-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне)
вугілля кам’яне марки Г 13-100
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 3% або 7 500.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2020 20:26 - 23.06.2020 23:30
Відповідь надана
Підозра на корупційні дії, та заточення Замовником тендеру під відповідного учасника.
Номер:
232973c22c2f4c929927268dabfc84c5
Дата опублікування:
15.06.2020 12:04
Опис:
Як ви поясните те що, ваша тендерна документація складена з порушенням головних принципів ЗУ "ПРО публічні закупівлі" Для участі у тендері ви вимагаєте дуже багато документів які повинні бути завірені нотаріально, хоча ці документи ні як не впливають на якість предмету закупівлі. На які учасник повинен витратити додаткові не малі гроші. Хоча всі ці документи можуть бути надані у оригінали, і перевірені у відповідних органах. Замовник має право самстійно подавати запити у відповідні інстанції для перевірки інформації. За підробку документів учасник несе кримінальну відповідальність, . Звертаю увагу, на те що ви як Замовник витратили багато часу на встановлення дискримінаційних вимог для навмисного звуження кола потенційних учасників, зовсім не звертаєте увагу на отримання якісної продукції встановивши технічні вимоги які не відповідають ДСТУ.Фракція вугілля Г (13-100) це дуже якісна продукція за відповідною ціною, тому ви як Замовник повинні бути зацікавлені у отриманні якісної продукції а не в отриманні хабаря. Просимо вас як Замовника організувати добросовістну конкуренцію серед учасників. видалити усі дискримінаційні вимоги які є економічно не вигідними та не обгрунтаваними.Просимо Звернути увагу на головні приципи ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. Звернути увагу на ДСТУ 7146:2010 для отримання якісної продукції. Якщо ви не виконаєте усі вимоги та і у подпльшому будете порушувати основнві принципи публічних закупівель, ми будемо звертатися у ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ КОРУПЦІЙНИХ ДІЙ, а також для захисту своїх прав і інтересів до Антимоноольного комітету УКРАЇНИ. Дякую за увагу.
Відповідь:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлені кваліфікаційні критерії, які замовник вимагає від учасників процедури закупівлі. Замовником встановлені кваліфікаційні критерії з дотримання вимог статті 16 Закону. Стаття 22 Закону визначає вимоги до тендерної документації під час проведення відкритих торгів. Пунктом 2 частини 2 зазначеної статті визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 3 Закону України «Про нотаріат» Нотаріус - це уповноважена державою фізична особа, яка здійснює нотаріальну діяльність у державній нотаріальній конторі, державному нотаріальному архіві або незалежну професійну нотаріальну діяльність, зокрема посвідчує права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняє інші нотаріальні дії, передбачені законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Отже, нотаріус це особа, яка вчиняє нотаріальні дії з метою надання їм юридичної вірогідності. Вірогідність - властивість знання, істинність якого твердо встановлена суб'єктом. Правилами ведення нотаріального діловодства, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 22.12.2010 № 3253/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2010 р. за № 1318/18613 встановлено порядок документування нотаріальної діяльності та зберігання архіву і визначають порядок організації роботи з документами в державних нотаріальних конторах, державних нотаріальних архівах, приватними нотаріусами. Під час нотаріальних дій, нотаріус здійснює відповідний запис до книги, журналу, реєстру із зазначенням змісту нотаріальних дій, місця вчинення нотаріальних дій тощо. Відповідно до статті 1 Закону України «Про нотаріат» Нотаріат в Україні - це система органів і посадових осіб, на які покладено обов'язок посвідчувати права, а також факти, що мають юридичне значення, та вчиняти інші нотаріальні дії, передбачені цим Законом, з метою надання їм юридичної вірогідності. Частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, а саме Замовнику надано право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Таким чином, звернення Замовника до уповноваженої державою фізичної особи (нотаріуса) щодо підтвердження справжності засвідчення певного інформації, його змісту, дати, місця тощо, який наданий будь-яким Учасником зменшує ризик його підроблення, оскільки у сучасний час графічно-комп'ютерне редагування відсканованих документів не є перешкодою для Учасників. Документи Учасників можуть фактично містити різні накладення малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Уповноважена державою фізична особа (нотаріус) не є у цьому питанні та не може бути на стороні Учасника або Замовника, нотаріус у цьому випадку є неупереджено особою, яка підтверджує фактичну юридичну вірогідність.
Частиною 15 статті 29 Закону законодавцем встановлено імперативну норму щодо права замовника звертатися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником. Зазначена норма є незмінна, а тому не може бути обов’язком для замовника. Використання замовником права, як обов’язку щодо звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій за підтвердженням інформації, наданої учасником може призвести до порушення принципу визначеного у статті 5 Закону у тому числі, що не є виключенням, порушення строків визначених у частині 10 та 16 статті 29 Закону.
ДСТУ 7146:2010, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 18.02.2010 №48. Пунктом 1 цього стандарту визначено, що цей стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовують для побутових потреб. Згідно зі статтею 43 Гірничого Закону України від 06.10.1999 підприємства з видобутку вугілля та вуглебудівні підприємства безоплатно надають вугілля на побутові потреби у розмірі, що визначається колективним договором, визначеним категоріям осіб. Пунктом 12.10. Галузевої угоди між Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, іншими державними органами, власниками (об’єднаннями власників), що діють у вугільній галузі, і всеукраїнськими профспілками вугільної промисловості визначено порядок забезпечення паливом на побутові потреби вугледобувними підприємствами. Отже, Єдиним нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива населенню, є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», який введено в дію з 01.07.2011 року. Таким чином, замовник не заперечує щодо поставки вугілля з дотриманням вимог ДСТУ 7146:2010.
Дата відповіді:
18.06.2020 13:55
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
12f8ba4325c545eebc4ec818b427866c
Дата опублікування:
12.06.2020 10:29
Опис:
Прошу надати уточнення до МТБ Додаток 2 У п..3. Обладнання та матеріально-технічна база, яка використовується на інших договірних умовах , але надання документів для підтвердження МТБ тільки для власної та орендованої МТБ. Наявність договорів про надання послуг не буде причиною для дискваліфікації? Дякуюємо.
Відповідь:
Наявніть договорів про надання послуг щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є причиною для відхилення зазначеного Учасника.
Дата відповіді:
15.06.2020 12:20