-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Екземестан 25 мг)
Торги не відбулися
4 796 883.68
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 984.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 984.42 UAH
Період уточнення:
11.06.2020 18:50 - 02.07.2020 11:00
Відповідь надана
Місце доставки, розвантаження та зберігання ЛЗ
Номер:
7026d2ab0ce6428ba0de7baa4b6b1b52
Дата опублікування:
01.07.2020 14:35
Опис:
Шановні колеги,
Прошу надати відповідь щодо назви та адреси складу (ship to), куди буде доставлятися та зберігатися товар у разі заключення договору про поставку, адже така інформація наразі відсутня у драфті контракту.
Заздалегідь вдячна
Юлія
Відповідь:
Добрий день!
Згідно з частиною четвертою статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів у особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, здійснюється шляхом залучення суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Визначення конкретної адреси пункту призначення (складу Замовника в Києві чи Київській області) можливе після відбору суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, що будуть здійснювати зберігання продукції. Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Дата відповіді:
02.07.2020 10:07
Відповідь надана
Щодо зазначення обсягів закупівлі
Номер:
9e7a6613cb744ea5b6a665981950522e
Дата опублікування:
24.06.2020 18:12
Опис:
У додатку 1 до тендерній документації по даній процедурі закупівлі (так само, як і по ряду інших процедур) зазначено, що "У випадку, якщо учасник вказує за однією МНН, різних виробників та різні торгові назви, то така пропозиція оформлюється окремими рядками згідно таблиці". Таким чином, учасникам надана можливість пропонувати продукцію декількох виробників. Зважаючи на суттєві строки вироблення лікарських засобів, враховуючи великі обсяги закупівлі та ряд інших факторів, можливим є те, що під час поставки товару співвідношення обсягів лікарських засобів різних виробників буде змінюватись (але при цьому загальні обсяги закупівлі залишаться без змін). Наприклад, на етапі подання тендерної пропозиції загальна кількість лікарських засобів (876 944 таблеток) буде розподілена між двома виробниками у рівних долях (по 438 472 таблеток), а під час поставки співвідношення зміниться (наприклад, 676 944 таблеток та 200 000 таблеток відповідно). Просимо дати роз'яснення, чи може учасник у тендерній пропозиції заповнити таблицю (форма у додатку 1), та зазначити два (чи більше) лікарських засоби та двох (чи більше) виробників, не зазначаючи при цьому обсяги лікарських засобів для кожного виробника, а зазначити лише загальний обсяг закупівлі? Це питання стосується також інших процедур закупівель, у яких дозволено пропонувати продукцію декількох виробників.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник! Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 41 зазначеного Закону (Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього): Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Таким чином, інформація, яка зазначається учасником відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації щодо кількості та виробника запропонованого товару, не повинна відрізнятись від інформації, що буде міститись у специфікації до договору, укладеного за результатами такої процедури закупівлі, зокрема, в частині кількості та виробника товару, в тому числі і під час поставки товарів.
Дата відповіді:
26.06.2020 13:48
Відповідь надана
Валюта здійснення оплати для нерезидентів. Затримка оплати
Номер:
42e8bbb1ea2d4089918f5a8b009fa7b8
Дата опублікування:
22.06.2020 17:35
Опис:
Шановні партнери, щиро вдячна за надані відповіді.
виходячи з наданої вами інформаціх прошу підтвердити наступне:
1. Оплата нерезидентам буде здійснюватися у валюті?
2. У разі затримки оплати зі сторони ДПМЗ у виробника буде заблокована можливість здійснювати будь-які наступні поставки до моменту повного закриття заборгованності. Прошу підтвердити, що в разі настання такої ситуації виробникові не будуть нараховуватися штрафні санкціі за несвоєчасно здійснену поставку.
Заздалегідь дякую
З повагою,
Роспутько Юлія
Відповідь:
Добрий день! 1. Оплата за продукцію Постачальнику - нерезиденту України можлива в іноземній валюті (валюті інвойсу). 2. Відповідальність Сторін передбачена розділом 8 проекту Договору. Питання нарахування пені/штрафу у разі порушення Постачальником строків поставки, непередачі (несвоєчасній передачі) продукції не пов'язане із проведенням Замовником оплати за партію поставленої продукції, яка, за загальним правилом, проводиться Замовником протягом 30 банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення. Тому проведення Замовником оплати у межах встановленого строку не слід розглядати як прострочену заборгованість. При цьому, за нашими сподіваннями, передбаченого строку для проведення оплати буде достатньо для проведення відповідних розрахунків з Постачальником.
