• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція обладнання РЗА двох комірок 150 кВ Л436, Л-437 (ПЛ 150 кВ Мелітопольська – Ботієвська ВЕС) на ПС 330 кВ «Мелітопольська» та організація зв’язку з Приморською ВЕС-2 для забезпечення видачі потужності Приморської ВЕС-2 ТОВ «Приморська ВЕС-2», Запорізька обл., м. Мелітополь, Каховське шосе, 6» (Інв. № новий) 45454000-4 Реконструкція

Завершена

3 480 966.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 809.66 UAH
Період уточнення: 11.06.2020 08:37 - 18.06.2020 12:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 0aa627b9087d47f98509807e9aa3e203
Дата опублікування: 17.06.2020 15:04
Опис: п. 6.1. Розділу 6 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ» проекту Договору (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) викласти у наступній редакції: 6.5. Приймання-передача устаткування засвідчується шляхом підписання акту приймання-передачі устаткування та здійснюється Сторонами відповідно до вимог чинних актів законодавства України, нормативних актів, рекомендацій виробника устаткування (в частині, що регламентують умови передачі такого устаткування), а також нормативних документів «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затверджених постановами державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 № П-6 та від 25.04.66 № П-7 (зі змінами) відповідно, за винятком випадків, визначених іншими нормативними документами щодо такого устаткування та (або) Договором.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник вважає недоцільним вносити зазначені зміни до проекту договору
Дата відповіді: 18.06.2020 10:20
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 4a6e88241b2a436fafe56798d287acdd
Дата опублікування: 17.06.2020 15:04
Опис: Доповнити п. 6.4. Розділу 6 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ» проекту Договору (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) і викласти його у наступній редакції: «6.4.Забезпечення виконання робіт ресурсами, зокрема за переліком згідно з кошторисними розрахунками, Специфікації устаткування (Додаток _ до Договору), здійснює Підрядник за свій рахунок згідно з Міжнародними Правилами Інкотермс 2010 – DDP. Доставку, розвантаження, складування, збереження, подачу на місце виконання робіт матеріальних ресурсів, здійснює Підрядник. Акти приймання-передачі устаткування, у разі відсутності зауважень, Сторони за Договором зобов’язуються підписати протягом 5 (п’яти) календарних днів після отримання повідомлення від Підрядника про готовність постачання такого устаткування.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник вважає недоцільним вносити зазначені зміни до проекту договору
Дата відповіді: 18.06.2020 10:20
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 7c6711554b1b4c349c703a6ff4c4f819
Дата опублікування: 17.06.2020 15:03
Опис: Доповнити п. 6.1. Розділу 6 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ» проекту Договору (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) і викласти його у наступній редакції: «6.1.Забезпечення виконання робіт матеріальними ресурсами (матеріалами, устаткуванням, конструкціями тощо) здійснює Підрядник відповідно до встановленого Договором порядку. Передача (поставка) устаткування, яке передається (поставляється) Підрядником Замовнику здійснюється з оформленням актів приймання-передачі устаткування (за переліком згідно з Додатком _ до Договору). Підрядник зобов’язаний повідомляти Замовника про готовність Обладнання до передачі (поставки).»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник вважає недоцільним вносити зазначені зміни до проекту договору
Дата відповіді: 18.06.2020 10:19
Відповідь надана

