• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Місцезнаходження: 69006, Україна, Запорізька обл.., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23-А. Категорії замовника зазначається у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: процедура закупівлі – відкриті торги.

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період уточнення: 29.05.2020 13:33 - 05.06.2020 12:00
Відповідь надана

Неможливість усунення порушень

Номер: 3c418057a9024610977154d0311be422
Дата опублікування: 01.06.2020 16:40
Опис: Доброго дня! Вивчивши тендерну документацію, в нас, як потенційного Учасника виникло питання: Що включається до тендерної пропозиції? 1.Згідно ТД Додатку 1 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» «п.2 Послуги: на загальну суму (з ПДВ) __________________________грн. словами: _____________________________________________ (ПДВ)____________________________________________грн. на загальну суму (без ПДВ)________________________грн. Умови оплати: ______» Ціна включає в себе тільки послуги? А матеріали не зазначаються? 2.Згідно ТД Додатку 9 Проект договору про закупівлю «п. 3.2 Розрахунок вартості (Додаток №2 до договору) додається до цього договору і є його невід’ємною частиною. Ціна договору розраховується виходячи з кількості людини-годин, необхідних для надання послуг відповідно до заявки Замовника у співвідношенні: до 60% від загальної ціни Договору становить вартість людино-годин, до 40% від загальної ціни договору становить вартість запасних частин та витратних матеріалів.» Як саме формувати тендерну пропозицію? Що в себе включає ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ? Яку кількість людино-годин закладено, у якому співвідношенні? Внесіть зміни, роз’яснення до Додатку 1 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» та Додатку 9 Проект договору про закупівлю так, щоб вони не суперечили один одному. Сума закупівлі вказана з урахуванням автозапчастин чи тільки послуги без урахування автозапчастин? Якщо сума закупівлі включає в себе послуги з автозапчастинами, то дайте посилання на пункт тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Предметом закупівлі є послуги, тому в Додатку №1 до тендерної документації визначено саме ціну на послуги. Відповідно до п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» проєкт договору про закупівлю визначено відомостями, які зазначаються в тендерної документації. Саме в проєкті договору, як однієї з відомостей тендерної документації визначено, що ціна послуг може складатись з вартості людино-годин та вартості запасних частин, співвідношення також вказано - до 60% від загальної ціни може становити вартість людино-годин, до 40% може становити вартість запасних частин та витратних матеріалів.
Дата відповіді: 05.06.2020 08:10
Відповідь надана

Неможливість усунення порушень

Номер: 939b031dcd584d3296621509a9012af6
Дата опублікування: 01.06.2020 13:52
Опис: Доброго дня! Згідно Договору ТД п. 2.9. «Виконавець по закінченню робіт приймає та утилізує відходи та інші речовини (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами), з дотримання всіх необхідних природоохоронних заходів, згідно чинного законодавства.» Просимо надати роз’яснення, щодо даного пункту, а саме: ви мали на увазі, наявність договірних відносин з спеціалізованими підприємствами, які мають ліцензію на утилізацію таких відходів (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами)?
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація не передбачає підтвердження договірних відносин зі спеціалізованими підприємствами, які мають ліцензію на утилізацію таких відходів (відпрацьовані масла, автошини, АКБ та відходи, забруднені нафтопродуктами).
Дата відповіді: 05.06.2020 08:10
Відповідь надана

Неможливість усунення порушень

Номер: c845ab5ad3d54877a3d191ea666bb1dd
Дата опублікування: 01.06.2020 10:17
Опис: Доброго дня! Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Просимо Вас розділити закупівлю на різні лоти легкові і вантажні автомобілі, для більш конкурентних торгів. Без розділення на лоти дана закупівля не буде прозорою, а створена для "свого" постачальника, так як показує практика немає достатньої кількості постачальників, які мають дану можливість. Просимо неігнорувати наше прохання та розділити закупівлю на декілька лотів для справедливої конкуренції, зручності учасників та замовника.
Відповідь: Добрий день! Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 та є правом, а не обов’язком замовника. Якщо Замовник вважає за потрібне, то ділить предмет закупівлі на лоти, якщо це недоцільно — не ділить. Замовник може ділити або не ділити предмет закупівлі, як вважає зручним, як йому доцільно і вигідно. В тендерній документації визначено, що техніка аварійної служби Замовника має великий термін експлуатації, що є підставою ризику одночасного виходу з ладу декілька одиниць. При цьому Замовник не може передбачити, який саме транспортний засіб буде мати потребу в ремонті – легковий або вантажний. Тому для Замовника дуже зручно мати можливість ремонту будь-якої категорії автотранспорту за однім договором у одного виконавця. На підставі вищевикладеного Замовником не передбачається поділу предмету закупівлі на частини (лоти). Щодо дискримінаційності. Поняття «дискримінація» Законом не визначено. Загальне поняття дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. У даному ж випадку вимоги тендерної документації Замовника поширюються не лише на конкретного суб`єкта господарювання та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників публічних торгів і обов`язкові до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Дата відповіді: 05.06.2020 08:10