Дата відповіді:
23.06.2020 16:42
Відповідь надана
Положення договору на поставку товару
Номер:
75cf386cdd714bfdb08951d6c0ae749e
Дата опублікування:
12.06.2020 16:38
Опис:
Шановні партнери,
Після детального вивчення договору на поствку продукції (Додаток 4 до ТД), прошу надати відповдь на наступні питання:
1. Згідно пункту 3.1 валютою контракту є гривня, але ніде не зазначено, як саме (за якою валютою) буде здійснюватися оплата нерезидентам, адже оплата в гривні є неможливою. Просимо передбачити пункт щодо валюти оплати нерезидентам у контракті.
2. Згідно пункту 3.1.2. можливість здійснення корективи цінової пропозиції нерезидента буде лише у випадку зміни курсу валют більше ніж на 3% на дату звершення аукціону, тоді як оплата буде здійснюватися протягом 30 днів після завершення постачання, що відбуватиметься від 6 до 9 місяців після завершення аукціону. Таким чином договором не передбачено можливість корекції ціни/обсягу постачання товару на момент оплати. Просимо передбачити це положення у договорі.
3.3. Згідно пункта 3.5 договору передбачена можливість не здійснювати оплату Продавцю, що є неприйнятним положенням договору, адже у разі відсутності оплати у строк, передбачений договором, ДПМЗ буде заблоковано Продавцем для здійснення подальших поставок до моменту повного закриття заборгованості. Наявність такого положення у договорі може призвести до неможливості своєчасного закриття зобов'язань Продавцем щодо постачання товару в рамках інших аналогічних договорів та призводитеме до несвоєчасного отримання пацієнтами терапії. Тому просимо видалити пункт 3.5 з договору.
6.3.1. 1. Чи буде відсутність будь-якої інформації з переліку, наведеному у пункті 6.3.1,.і вважатись критерієм, через який ДПМЗ може відмовити в прийомі товару від Продавця?
Заздалегідь вдячні за надані відповіді.
З повагою,
Юлія
Відповідь:
Доброго дня! Специфікацією до проекту Договору передбачено фіксацію еквіваленту, вираженого в іноземній валюті, за офіційним курсом НБУ. Згідно з пунктом 3.1.2. проекту Договору у випадках, коли Постачальник є нерезидентом України, ціна одиниці продукції, яка визначена у Специфікації, може переглядатися у випадку зміни на дату надання Постачальником повідомлення про поставку (відповідно до пункту 4.4. проекту Договору таке повідомлення надсилається Постачальником до Замовника за 30 (тридцять) календарних днів до дати поставки) офіційного курсу гривні до іноземної валюти більше ніж на 3 (три) відсотки від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на день закінчення електронного аукціону відповідної процедури закупівлі. Таким чином, оплата за продукцію можлива в іноземній валюті (валюті інвойсу), а корекція ціни/обсягу продукції відбувається за 30 днів до планової поставки продукції.
Зазначаємо, що пунктом 3.5. проекту Договору не передбачено можливості не здійснювати оплату за поставлену продукцію, оскільки така умова була б несправедливою та суперечила принципам розумності, добросовісності та створювала дисбаланс договірних прав і обов’язків. Пунктом 3.5. проекту Договору передбачено право відстрочки платежу з боку Замовника у разі відсутності бюджетного фінансування, до отримання такого фінансування, а також порядку інформування про таку відстрочку.
Зазначена у п. 6.3.1. проекту Договору інформація необхідна для можливості швидкої ідентифікації вантажу, отримання необхідної інформації про умови транспортування/зберігання продукції. У разі виявлення невідповідності продукції визначеним у проекті Договору вимогам та положенням Замовник має право ¹ відмовитись від прийняття продукції – якщо таку невідповідність неможливо усунути; ² призупинити прийняття продукції – до усунення Постачальником виявлених невідповідностей.
Дата відповіді:
15.06.2020 12:29