-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
вул. 1 травня, с. Рогань, Харківський р-н, Харківська обл., 62481 Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Торги не відбулися
55 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 552.00 UAH
мін. крок: 1% або 552.00 UAH
Період уточнення:
11.06.2020 14:08 - 16.06.2020 15:00
Відповідь надана
про ліцензію
Номер:
ba506402cba84469a8238d26fd2f22b0
Дата опублікування:
15.06.2020 12:44
Опис:
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на роздрібну торгівлю пальним – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Роздрібну торгівлю від оптової відрізнятиме не статус покупця та подальше використання ним придбаного пального, а спосіб (місце) продажу. Тому що ознака роздрібної торгівлі пальним відповідно до ст.1 Закону № 481 — це «діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки».
Таке тлумачення роздрібної торгівлі пальним вже йде у фарватері поточних рішень Верховного Суду. У низці справ він визнав роздрібною торгівлею весь продаж через АЗС, незважаючи на статус покупця. Такий висновок аргументується п.2 Правил № 1442(6): роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу АЗС, що призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів (постанова ВС від 28.11.2018 р. у справі № 803/1165/16(7)).
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Оскільки ми працюємо на умові партнерських договорів із власниками АЗС – отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі законодавством для таких суб’єктів господарської діяльності не визначено. Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним отримує власник АЗС на кожну АЗС.
Інформація про наявність АЗС в реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального міститься на офіційному веб сайті Державної фіскальної служби України за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html
Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають партнерські АЗС.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Відповідно до вимог ТД Учасник в складі пропозиції повинен надати скановані оригінали чи копії документів документів, які підтверджують право власності Учасника та/або оренди АЗС та скановані оригінали чи копії партнерського(их) договору(ів), що підтверджеє(ють) право обслуговування талонів/скретч-карток їх пред’явником на АЗС. Тому можливе залучення партнерських АЗС. Але кожна АЗС повинна працювати на підставі ліцензії на право роздрібної торгівлі, яку необхідно надати. Ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним отримує власник АЗС на кожну АЗС.
Дата відповіді:
18.06.2020 16:11
Відповідь надана
щодо переліку структурних підрозділів
Номер:
f8b45e5acb6b4c68be4883d06a7c12b7
Дата опублікування:
15.06.2020 11:52
Опис:
В Додатку 3 до тендерної документації написано, що Учасник повинен забезпечити наявність АЗС з зазначенням адреси місцезнаходження в межах 7 км від місцезнаходження замовника та його структурних підрозділах, що знаходяться в смт. Рогань, Харківського району, Харківської області. Однак, в самій тендерній документації відсутній перелік структурних підрозділів Замовника. Для вірного обрахування відстані просимо надати перелік структурних підрозділів Замовника з зазначенням адреси розташування
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Адреса структурних підрозділів співпадає з адресою замовника.
Дата відповіді:
18.06.2020 16:11
Відповідь надана
про лабораторію
Номер:
020f5059562e4c44a8ad2e88fde2a752
Дата опублікування:
15.06.2020 11:38
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації встановлено: Учасник в складі пропозиції надає оригінал чи копію договору з акредитованою лабораторією, яка здійснює випробування пального на відповідність вимогам норматив6ної документації з оригіналом атестата про акредитацію лабораторії з додатками та оригінал або копію договору з мобільною лабораторією контролю якості пального на АСЗ Учасника.
Варто зауважити, що предметом закупівлі є ПАЛИВО, а не ПОСЛУГА із здійснення заправки на АЗС. Замовник в праві виставляти та прописувати в тендерній документації вимоги до технічних показників предмета закупівлі, а не ПОСЛУГИ в цілому. Технічний стан обладнання на АЗС не стосується предмета закупівлі, а стосується послуги. Послуга із заправки автомобілів Замовника через АЗС буде надаватись безкоштовно, а отже Замовник не має право прописувати вимоги до того, що фактично не закуповує
Відповідь:
Дякуємо за питання. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, згідно з ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що метою цього Закону є забезпечення ефективного здійснення закупівель.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна ефективність.
З урахуванням викладеного для забезпечення максимальної ефективності закупівлі та для захисту своїх інтересів щодо закупівлі якісних нафтопродуктів, а також для уникнення можливості продажу учасником неякісного пального замовником заявлені додаткові вимоги до контролю за якістю предмету закупівлі, в тому числі щодо можливості перевірки якості пального як в умовах стаціонарної атестованої лабораторії за межами АЗС, так і мобільною лабораторією безпосередньо на АЗС.
Дата відповіді:
18.06.2020 16:10
Відповідь надана
щодо надання оригіналу або копії свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ)
Номер:
acc723ce8a5244ac8a994ca68ae15c3e
Дата опублікування:
15.06.2020 11:32
Опис:
Доброго дня. Просимо усунити порушення законів України. Тендерною документацією передбачено надання оригіналу або копії свідоцтва платника ПДВ або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) (при наявності). Зазначена вимога прямо суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020, де сказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Чинним законодавством України передбачено можливість брати участь в закупівлях як платникам ПДВ, так і не платникам. Повідомляємо, що інформація щодо платників ПДВ не міститься у відкритих державних реєстрах та не оприлюднена у формі відкритих даних.
Дата відповіді:
18.06.2020 16:09
Відповідь надана
про ліцензію
Номер:
042c708819d04faf8bf60efba4122cb2
Дата опублікування:
12.06.2020 12:40
Опис:
Доброго дня. Чи допускаете ви до участі в закупівлях учасників, які мають ліцензію на оптову торгівля паливом.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Згідно з Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та листом ДФС від від 30.05.2019 р. N 17014/7/99-99-12-01-01-17 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце торгівлі/зберігання пального. Тому Учаснику необхідно надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС.
Дата відповіді:
15.06.2020 11:58
Відповідь надана
щодо ліцензції
Номер:
dbd374078f3e4ec5a911c894d9a11e90
Дата опублікування:
12.06.2020 11:18
Опис:
Доброго дня. Прошу надати розяснення з такого питання. В тендерній документації вимагається надання ліцензій на кожну АЗС це повинні бути ліцензії на оптову чи на роздрібну торгівлю.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Згідно з Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та листом ДФС від від 30.05.2019 р. N 17014/7/99-99-12-01-01-17 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним/зберігання пального на кожне місце торгівлі/зберігання пального. Тому Учаснику необхідно надати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС.
Дата відповіді:
15.06.2020 11:57