• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція (Реконструкція ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт Запитів Кам’янка-Бузького району Львівської області)

Реконструкція (Реконструкція ЗОШ І-ІІІ ступенів в смт Запитів Кам’янка-Бузького району Львівської області)

Завершена

8 287 765.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 438.83 UAH
Період уточнення: 10.06.2020 10:34 - 16.06.2020 10:00
Відповідь надана

дискримінаціz умов тендерної документації

Номер: dcf0a4e3da7e45fb99a81ca338bf691d
Дата опублікування: 15.06.2020 16:52
Опис: Доброго дня,просимо знінити в тендерні докумунтації в додатку № 1 розділу № 3 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів,а саме надати моживість учаснику надавати травалі договори.Дякую.
Відповідь: У відповідь на поставлене питання повідомляємо,що замовником найближчим часом будуть внесені зміни у цій частині документації.Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 16.06.2020 10:21
Відповідь надана

Усунення порушень дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 7b52a218c8f74197a4b7560468807a6e
Дата опублікування: 15.06.2020 16:50
Опис: Просимо усунути наступні порушення: Замовник у Тендерній документації вказав наступні дискримінаційні вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель та не уможливлюють участь інших учасників, а саме: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю товару – код 021:2015 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція ЗОШ I-III ступенів в смт.Запитів Кам»янка-Бузького району Львівської області у Розділі 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Замовник вимагає, що оборот за попередній рік суб»єкта господарювання повинен становити не менще ніж очікувана вартість закупівлі, тобто 7,0млн,грн.(без ПДВ). Якщо учасник підтвердить фінансову звітність за 2019р. до прикладу 5,9млн.грн.(без ПДВ) – то буде дискваліфікований?????. Відповідно до чинного законодавства Замовник не має права встановлювати вимоги, що обмежуть коло потенційних учасників, а отже така вимога є НЕЗАКОННОЮ!!!
Відповідь: У відповідь на поставлене питання повідомляємо,що замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації,адже відповідно до абзацу 1 п.3 ст.16 Закону він не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу ( виручки ) у розмірі більшому,ніж очікувана вартість предмета закупівлі.При цьому,жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки,щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження фінансової спроможності.Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою впливу цього кваліфікаційного критерію під час виконання будівельних договорів.Вважаємо,що підтвердження фінансової спроможності згідно вимог тендерної документації може підтвердити належну кваліфікацію та добросовісність підрядника.До того ж, замовник планує завершити роботи цього об'єкту в 2020 році,а запропоновані умови взаєморозрахунків із підрядником не передбачають авансування,тобто початковий комплекс робіт необхідно почати підряднику за рахунок власних ресурсів та фінансових можливостей.Замовник вважає.що вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою,яка дасть можливість визначити адекватного виконавця,спроможного виконати державне замовлення в обсягах,зазначених проектною документацією,якісно та в короткий термін.
Дата відповіді: 16.06.2020 12:14
Відповідь надана

усунути порушення

Номер: b254f68d37b847f1a39aeb336ee1b36d
Дата опублікування: 15.06.2020 08:10
Опис: Просимо усунути наступні порушення у тендерній документації, що встановлюють дискримінаційні вимоги для учасників торгів, що порушують принципи здійснення публічних закупівель. У додатку № 1 Розділ 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), таблиця Г, довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, стовбцем 6, Замовником встановлюється вимога надання документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, що підтверджується приміткою: - у разі якщо договір виконаний в повному обсязі в ч. 1 розділу 3 додатку 1 тендерної документації учасник надає інформацію про документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта; - у разі відсутності інформації про документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта/його реєстраційний номер, то учасник подає в складі пропозиції інформаційну довідку з інформацією, що забезпечить можливість пошуку таких документів у відкритих реєстрах Державної архітектурно-будівельної інспекції України (параметри для пошуку відкритого реєстру дозвільних документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України, що міститься за посиланням https://dabi.gov.ua/declarate/list.php) або лист-обгрунтування про відсутність інформації. Відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів затверджених постановою КМУ № 461 від 13 квітня 2011 р., обов’язки, щодо здачі об’єкта будівництва в експлуатацію покладено на Замовника. Чинним законодавством України непередбачено процедури, вимоги щодо надання Замовником Підряднику вищевказаного документа, або інформації, що забезпечить пошук таких документів, тобто Замовник в праві не приймати до уваги, відмовити Підряднику в проханні надати йому документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. Відповідно до чинного законодавства України Підрядник не має повноважень здійснювати будь-який вплив на Замовник-а (-ів), що здачі об’єкт-а (-ів) в експлуатацію та надання Підряднику документів, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. Документами, що можуть підтвердити виконання аналогічного договору, які є у розпорядженні Підрядника являється: 1. Повідомлення про початок робіт або Дозвіл на будівельні роботи; 2. Довідки форми КБ-3/ або Акти виконаних робіт форми КБ-2, які чомусь не вимагаються Замовником торгів, а вимагається документ та інформація, що знаходиться у Замовників робіт. Враховуючи вищенаведене вимагати від Підрядника надання документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта чи довідки з інформацією, що забезпечить можливість пошуку таких документів являється безпідставним та таким, що порушує вимоги чинного законодавства України та унеможливлюють участь у торгах інших учасників. Крім того, встановлення Замовником торгів вимоги, щодо надання документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта або інформації про нього, наводить на припущення, що вимоги даної тендерної документація встановлювались Замовником під конкретного виконавця робіт або групи виконавців робіт, що мають можливість надати документи та інформацію, що знаходиться у віданні замовників робіт.
Відповідь: У відповідь на поставлене питання повідомляємо,що замовником найближчим часом будуть внесені зміни в частині документації.Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 16.06.2020 10:17
Відповідь надана

