-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення будівлі кухні в Кушугумському КДНЗ "Ромашка"" Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період уточнення:
09.06.2020 15:39 - 15.06.2020 10:00
Відповідь надана
Умови оплати згідно із договором
Номер:
49b8ab00de434379837bc32a19b8a224
Дата опублікування:
12.06.2020 17:56
Опис:
Доброго дня!
Просимо надати пояснення щодо умов, викладених в п.3 Договору "Порядок здійснення оплати" та умов оплати, викладених в оголошенні "Умови оплати згідно із договором".
Згідно оголошення - 100% післяплата в термін 5 робочих днів,
в п.3.2 Договору -"10 банківських днів від дати отримання Підрядником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок",
в п. 3.3 Договору "Замовник робить проміжні платежі Підряднику за виконані послуги на підставі актів форми № КБ-2в, № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Акт та інші документи, що підтверджують фактичні витрати, надаються Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25-го числа поточного місяця. Оплата виконаних послуг здійснюється Замовником після підписання акту форми № КБ-2в. № КБ-3 протягом 10 банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника",
в п. 3.5 Договору - "Остаточний розрахунок за виконанні послуги з Підрядником здійснюється Замовником в двотижневий термін після виконання та приймання всіх передбачених Договором послуг.".
Просимо надати відповідь з приводу розбіжностей.
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня! Уважно читаємо п.3 проєкту Договору, в якому вказано, що 10 банківських днів у разі затримки бюджетного фінінсування, а також п. 12 Оголошення.
Дата відповіді:
15.06.2020 09:38
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
3a5720fac7ef4958960968d991e4bc64
Дата опублікування:
12.06.2020 10:17
Опис:
Дякуємо за відповідь, але в технічному завданні (дефектому акті) нормами на шпаклювання стелі роботи стосовно накладання сітки, очищення від побілки не враховані. Також роботи з вивезення сміття не враховані.
Відповідь:
Доброго дня! В пункті 3 Дефектного акту від 04.06.2020 року вказано види робіт, які плануються до виконання. В пункті 13.2 Оголошення вказано, що Учасник визначає ціну на роботи з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачується або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які будуть доручатись для виконання третім особам.
Дата відповіді:
15.06.2020 09:37
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
e2a6aef8c3b84dad955966f0f873743e
Дата опублікування:
11.06.2020 17:02
Опис:
Доброго дня!
1. В Дефектону акті в розділі СТЕЛЯ враховані роботи з ремонту штукатурки 16м2 та шпаклювання 41 м2. Просимо уточнити: 25 м2 стелі не очищуються від фарби чи існуюча стеля без покриття?
2. В дефектному акті відсутні навантаження та вивіз сміття (це приблизно 9,2 т.). Підрядник лише прибирає та виносить сміття на 30м без вивозу та утилізації?
Відповідь:
Доброго дня! Щодо питання першого: стеля покрита побілкою; на стелі існують тріщіни, які необхідно очищювати та покривати будівельною сіткою, а потім шпаклювати. Щодо питання другого: прибирання, винос та утилізація за рахунок Підрядника.
Дата відповіді:
12.06.2020 09:56