• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів 10 ГКНА)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-05-001471-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Запасні частини до компресорів 10 ГКНА». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

5 821 341.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 58 200.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2020 08:50 - 06.07.2020 14:00
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: b97a700214ea40b08c6a33cf1647035c
Дата опублікування: 03.07.2020 13:56
Опис: Проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на те, що креслення зазначені в Технічної специфікації, а саме в Додатку 1, вже не використовуються на заводі виробнику. Тому просимо переглянути документи. А також після звернення до заводу-виробника було виявлено, що фінансування для закупівлі запасних частин недостатньо для виконання умов тендеру, тому також просимо переглянути очікувану вартість.
Відповідь: Доброго дня. 1. Найменування та креслення/тип запасних частин формувались Замовником на підставі наявної технічної документації, а їх відповідність була підтверджена аналізом ринку. При цьому тендерною документацією по предмету закупівлі, а саме п.6 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано, що "У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»". Додатком I до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» також визначено, що у разі надання еквіваленту Товару - вказати характеристики запропонованого еквіваленту Товару. Тому Учасник тендерної процедури може пропонувати еквівалентний товар. При цьому, відповідно до вимог Додатку I-а до тендерної документації - Учасник повинен гарантувати відповідність своєї пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним Замовником в тендерній документації на закупівлю. 2. Розрахунок очікуваної вартості по даному предмету закупівлі проводився на підставі дослідження ринку, а саме отриманих комерційних пропозицій від потенційних виробників та постачальників зазначеного товару. Враховуючи викладене, підстави для перегляду, у бік збільшення очікуваної вартості, відсутні.
Дата відповіді: 07.07.2020 09:51
Відповідь надана

Про подання документів

Номер: 7e38239dbeab486f9e1352dac67a2765
Дата опублікування: 25.06.2020 13:40
Опис: Для забезпечення рівних умов для всіх учасників (постачальників) просимо врахувати, що у відповідності до нормативних документів АТ «Укртрансгаз», СОУ 49.5-30019801-115:2014 (Правила технічної експлуатації магістральних газопроводів). Розділ 8, пункт 8.1.4, допускається застосування при ремонтах і технічному обслуговуванні нових зразків матеріалів за умови їх відповідності вимогам нормативної документації що регламентує якість та безпеку, відповідність вимогам норм проектування, наявності позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом). Посилаючись на вищенаведений пункт та інші нормативні документи якими керується експлуатаційний та ремонтний персонал АТ «Укртрансгаз» (НПАОП 60.3-1.01 «Положення про організацію ТО та ремонту ГПА та обладнання КС в ДК «Укртрансгаз», інструкції з експлуатації та ремонту обладнання заводів виробників та інших нормативних документів, при проведенні закупівлі ЗЧ до ГПА та іншого обладнання КС всі учасники (постачальники) запасних частин повинні бути в рівних умовах і виконання пунктів, правил, положень та інструкцій які визначені в нормативних документах АТ «Укртрансгаз» обов’язкове для всіх учасників закупівель а також обов’язкове виконання даних нормативних документів і для самого замовника. Просимо додати в перелік необхідних документів до Тендерної Документації, необхідність подання документу який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом).
Відповідь: Доброго дня. Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ наведені у Додатку ІІ до тендерної документації, яка є вичерпною для Замовника. Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме пропозиція додати до Тендерної документації «документ який засвідчує наявність позитивних результатів попереднього тестування в реальних умовах експлуатації (проведення дослідно-промислової експлуатації під наглядом)», містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дата відповіді: 30.06.2020 14:56
Відповідь надана

Щодо внесення змін в тендерну документацію.

Номер: 3836998a92e944609b44476f2014c3db
Дата опублікування: 19.06.2020 13:03
Опис: Акціонерним товариством «Укртрансгаз» розпочато процедуру закупівлі «Насоси та компресори (Запасні частини до компресорів 10 ГКНА)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-000200-b. Згідно п. 2.1.3. розділу І «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» додатку ІІ до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» учаснику в складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) потрібно завантажити ЕСЗ сканкопію відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний за предметом закупівлі договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наведеного учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.). Вважаємо, що для забезпечення поставки якісної продукції та унеможливлення участі в процедурі закупівлі недобросовісних учасників, з метою визначення добросовісності та поставки товару належної якості необхідно передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується та на виконання виробником гарантійних зобов’язань. Вказані зміни до тендерної документації забезпечать участь у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід поставки товарів належної якості, належним чином та вчасно виконують взяті на себе гарантійні зобов’язання, а також унеможливлять участь у торгах недобросовісних учасників, які не мають жодного досвіду у виконанні аналогічних договорів, але з метою виконання вимог тендерної документації надають фіктивні договора за якими такий товар тільки нібито перепродається пов’язаним особам. Додатково хочемо зазначити, що внесення таких змін сприятиме в отриманні замовником товару належної якості та виконання гарантійних зобов’язань зі сторони учасника, що мінімізує ризики неналежного чи повного невиконання договору про закупівлю товарів. З огляду на викладене прошу розглянути питання щодо внесення до тендерної документації запропонованих змін.
Відповідь: Доброго дня. Дане запитання не містить посилання на порушення замовником чинного законодавства України. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Для підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вимагається відповідно до пункту 2.1.3 Додатку ІІ до тендерної документації – «Сканкопія/-ї (з оригіналу та/або копії) відгука/-ів*** від підприємства/-в, для якого/- их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори**, що підтверджує/-ють досвід та добросовісне виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**, наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).» Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При цьому, частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що запропоновані Вами зміни до тендерної документації, а саме передбачити в тендерній документації надання відгука від суб’єкта господарювання, який використовує цей товар за призначенням з посиланням на те, як товар експлуатується, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 23.06.2020 17:51