-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки з програмним забезпеченням, планшет
Завершена
69 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 347.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 347.50 UAH
Період уточнення:
11.06.2020 15:55 - 16.06.2020 18:00
Відповідь надана
Прохання
Номер:
87811c3cb7b34f2fbb155395e6471d9b
Дата опублікування:
13.06.2020 21:12
Опис:
Шановний Замовник!
Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня))) При створенні оголошення спрощеної закупівлі для зручності заповнення форм, а саме: файли з назвою «Додаток №1, Додаток №2 технічне завдання, цінова пропозиція» та «Проект Договору, додаток №3» було завантажено та оприлюднено окремими файлами в форматі «docs».
Для того, щоб не створювати учасникам торгів незручності, можемо додати текст з усіма вимогами до оголошення у вікно відповіді (розділ: роз’яснення до процедури закупівлі «Ноутбуки з програмним забезпеченням, планшет»). В такому форматі текст з вимогами, зазначених в оголошенні, дуже зручно копіювати.
Гарного дня)
ОГОЛОШЕННЯ (зі змінами від 13.06.2020)
про проведення спрощеної закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Київська дитяча школа мистецтв №3
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35275368
1.3. Місце знаходження: 02222, м. Київ, пр-т В. Маяковського, 39.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:
Уповноважена особа: Павлова Марина Олександрівна /т.(044) 548-05-22/.
arts3@ukr.net
2. Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги:
69500,00 грн. (шістдесят дев'ять тисяч п»ятсот грн. 00 коп. ) з ПДВ.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1.Найменування предмету закупівлі: Ноутбуки з програмним забезпеченням (2 шт) , планшет (1 шт.) Код ДК 021:2015 : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
3.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно технічного завдання ( Додаток №1 до оголошення)
3.3. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
- зазначено в Додатку №1
- Київська дитяча школа мистецтв №3, 02222, м. Київ, пр-т В. Маяковського, 39.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: липень-серпень 2020 року
3.5. Умови оплати – згідно видаткової накладної
3.6. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів) – зазначено в системі
3.7. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) - зазначено в системі
3.8. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - відсутня
3.9. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників – не вимагається
3.10. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю – не вимагається
3.11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 0,5 відсотка в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Всі автотранспортні, експедиційні, поштові та інші витрати за рахунок постачальника. Постачальник повинен забезпечити за свій рахунок постачання предмету закупівлі до місця його розташування .
Вимоги до учасників: Перелік сканкопій документів у форматі «pdf», що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги:
1. Цінова пропозиція складена у довільній формі у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України (Додаток №2).
2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по-батькові (повністю), телефон для контактів).
- короткий опис діяльності підприємства.
- інформація про платника податків.
4. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному державному реєстрі осіб та фізичних осіб-підприємців, доступ до якого є вільним).
6. Копія Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або свідоцтво платника єдиного податку.
7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
8. Довідка в довільній формі про відсутність банкрутства (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним).
9. Довідка в довільній формі про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями (2019-2020 роки), підтверджена копією договорів та видаткових накладних та позитивні відгуки, які належать цим Договорам.
10. Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником.
11. Копію сертифікату якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації).
12. Лист щодо підтвердження можливості постачання товару без отримання авансового платежу та попередньої оплати (довільна форма, на фірмовому бланку).
13. Гарантійний лист: термін гарантії на 24/36 місяців від виробника.
14. Довідка про наявність у Учасника сервісного центру.
15. Довідка в довільній формі про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
16. Лист-згода на обробку персональних даних
17. Лист згода з умовами Договору (Додаток №3)
18. Лист згода з технічними умовами (Додаток №1), а також надати технічні умови з посиланням на конкретну модель запропоновану Учасником.
19. ЗМІНИ: Гарантійний лист, щодо ліцензійного програмного забезпечення Microsoft Win Home 10 64Bit Russian/ Ukrainian та право користування програмним забезпеченням. Програмне забезпечення має бути ліцензійне, встановлене та попередньо не активоване, мати наклейку, упаковку та диск (у разі, якщо ліцензійне програмне забезпечення не встановлено виробником обладнання та не було імпортовано у складі пристрою). Вартість програмного забезпечення має входити у вартість ноутбуків.
У разі, якщо ліцензійне програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі пропозиції має вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника.
Документи повинні бути належним чином завірені Учасником та на фірмовому бланку.
Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо Учасник запропонував аномально низьку ціну:
Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є:
• меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону,
та/або
• меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Система автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій та інформує про це учасника процедури закупівлі та Замовника.
Замовник відхиляє пропозиції, у разі якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у документації.
Замовник залишає за собою право запросити від Переможця закупівлі інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до Учасника та/або укладання договору. При цьому Замовник не має права вимагати документи, які не передбачені чинним законодавством для даного виду діяльності.
Замовник має право відхилити пропозицію Учасника, що не надав будь-який з перелічених вище документів, які задовольняють вимоги, зазначеним у цих інструкціях або ці документи містять неправдиву інформацію.
ДОДАНО:
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Дата відповіді:
15.06.2020 14:31