п. 9.4

Номер: 77754c127cb34ca9bb9d62979abc3135
Дата опублікування: 17.06.2020 11:21
Опис: Викласти п. 9.4. Розділу 9 «ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧА РОБІТ» проекту Договору (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) у наступній редакції: «9.4. Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт: - оформлюється за примірними формами № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і Довідки КБ-3 «Довідка про вартість виконаної будівельних робіт та витрати» (Додатки Т та У до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), якщо на момент складання таких первинних облікових документів не будуть застосовуватись інші форми), в 3 примірниках; - передається(ються) Підрядником, для перевірки та підписання Замовнику; - повинні підтверджувати обсяги, якість, вартість виконаних робіт та їх відповідність проектній документації, Договору, іншим вимогам Замовника, будівельним, технічним нормативам тощо; Інші витрати, передбачені Договором, відшкодовуються за фактом, але не вище, ніж передбачено Договором. Підрядник зобов’язується по факту виконання зобов’язань надати оформлені належним чином підтверджуючі документи у вигляді довідок щодо факту таких витрат; витрати, пов’язані з відрядженням працівників Підрядника, оформлюється з зазначенням кількості відряджених працівників, ПІБ, їх посад та складових витрат (проїзд, проживання, добові тощо) у відповідності до даних бухгалтерського обліку, при цьому Підрядник несе повну відповідальність за достовірність наданої інформації у Довідках.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовник вважає недоцільним вносити зазначені зміни до проекту договору
Дата відповіді: 18.06.2020 10:19
Відповідь надана

Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації

Номер: 8614e76602f541c2847a826350e7ec0d
Дата опублікування: 17.06.2020 11:20
Опис: Відповідно до зазначених вимог до ГІПа в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі просимо у Формі №1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у другій таблиці (перша колонка) *У тому числі обов’язково: після фрази «Підтвердження спеціального досвіду роботи персоналу» доповнити фразою – «(при необхідності коригування проекту)» аналогічно до вимог посади головного інженера проекту.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовник вважає недоцільним внесення вказаних змін до Форми №1 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки якщо учасник не вказує інформацію про наявність ГІПа (відсутня необхідність коригування проекту), то і інформація щодо спеціального досвіду роботи ГІПа з його підтвердженням Замовником не вимагається теж.
Дата відповіді: 18.06.2020 10:18
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: 99863e6947064fa8a42a314ba38567a9
Дата опублікування: 17.06.2020 11:19
Опис: У зв’язку із скрутним економічним становищем, що склалася у державі цього року для підприємств (учасників закупівлі) перерахування завдатку на забезпечення виконання Договору є значною і не раціональною дією. На наш погляд обігові кошти мають спрямовуватись на придбання устаткування (матеріалів, комплектуючих) з метою дотримання строків виконання зобов’язань за Договором. Крім того, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог щодо надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань за договором лише у вигляді грошового завдатку, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Крім того, до складу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у відповідності до статті 547 Цивільного кодексу України, необхідно додати зразок договору на перерахування завдатку Замовнику. Оскільки пунктом 2 статті 547 ЦКУ передбачено, що «Правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним. Разом з тим повідомляємо, що існує практика розгляду скарги Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель шляхом визначення в тендерній документації видом забезпечення виконання договору лише у вигляді грошового завдатку. Своїм рішенням № 15753-р/пк-пз від 31.10.2019 за номером скарги UA-2019-09-16-000667-c.a3 за (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-16-000667-c) Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України встановлено, що дії Замовника в частині визначення в тендерній документації видом забезпечення виконання договору лише у вигляді грошового завдатку, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону і зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо за необхідне внести зміни до Розділу 18 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» проекту Договору (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) викласти його у наступній редакції: «18.1. Виконання Договору забезпечується у вигляді завдатку або у вигляді безумовної і безвідкличної Банківської гарантії, оформленої на паперовому носії. 18.2. Розмір забезпечення виконання Договору становить 5% від ціни Договору та складає _______ грн. Розмір забезпечення виконання Договору зменшується у випадку зменшення обсягів закупівлі. Редакція пунктів у разі надання завдатку: 18.3. Підрядник здійснює перерахування грошових коштів (завдатку) на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО», Україна, 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 25, код ЄДРПОУ 00100227, п/р №UA113004650000026006303813715, в АТ «Ощадбанк», Україна, 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-Г, МФО 300465, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення: «Забезпечення договору. ПС330 Мелітопольська, Приморська ВЕС-2». 18.4. Завдаток на виконання Договору повинен бути внесений Підрядником на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору. 18.5. Завдаток повертається Підряднику у разі відсутності порушень виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором через 30 (тридцять) календарних днів після закінчення строку дії Договору. 18.6. Забезпечення виконання Договору (завдаток) не повертається в разі порушення Підрядником умов Договору. Редакція пунктів у разі надання Підрядником забезпечення у вигляді банківської гарантії: 18.3. Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії. Гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із Замовником. Безумовна гарантія – це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення Підрядником свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Замовнику за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. 18.4. Банківська гарантія на забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору. 18.5. Строк дії гарантії повинен закінчуватись не раніше ніж через 30 календарних днів після закінчення строку дії Договору. 18.6. У випадку продовження строку дії Договору Підрядник зобов’язується надати Замовнику зміни до банківської гарантії або нову банківську гарантію протягом 7 (семи) календарних днів з дати підписання додаткової угоди, якою продовжується строк дії Договору. При цьому, зміни до банківської гарантії або нова банківська гарантія повинні закінчуватись не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після закінчення строку дії Договору (з урахуванням продовження строку дії Договору). 18.7. У випадку введення тимчасової адміністрації у банку, який видав гарантію за Договором, віднесення його до категорії проблемних чи неплатоспроможних, відкликання банківської ліцензії та/або ліквідації банку, Підрядник зобов’язаний надати Замовнику банківську гарантію іншого банку, протягом 5 днів з моменту настання зазначених обставин. Положення наданої банківської гарантії іншого банку повинні відповідати умовам, визначеним у Договорі. Замовник має право відмовитись від прийняття банківської гарантії у разі, якщо банк, що видав банківську гарантію, належить до категорії, зазначеної у даному пункті Договору. 18.8. Замовник повертає банківську гарантію, видану банком, у якому введено тимчасову адміністрацію, який віднесено до категорії проблемних чи неплатоспроможних, відкликано банківську ліцензію, ліквідовано після отримання від Підрядника нової банківської гарантії відповідно до умов Договору. 18.9. Забезпечення не повертається Підряднику у разі порушення Підрядником зобов’язань за Договором. У такому разі Замовник направляє банку-гаранту вимогу для здійснення виплати за гарантією. 18.10. Забезпечення повертається Підряднику після виконання зобов’язань без порушень за письмовим зверненням Підрядника та в інших випадках, передбачених чинним законодавством.»
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору визначаються Замовником. За змістом положень ст.638 ЦК України, ст.181 ГК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Згідно ст. 180 ГК України істотними умовами є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником визначені умови проєкту договору, щодо яких повинна бути досягнута згода, тобто істотні умови договору. Згідно до п.4 ч.1, ч.2 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. А отже, Замовник не має можливості приймати пропозиції одного з потенційних учасників щодо зміни умов проєкту договору, так як такі зміни можуть вплинути на участь інших потенційних учасників. Крім того наголошуємо, що умови забезпечення виконання договору викладені Замовником у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, п. 12 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Вимог щодо обов`язкового зазначення в оголошенні певного переліку видів забезпечення Закон не містить. Відносно письмової форми правочину щодо забезпечення виконання зобов`язання: проєкт договору, який буде укладатись з переможцем процедури закупівлі у письмовій формі, вже містить умови про його забезпечення у вигляді завдатку, а тому завдаток не потребує окремого додаткового письмового оформлення. У зв’язку з викладеним, запропоновані зміни не можуть бути внесені.
Дата відповіді: 18.06.2020 10:18
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: d3f7c14db6b3449693f0a6750693587a
Дата опублікування: 17.06.2020 11:16
Опис: Враховуючи складну економічну ситуацію в країні, карантинні умови у зв’язку з пандемією COVID-19 та зважаючи на те, що виробники устаткування та комплектуючих передбачають їх поставку на умовах з 80-100 % попередньою оплатою та метою дотримання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, та умови коли Замовником можуть бути надані відключення цього устаткування (фронт робіт), а також керуючись Цивільним та Господарським Кодексами України, вважаємо за необхідне внести зміни до умов та строків оплати за поставлене устаткування та викласти п. 3.3. Розділу 3 «УМОВИ ОПЛАТИ» проекту Договору (Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) у наступній редакції: 3.3. Замовник здійснює оплату на наступних умовах: - 20% (двадцять відсотків) від загальної вартості будівельних та проектних робіт, а саме ___________, ___ грн. (_________________ гривні ____ копійки) з урахуванням ПДВ 20%; (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. - 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості устаткування, а саме ___________, ___ грн. (_________________ гривні ____ копійки) з урахуванням ПДВ 20%. (умова конкретизується на етапі укладання Договору, з урахуванням акцептованої пропозиції Підрядника. Аванс сплачується Підряднику протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання ним рахунків-фактур (після набрання Договором чинності). Подальша оплата здійснюється в такому поряду: - оплата за прийняте Замовником устаткування здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним актів приймання-передачі обладнання, забезпечення яким для виконання робіт здійснює Підрядник з пропорційним вирахуванням суми отриманого Підрядником Авансу на придбання устаткування. - за виконані будівельні роботи – проміжними щомісячними платежами (на суму прийнятих Замовником обсягів робіт за кожний звітний період (місяць), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3), якщо на момент складання таких первинних облікових документів не будуть застосовуватись інші форми) з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу на виконання робіт.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовником внесено відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 18.06.2020 10:17
Відповідь надана

