-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1, лот № 2 - Комунальні послуги з поводження з побутовими відходами
Торги не відбулися
95 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 179.47 UAH
мін. крок: 0.2% або 179.47 UAH
Період уточнення:
10.06.2020 17:05 - 16.06.2020 19:00
Відповідь надана
деякі питання Тендерної документації
Номер:
32396849ccd84eadbf7e482bf1125536
Дата опублікування:
15.06.2020 13:25
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо деяких питань стосовно Тендерної документації:
У додатку №2 до Тендерної документації «Технічні вимоги»:
1) вказано період «квітень-грудень 2020року», тоді як торги відбуваються не раніше червня 2020 року, виконання послуг у минулому часі не можливе;
2)в першій таблиці на стор.22 вказано «обсяги сміття липень-грудень м2». Для твердих побутових відходів може бути використана, як у даному випадку, одиниця виміру «метри кубічні-м3», а не «метри квадратні-м2». Така одиниця не може використовуватися для виміру об’єму ;
3)в таблиці на стор.23 вказані річні обсяги сміття та середньомісячна кількість сміття. В даному випадку річні та середньомісячні обсяги не мають відношення до предмету закупівлі, натомість необхідно вказати обсяг вивезення за конкретний майбутній період з 1 червня по 31 грудня. В таблицях щодо вивезення ТПВ за липень та серпень спостерігаються арифметичні помилки за рахунок того, що не врахована фактична кількість днів, а прийнято до уваги «середньорічний» обсяг та відсутній показник «обсяги сміття за період…»
Питання щодо проекту договору:
4)у зв’язку з тим, що послуга з поводження з побутовими відходами є житлово-комунальною послугою, існує ряд затверджених нормативних документів, як то постанова КМУ №1070 від10.08.2008, яка передбачає наявність типового договору з вказаної послуги. Запропонований Вами Проект договору суттєво відрізняється від редакції документу
5) стосовно Проекту договору є наступні невідповідності:
В п.1.1 посилання на виконання графіку згідно Додатку №1, який фактично передбачає «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону, які учасник повинен надати у складі пропозиції» не є графіком. Іншого Додатку №1 в тендерній документації не опубліковано.
В п.1.4 передбачається «прибирання засміченої території … в радіусі 1метр. Згідно п.14 пп.12 постанови КМУ №1070 « виконавець зобов’язаний … ліквідувати звалище твердих відходів у разі його утворення на контейнерному майданчику через недотримання графіка перевезення, проводити прибирання в разі розсипання побутових відходів під час завантаження у спеціально обладнаний для цього транспортний засіб». Прибирання не є властивою функцією для послуги з вивезення відходів.
П.9.3 Проекту договору суперечить п.9.5. та п.10.4
Відповідь:
Тендерний комітет розглянули запитання вирішили надати відповідь наступного змісту по пунктах:
1. До тендерної документації внесено зміни.
2. До тендерної документації внесено зміни.
3. До тендерної документації внесено зміни
4. Проект договору не є остаточним і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
5. Додаток № 1 до договору «Графік вивезення по об’єктам» буде складено Сторонами під час підписання договору і ні яким чином не відноситься до додатку № 1 до Тендреної документації. Стосовно «прибирання Виконавцем засміченої під час завантаження території навколо об’єкту; прибирання, завантаження в сміттєвози та вивіз ТПВ, що знаходяться поза контейнерами, в радіусі 1 м. від них» є обов’язковою умовою під час виконання умов договору
Дата відповіді:
16.06.2020 19:10
Відповідь надана
включення до тендерної документації додаткових критеріїв
Номер:
f8b691dce62d4d6f9e6a0b2e40950d5a
Дата опублікування:
11.06.2020 15:07
Опис:
1.Комунальні послуги з поводження з побутовими відходами регулюються низкою законодавчих актів, зокрема ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ЗУ «Про місцеве самоврядування» та ЗУ «Про відходи».
Відповідно до ст.5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 №2189,до житлово-комунальних послуг відносяться послуги з поводження з побутовими відходами.
Постановою КМУ від 10.12.2008 №1070 затверджено Правила надання послуг з поводження з побутовими відходами.
Ці Правила визначають механізм надання суб’єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з поводження з побутовими відходами у містах.
Пунктом 3 вказаних Правил передбачено,що послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів.
Договір про надання послуг укладається між споживачем та виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до Типового договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами
Вимоги щодо поводження з побутовими відходами містяться в ст.35-1 ЗУ «Про відходи». Законодавчо передбачено, що власники джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.1 ст.73 ЗУ «Про місцеве самоврядування», акти виконавчого комітету міської ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Виходячи з вищенаведеного, однією з головних умов тендерної документації на закупівлю послуги «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» повинна бути вимога щодо наявності рішення органу місцевого самоврядування стосовно «учасника» - бути визначеним виконавцем вказаної послуги на території міста Мелітополь.
В тендерній документації Вашої установи вказаний критерій відсутній, що є суттєвою умовою, та може спричинити скарги «учасників» з цього питання.
2. В специфікації закупівлі, розміщеній в електронній системі закупівель, відсутня повна назва місця поставки послуги, а саме «Україна» без конкретного місця виконання послуг, як то Запорізька область місто Мелітополь
Відповідь:
1. Суттєвими умовами до предмету закупівлі є вимога Закону України «Про публічні закупівлі», надання документів учасниками у складі пропозиції які він вважає за необхідне не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
2. Місце поставки в електронній системі закупівлі визначено «України, Відповідно до документації», більш детальну інформацію учасники можуть дізнатись у додатку 2 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
12.06.2020 14:50