-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
системні блоки, ноутбук
зважаючи на звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-06-04-003730-c.b1, Замовником прийнято рішення про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі в частині порушеного питання з метою розширення кола потенційних учасників
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період уточнення:
04.06.2020 15:08 - 15.06.2020 16:00
Відповідь надана
Вимоги до Додатку 3,п.16
Номер:
cacfab877912453eb198fee1046748bb
Дата опублікування:
09.06.2020 16:38
Опис:
Шановний Замовник.Просимо видалити пункт 16 із додатку №3 ,а саме .Оригінал авторизаційного листа виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником ноутбука (або його офіційним представництвом на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження ноутбуків. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі, повноваження учасника на розповсюдження ноутбука, що є предметом закупівлі.
Компанія DELL EMC не надає авторизаційні листи для купівлі одного ноутбука,достатньо листа про партнерство .
Відповідь:
Спрощена закупівля проводиться замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною третьою статті 14 Закону визначена обов’язкова інформація та перелік документів, що оприлюднюються Замовником відповідно до статті 10 Закону, а також визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися інша інформація.
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, згідно із частиною четвертою статті 14 Закону Замовнику надано право а не обов’язок приймати від учасників аналоги та/або еквіваленти до товарів (робіт, чи послуг), вказаних у вимогах до предмета закупівлі.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені конкретні технічні, якісні та інші характеристики системних блоків та ноутбука (далі – Товар), та передбачена можливість для учасників пропонувати еквівалент. Замовник має позитивний досвід експлуатації вказаних Товарів, що закуповуються.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачена необхідність надання у складі пропозиції учасника оригінал авторизаційного листа виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі.
Вказана вимога також не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимога про надання учасником у складі пропозиції оригіналу авторизаційного листа, компанії-виробника Товару (або його офіційного представництва на території України) обґрунтовується необхідністю отримання гарантій щодо своєчасного постачання офіційно ввезеного на територію України Товару, на який розповсюджуватиметься гарантія компанії-виробника та здійснюватиметься сервісне і післягарантійне обслуговування такого Товару.
Тому Замовник не бачить підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі з приводу порушеного питання.
Дата відповіді:
10.06.2020 03:53
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Номер:
8558f96f92874efa9855295694d07e1c
Дата опублікування:
05.06.2020 14:43
Опис:
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Спрощена закупівля проводиться замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною третьою статті 14 Закону визначена обов’язкова інформація та перелік документів, що оприлюднюються Замовником відповідно до статті 10 Закону, а також визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися інша інформація
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, згідно із частиною четвертою статті 14 Закону Замовнику надано право а не обов’язок приймати від учасників аналоги та/або еквіваленти до товарів (робіт, чи послуг), вказаних у вимогах до предмета закупівлі.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені конкретні технічні та якісні та інші характеристики системних блоків (далі – Товар), та не передбачено можливості для учасників пропонувати еквівалент до них. При цьому, Додаток 1 не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Частиною тринадцятою статті 14 Закону визначені підстави для відхилення пропозицій учасників.
Зважаючи на вказане, пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимогам до предмета закупівлі будуть відхилені відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх пропозицій.
Дата відповіді:
09.06.2020 16:44