оператора газотранспортної системи та підземних сховищ газу. Обмін даними з операторами прилеглих газотранспортних систем та замовниками послуг транспортування має бути рішенням програмного комплексу, який запропонує Учасник для впровадження. Запропоноване рішення має відповідати, в тому числі, Розділу XVI п.1. «Кодексу газотранспортної системи». Обмін даними між операторами газосховищ та оператором газотранспортної системи, а також замовниками послуг зберігання (закачування, відбору) має бути рішенням програмного комплексу, який запропонує Учасник для впровадження. Запропоноване рішення має відповідати, в тому числі, Розділу X п.1. «Кодексу газосховищ» Слід зазначити, що Стаття 21 мережевого кодексу співробітництва (Регламент Комісії (EU) 2015/703 від 30 квітня 2015 по встановленню мережевого кодексу співробітництва та правил обміну даними) встановлює AS4 в якості належного протоколу обміну даними.
Дата відповіді: 07.12.2016 17:18
Відповідь надана

швидкість підєднання

Номер: 32a2cf5a58bf4ad8b84410343faaf532
Дата опублікування: 02.12.2016 20:59
Опис: В документах вказується що система буде розміщатись в двох географічних частинах. 1. В яких саме географічних частинах планується розміщати систему? 2. Яка буде швидкість під'єднання між частинами системи? 3. Чи є технічна/фінансова можливість у замовника організувати скажімо три сервери в одній географічній частині і три сервери в іншій географічній частині? 4. Який орієнтовний бюджет на дві локації? В документі згадується про синхронізацію між основною та резервною базою даних. Чи означає це, що має бути дві однакових бд, одна головна, а друга резервна, і у випадку виключення головної, резервна має стати головною?
Відповідь: 1. Щодо питання 1: На момент впровадження відповідного програмного комплексу основна та резервна частини системи географічно розташовані у різних районах м. Києва. 2. Щодо питання 2: На момент впровадження програмного комплексу швидкість з’єднання між основною та резервною частинами - 2 Гбіт/c. 3. Щодо питання 3: Існує технічна можливість організувати три сервери в одній географічній частині та три сервери в іншій географічній частині. Фінансова можливість зазначеного питання не розглядається в рамках цього тендеру. 4. Щодо питання 4: Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації програмно-технічні засоби забезпечує Замовник. Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації синхронізація баз даних між основною та резервною частинами виконується засобами серверу баз даних.
Дата відповіді: 05.12.2016 15:27
Відповідь надана

формат номінації, реномінації, мечінгу

Номер: 9b5b2c81734a49c4a5554c8cc2cf8b2b
Дата опублікування: 02.12.2016 18:09
Опис: Які є плани/побажання щодо того, як буде виглядати повідомлення від користувача системи? Це буде у вигляді телефонного дзвінка, візиту контролера? Розгляньте будь ласка нижчеподану схему, яка б дозволила автоматизувати номінацію, реномінацію, процес мечінгу, підтвердження: http://blog.zaletskyy.com/Media/Default/DynamicsCRM/UkrTransGazSchemaQuestion.png запропонована схема дозволить суттєво заощадити кошти і споживачів, і УТГ. Окрім того вона дозволить виключити фактор людської помилки при зчитуванні показників лічильників
Відповідь: Учасник має запропонувати для впровадження в ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» програмний комплекс у відповідності до базових функціональних специфікацій, які викладені в Додатку І до тендерної документації. Відповідно до п. 3 Додатку І до тендерної документації Система має розрізняти Користувачів з різними відповідальностями та правами згідно індивідуальних ролей. Кожній ролі має бути призначений точний перелік дій та заходів, дозволених в системі. Положеннями глави 2, глави 6 розділу ІІІ «Кодексу газотранспортної системи» регулюються питання порядку обліку природного газу та обміну даними про вимірянні обсяги газу та організація системи збору передачі даних.
Дата відповіді: 05.12.2016 15:16