Невідповідність (суперечливість) у тендерній документації

Номер: a0df2a82495c4e4bb8ef02ec0e88b9b1
Дата опублікування: 12.06.2020 13:35
Опис: Доброго дня, просимо усунути невідповідність в тендерній документації в Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, учасник процедури має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодити з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо иаке вимагалося):, а саме вилучити чи змінити дані умови, по причині того, що Замовником забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, дивитись п.2 Розділу 3 ТД.
Відповідь: Шановний учасник, ваше питання розглянуте та в межах своєї компетенції повідомляємо про те, що тендерна документація розроблена відповідно до законодавства,що регулює процедуру та порядок здійснення закупівель, а також згідно типової тендерної документації,яка затверджена Уповноваженим органом. Підстав вносити зміни до документації у зв'язку з вашими запитанням не знайдено.
Дата відповіді: 12.06.2020 15:22
Відповідь надана

Усунення порушень дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: b71d16258c6143c6986acb4c49af8068
Дата опублікування: 12.06.2020 12:07
Опис: Просимо усунути наступні порушення: вартість аналогічного договору. Замовник у Тендерній Документації вказав наступні дискримінаційні вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель та унеможливлюють участь інших учасників, а саме: «Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Сканована(-і) з оригіналу(-ів) копія(-ї) аналогічного(-их) договору(-ів), який(-і) повністю виконаний(-ні), інформацію щодо якого(-х) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – нове будівництво/реконструкція/капітальний ремонт житлового об’єкта чи об’єкта соціального призначення. Вартість кожного з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 20% від очікуваної вартості закупівлі.» Зазначення цієї вимоги є прямим порушенням чинного законодавства України, яке регулює діяльність публічних закупівель. Щодо цієї вимоги Антимонопольний комітет України виніс наступне рішення від 02.04.2020 №6322 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-04-003845-a). Прошу Замовника детально ознайомитись з сучасною практикою АМКУ та усунути порушення, для уникнення майбутніх скарг та вимог.
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо,що замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог,адже наша вимога така, яку може легко виконати більше,ніж 2 підрядника в Україні.Це не специфічний вид робіт,у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати,що така вимога є дискримінацією. З наведеним рішенням АМКУ замовник теж ознайомився.Це рішення є недоречним у цьому випадку, оскільки, предметом тієї закупівлі є дуже специфічна послуга, і вимога щодо надання аналогічного договору кардинально відрізняється від нашої. Замовник просить лише відсоток виконання, а про обмеження кількості та за певний відрізок часу у роках виконання нічого не згадується. У тому числі звертаємо увагу,що це рішення прийняте від 02.04.2020 року.а це за попередньою редакцією Закону України " Про публічні закупівлі ",де замовник міг просити лише один аналогічний договір. Зараз,у редакції Закону від 19.04.2020 року у статті 16 міститься інформація щодо вимоги наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ( аналогічних ) за предметом закупівлі договору ( договорів ).Тепер редакція Закону звучить,як " договору ( договорів )",тобто замовник цілком законно може вимагати від учасника наявність декількох аналогічних договорів.
Дата відповіді: 12.06.2020 15:12