-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)
Торги не відбулися
3 454 406.44
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 272.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 272.03 UAH
Період уточнення:
11.06.2020 18:16 - 02.07.2020 11:00
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
c6f81e7f23ab4a3b93b7eddf7d313030
Дата опублікування:
24.06.2020 18:10
Опис:
Шановний Замовник! У пункті 1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації наявна примітка, що «під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку учасником товарів, визначених: - за показником третьої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання фармацевтичної продукції; - за показником четвертої цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015 на постачання медичних виробів». Звертаємо увагу на те, що учасники-нерезиденти не можуть надати копії договорів, у яких зазначені коди Єдиного Закупівельного Словника ДК 021:2015, тому що укладання договорів з посиланням на такі коди характерне виключно для договорів, що укладаються українськими замовниками за результатами публічних закупівель. Ми маємо позитивний досвід участі у торгах, які проводились спеціалізованими закупівельними організаціями для МОЗ України, а також виконані договори поставки лікарських засобів з нашими дистриб'юторами в Україні, але ці договори не містять посилання на цифри основного словника ЄЗС ДК 021:2015. Просимо вас внести зміни до пункту 1 Розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації та передбачити, що під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку учасником фармацевтичної продукції (лікарських засобів).
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з пунктом 1 розділу І Додатка 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію учасник має надати:
1.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції.
1.2. Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує).
Разом з тим, під аналогічним договором у зазначеній процедурі закупівлі слід розуміти договір на поставку учасником товарів, визначених за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 на постачання фармацевтичної продукції, а саме 33600000-6 «Фармацевтична продукція».
Таким чином, предметом договору, який надається на документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, має бути фармацевтична продукція, зокрема лікарські засоби. При цьому, не вимагається обов'язкова наявність в такому договорі цифрових кодів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Дата відповіді:
26.06.2020 13:43
Відповідь надана
Щодо документів про призначення керівника та отримання листів від уповноваженого органу
Номер:
a01998297fa54ef2a31edca955731843
Дата опублікування:
24.06.2020 18:09
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємося до Вас з питанням, яке, без сумніву, турбує всіх учасників-нерезидентів, що зареєстровані у країнах, система реєстрації суб'єктів господарювання яких відрізняється від української. Пунктами 3.1 та 3.2 Розділу І додатку 2 до тендерної документації від всіх учасників вимагається надання рішення про призначення керівника (у вигляді розпорядчого документу) та наказу про призначення керівника. Звертаємо Вашу увагу на те, що у багатьох країнах існує система електронної реєстрації суб'єктів господарювання (наприклад, шляхом заповнення відповідних електронних форм тощо), і такі документи як «наказ про призначення керівника» чи «рішення про призначення керівника» не оформлюються, отже надати їх у складі тендерної пропозиції немає можливості. Пунктом 5 Розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації, одночасно з наданням листа-роз'яснення від учасника вимагається надання також офіційного документа (листа) від уповноваженого органу, у якому зазначені законодавчі підстави та/або причини ненадання документів. Інформуємо Вас, що уповноваженого органу, який зобов'язаний надавати офіційні листи про причини ненадання зазначених вище документів, не існує. Отже, вимога про надання таких листів від уповноваженого органу документів є такою, що не може бути виконаною, і заздалегідь дискримінує учасника-нерезидента. Просимо Вас виключити з пункту 5 Розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації вимогу про надання учасниками-нерезидентами офіційного документу (листа) від уповноваженого органу. Додатково звертаємо увагу на те, що у відкритих базах (реєстрах) переважної більшості країн міститься актуальна інформація про керівників суб'єктів господарювання, і учасники-нерезиденти мають можливість підтвердити інформацію про керівників у інший спосіб, ніж шляхом надання наказів і протоколів.
Відповідь:
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)» (далі – тендерна документація) учасники-нерезиденти подають інформацію (документи) відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Вимогу щодо надання учасником офіційного документа (листа) від уповноваженого органу передбачено замовником свідомо з метою убезпечення надання лише довідки учасника у довільній формі на підтвердження усіх вимог, встановлених замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в Україні не існує відкритих реєстрів, де можна перевірити надану учасником–нерезидентом інформацію.
У запитанні згадується про систему електронної реєстрації суб'єктів господарювання, а отже є і уповноважений орган, який відповідальний за ведення цього реєстру.
Для прикладу зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» в Україні діє відкритий Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), держателем якого є Міністерство юстиції України.
Таким чином, учасник–нерезидент у разі неможливості надання документів, передбачених пунктами 3.1, 3.2 розділу І Додатка 2 до тендерної документації, на підтвердження повноважень керівника учасника-юридичної особи повинен надати відповідний лист від уповноваженого органу, який забезпечує ведення системи електронної реєстрації суб'єктів господарювання, а також лист-роз’яснення учасника, складений у довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави та/або причини ненадання зазначених документів.
