• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення будівлі кухні в Кушугумському КДНЗ "Ромашка"" Кушугумської селищної ради Запорізького району Запорізької області

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період уточнення: 09.06.2020 15:39 - 15.06.2020 10:00
Відповідь надана

Умови оплати згідно із договором

Номер: 49b8ab00de434379837bc32a19b8a224
Дата опублікування: 12.06.2020 17:56
Опис: Доброго дня! Просимо надати пояснення щодо умов, викладених в п.3 Договору "Порядок здійснення оплати" та умов оплати, викладених в оголошенні "Умови оплати згідно із договором". Згідно оголошення - 100% післяплата в термін 5 робочих днів, в п.3.2 Договору -"10 банківських днів від дати отримання Підрядником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок", в п. 3.3 Договору "Замовник робить проміжні платежі Підряднику за виконані послуги на підставі актів форми № КБ-2в, № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Акт та інші документи, що підтверджують фактичні витрати, надаються Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25-го числа поточного місяця. Оплата виконаних послуг здійснюється Замовником після підписання акту форми № КБ-2в. № КБ-3 протягом 10 банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника", в п. 3.5 Договору - "Остаточний розрахунок за виконанні послуги з Підрядником здійснюється Замовником в двотижневий термін після виконання та приймання всіх передбачених Договором послуг.". Просимо надати відповідь з приводу розбіжностей. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Уважно читаємо п.3 проєкту Договору, в якому вказано, що 10 банківських днів у разі затримки бюджетного фінінсування, а також п. 12 Оголошення.
Дата відповіді: 15.06.2020 09:38
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 3a5720fac7ef4958960968d991e4bc64
Дата опублікування: 12.06.2020 10:17
Опис: Дякуємо за відповідь, але в технічному завданні (дефектому акті) нормами на шпаклювання стелі роботи стосовно накладання сітки, очищення від побілки не враховані. Також роботи з вивезення сміття не враховані.
Відповідь: Доброго дня! В пункті 3 Дефектного акту від 04.06.2020 року вказано види робіт, які плануються до виконання. В пункті 13.2 Оголошення вказано, що Учасник визначає ціну на роботи з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачується або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які будуть доручатись для виконання третім особам.
Дата відповіді: 15.06.2020 09:37
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: e2a6aef8c3b84dad955966f0f873743e
Дата опублікування: 11.06.2020 17:02
Опис: Доброго дня! 1. В Дефектону акті в розділі СТЕЛЯ враховані роботи з ремонту штукатурки 16м2 та шпаклювання 41 м2. Просимо уточнити: 25 м2 стелі не очищуються від фарби чи існуюча стеля без покриття? 2. В дефектному акті відсутні навантаження та вивіз сміття (це приблизно 9,2 т.). Підрядник лише прибирає та виносить сміття на 30м без вивозу та утилізації?
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання першого: стеля покрита побілкою; на стелі існують тріщіни, які необхідно очищювати та покривати будівельною сіткою, а потім шпаклювати. Щодо питання другого: прибирання, винос та утилізація за рахунок Підрядника.
Дата відповіді: 12.06.2020 09:56