Розрахунки за виконані будівельні роботи та поставлене обладнання

Номер: bb89e6681da54b5aad2f6aa3d8be148e
Дата опублікування: 17.06.2020 11:15
Опис: Чи вчасно Замовник буде здійснювати розрахунки за виконані будівельні роботи та поставлене обладнання?
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що усі розрахунки та умови оплати викладені в Розділі 3 «УМОВИ ОПЛАТИ» проекту Договору (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Дата відповіді: 18.06.2020 10:17
Відповідь надана

Відповідальність Замовника

Номер: a13fa7a6786c4cb988cdc669473c05ae
Дата опублікування: 17.06.2020 11:15
Опис: Доповнити статтю 11 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» пунктом 11.14. такого змісту: «11.14. У разі не виконання Замовником своїх обов’язків, а саме: - не передачі в установлений термін повного комплекту затвердженої проектної документації з відміткою «у виробництво»; - не прийняття в установлені терміни виконаних будівельних робіт та поставленого устаткування; - не перерахування в установлені Договором терміни авансових платежів та здійснення оплати за виконаних будівельні роботи та поставлене устаткування згідно підписаних актів приймання-передачі будівельних робіт та устаткування; - не надання фронту робіт Підряднику (допуску до робочого місця, необхідних відключень устаткування згідно наданих заявок, не надання дозвільних документів і т.і.); - продовження термінів виконання будівельних робіт з причин, які є наслідком не виконання обов’язків Замовником у тому числі внесення змін до проектної документації чи усунення недоліків робіт що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам проектної документації, забезпечення якою покладено на Замовника; - та інших причин, які залежать від Замовника; у такому випадку (невиконання обов’язків) Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів, після отримання письмового повідомлення Підрядника, про настання таких обставин, повертає йому (Підряднику) перерахований розмір забезпечення виконання Договору у вигляді завдатку.»
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що забезпечення виконання договору є формою захисту Замовника та виконує функцію забезпечення належного виконання зобов`язань саме з боку Переможця процедури закупівлі - Підрядника. Запропонована умова повернення забезпечення у разі невиконання зобов`язань Замовником є такою, що суперечить суті та цілям забезпечення виконання договору, а отже не може бути прийнятою
Дата відповіді: 18.06.2020 10:16
Відповідь надана

опис виконуваних робіт

Номер: a817152ffc53469e9f064e4a1419682c
Дата опублікування: 17.06.2020 11:14
Опис: У вимогах до будівельних робіт (п.2.1 додатку 3 до оголошення закупівлі) наданий стислий опис виконуваних робіт, який стосується розробки проектної документації та вже виконаний. Просимо підтвердити, що якщо учасник не планує коригувати проектну документацію, то не потрібно виконувати вищезазначені роботи (розрахунки струмів к.з., складання кабельних журналів, схем та ін.), а потрібно виконати роботи згідно затвердженого проекту.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Замовником внесено відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді: 18.06.2020 10:15