Дата відповіді:
26.06.2020 13:42
Відповідь надана
Щодо розмітнення лікарських засобів
Номер:
1ef92c3ca5174e9c8ede774b3c82e38d
Дата опублікування:
24.06.2020 18:07
Опис:
Шановний Замовник! Ми ознайомились з Вашою відповіддю на питання щодо компенсації митних витрат, розміщеною в ЕСЗ 22.06.2020 о 15:33:04 і хочемо звернути увагу на таке. Зважаючи на те, що ми не є резидентом України, ми не ведемо господарської діяльності на території України. Під час участі у процедурах закупівель, які проводились спеціалізованими закупівельними організаціями (UNDP, Crown Agents) для МОЗ України, розмитнення лікарських засобів здійснювались уповноваженими державними підприємствами «Укрвакцина» або «Укрмедпостач», які зазначалися безпосередньо в договорі як одержувачі вантажу. Просимо дати роз'яснення, ким буде здійснюватися розмитнення товару, якщо договір буде укладений з нерезидентом, а також повідомити адресу складу, на який буде здійснюватися поставка товару.
Відповідь:
Добрий день! Забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються, буде здійснюватись Замовником шляхом залучення (через конкурентну процедуру закупівлі) суб’єкта господарювання, який має ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів. Відповідно до п. 2.3 проєкту Договору адреса пункту призначення (складу Замовника в Києві чи Київській обл.) визначається Замовником в момент підтвердження ним отриманого від Постачальника повідомлення про поставку продукції.
Дата відповіді:
26.06.2020 13:40
Відповідь надана
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Додаток 4. Пункт 3.3 Проекту Договору про закупівлю. Уточнення по валюті розрахунків. Розширення умов.
Номер:
da139740c6c142da857ca24c2f3e430c
Дата опублікування:
22.06.2020 13:19
Опис:
Умови, зазначені у пункті 3.3 Проекту Договору про закупівлю ( Додатку 4 до тендерної документації: Предмет закупівлі: "ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг), на нашу думку, є не чітко визначенними. В пункті 3.3 не вказано валюту платежу. Просимо доповнити пункт 3.3, вказавши, що для постачальників-нерезидентів валютою платежу є долар США (USD код валюти 840) / Євро (EUR, код валюти 978).
Просимо внести відповідні зміни до Проекту Договору про закупівлю.
Відповідь:
Добрий день! Згідно з пунктом 3.1.2 проєкту Договору для Постачальника - нерезидента України передбачено як механізм перегляду ціни за одиницю продукції, так і фіксування еквіваленту загальної ціни продукції в умовних одиницях без ПДВ згідно з офіційним курсом Національного банку України на день закінчення електронного аукціону відповідної процедури закупівлі. Специфікацією до проєкту Договору також передбачено розрахунок еквіваленту, вираженого в іноземній валюті, за офіційним курсом НБУ. Таким чином, оплата за продукцію Постачальнику - нерезиденту України можлива в іноземній валюті (валюті інвойсу).
Дата відповіді:
23.06.2020 15:14
Відповідь надана
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Додаток 4. Пункт 2.6 Проекту Договору про закупівлю. Уточнення по процедурі компенсації митних витрат та витрат на транспортування.
Номер:
a9c88d11827a416fa35b9427bbfc3f86
Дата опублікування:
22.06.2020 13:11
Опис:
Умови, зазначені у пункті 2.6 Проекту Договору про закупівлю ( Додатку 4 до тендерної документації: Предмет закупівлі: "ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг), на нашу думку, є дискримінаційними для учасника-нерезидента. Учасник-нерезидент, у зв`язку з відсутністю у нього діючих банківських рахунків у валюті гривня, не має можливості оплачувати відповідні витрати (рахунки) в національній валюті України гривня, за перебування транспорту на митницях під час проходження митних процедур на території України, просимо внести зміни у пункт 2.6 Проекту Договору про закупівлю, вказавши, що Постачальник має право компенсувати такі витрати Замовнику на підставі, наданих Замовником підтверджуючих відповідних документів про такі витрати.
Відповідь:
Добрий день! Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника.
Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення.
Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей. При цьому, продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення товару, сплачувати імпортні мита або виконувати інші імпортні митні процедури при ввезенні.
Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної).
Дата відповіді:
23.06.2020 15:33
Відповідь надана
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг).
Номер:
4d40161c69e143bda8d78c3ce1395135
Дата опублікування:
22.06.2020 12:46
Опис:
З огляду на те, у тендернії документації: Предмет закупівлі: "ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)", у Зведеній інформації про закупівлю, у пункті 7, вказано: "Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01 грудня 2020 року включно", просимо підтвердити, що строк поставки продукції може бути подовжено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав: наприклад, у зв`язку з тривалим терміном виробництва, який не дозволяє здійснити поставку продкуції у строки до 1 грудня 2020.
Відповідь:
Добрий день! Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проєкту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (01.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Дата відповіді:
22.06.2020 16:09
Відповідь надана
Додатку 3 "Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, а також документи, що надаються для укладання договору". Розширення переліку підтверджуючих документів.
Номер:
453ee8921de348c982464108ec44cdbc
Дата опублікування:
22.06.2020 12:29
Опис:
Тендерні вимоги, зазначені в абзаці "Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати" Додатку 3 "Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, а також документи, що надаються для укладання договору", до тендерної документації" Предмет закупівлі: "ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)", на нашу думку, є дискримінаційними для учасника-нерезидента, просимо доповнити данний абзац наступним: "Переможці процедури закупівлі – нерезиденти надають документи за формами, що передбачені законодавством держав, де вони зареєстровані. У разі, якщо переможець процедури закупівлі-нерезидент, відповідно до норм законодавства держави реєстрації, не зобов’язаний складати якийсь з вказаних документів, такий переможець процедури закупівлі надає лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (в разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів".
Просимо внести вищезазначені зміни до тендерної документації: Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг) та повідомити нас про це.
Відповідь:
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до положень підпункту 3 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про публічні закупівлі". Таким чином, перелік документів зазначений у списку "Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати" не є виключним та може корегуватись для нерезидента з метою з'ясування повноважень щодо підпису договору, а копії документів зі списку не завантажуються в електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 32 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Оскільки список документів "Учасник – переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати" не стосується предмета закупівлі, то не є частиною тендерної пропозиції і, як наслідок, не може бути дискримінаційною умовою, так як описує законодавчі підстави укладання договору відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема Цивільного та Господарського кодексів України. Отже, зазначена вимога тендерної документації не порушує права нерезидента як учасника процедури закупівлі та не створює дискримінаційні умови його участі, так як не стосується предмета закупівлі.
Дата відповіді:
23.06.2020 15:12
Відповідь надана
Додаток 2 до ТД. Розділ I. Пункт 3 "Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Розширення переліку підтверджуючих документів.
Номер:
652e50773c334cd7a9ea0ad1f810734c
Дата опублікування:
22.06.2020 12:04
Опис:
З огляду на те, що тендерні вимоги, зазначені в пункті 3 "Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції розділу І. "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ" Додатку 2 до тендерної документації Предмет закупівлі: "ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)", на нашу думку, є дискримінаційними для учасника-нерезидента, просимо розширити найменування та форму документів, що вимагаються данним пунктом від Учасника торгів.
Просимо включити у перелік форм документів для учасника-нерезидента, на підтвердження "Повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються скан-копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів" та підвердження "Повноваження службової (посадової) особи учасника підтверджуються скан- копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів", надання документів відповідно до законодавства країни походження учасника-нерезидента, а саме виписку з торговельного (банківського) реєстру країни, де нерезидент має офіційно зареєстровану контору).
Просимо внести вищезазначені зміни до тендерної документації: Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг) та повідомити нас про це.
Відповідь:
Добрий день! Звертаємо увагу, що пункт 5 розділу ІІ «ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» стосується усіх документів, які повинні надати учасники відповідно до розділу І Додатка 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)». А отже учасники-нерезиденти подають інформацію (документи) відповідно до законодавства держав, де вони зареєстровані.
У разі, якщо учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства держави реєстрації не зобов’язаний складати певний документ із переліку вище, такий учасник надає офіційний документ (лист) від уповноваженого органу та лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави та/або причини ненадання документів.
Отже, тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)», зокрема Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимог до неї, складена Замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
22.06.2020 16:08
Відповідь надана
Додаток 2 до ТД. Розділ I. Пункт 1 "Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Розширення переліку підтверджуючих документів.
Номер:
659ac5e1bffc420b8312c99126500f50
Дата опублікування:
22.06.2020 11:42
Опис:
З огляду на те, що тендерні вимоги, зазначені в пункті 1 "Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) розділу І. "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ" Додатку 2 до тендерної документації Предмет закупівлі: "ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)", на нашу думку, є дискримінаційними для учасника-нерезидента, просимо розширити найменування та форму документів, що вимагаються данним пунктом від Учасника торгів.
У випадку неможливості надання документів за формою документів, обумовленних в підпунктах 1.1 і 1.2 Пункту 1, просимо включити опційне надання підтвердження на виконання аналогічних договірних зобов`язань за предметом закупівлі у вигляді листа, що виданий Покупцем (Контрагентом,Партнером) учаснику торгів, та який включає: номер та дату Договору, найменуванння продукції, кількість поставленної продукції та підтвердження поставки товару у строк,закріпленний Договором.
Просимо внести вищезазначені зміни до тендерної документації: Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг) та повідомити нас про це.
Відповідь:
Добрий день! Відповідно до частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовник встановив вимогу щодо надання скан-копії/-ій (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції.
Звертаємо увагу, що згідно з пунктом 1.2 Додатка 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)» учасник повинен надати скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Зазначений "інший документ", який надається учасником на підтвердження виконання аналогічного договору, повинен бути передбачений таким договором або законодавством держави, де зареєстрований учасник, який підтверджує факт постачання згідно з наданим договором.
Крім того пунктом 1 зазначеного Додатка 2 передбачено, що документи можуть надаватися без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
З огляду на викладене, зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іфосфамід 1000 мг)» навпаки розширює коло учасників, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципу недискримінації учасників, зокрема учасників-нерезидентів.
Дата відповіді:
23.06.2020 15:08