-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 221+000 – км 221+300 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське – Миколаїв (через м. Вознесенськ), Миколаївська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Завершена
651 669.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 258.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 258.35 UAH
Період уточнення:
28.05.2020 18:53 - 05.06.2020 19:30
Відповідь надана
Щодо ліста відгуку
Номер:
2d483c1a325b460eba37470f96eebe03
Дата опублікування:
05.06.2020 17:51
Опис:
У Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження виконання аналогічного договору, Учасник має надати позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Також у відгуці має бути зазначена інформація щодо складу проектної документації за виконаним аналогічним договором, зокрема щодо присутності розділів: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій, систем електроживлення).
Вимога Замовника про наявність саме у відгуці інформації щодо складу проектної документації за виконаним аналогічним договором, зокрема щодо присутності розділів: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій, систем електроживлення) є необргунтованою та безпідставною, оскільки Учасник вже надає у складі тендерної пропозиції копію виконаного аналогічного договору (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору та акт(-и) здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить(ать) про повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором.
Варто зауважити, що отримання відгуку у замовника робіт не передбачено чинним законодавством. Так само, не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту відгуку. Крім того, факт виконання робіт або надання послуг в повному обсязі підтверджується безпосереднім підписанням сторонами договору акту приймання виконаних робіт або надання послуг.
Замовники (державної форми власності), відмовляються надати відгук саме із зазначенням вищенаведеної вимоги (щодо складу проектної документації за виконаним аналогічним договором, зокрема щодо присутності розділів…), аргументуючи це тим, що даний текст відгуку не відповідає формі видачі, що вимагається до оформлення таких офіційних документів відповідно до правил діловодства та інструкцій, що діють.
Також, наголошуємо, що в Учасника вже наявний відгук по договору, що підходить під поняття аналогічний до даної закупівлі, однак він не зможе його використати, оскільки в ньому не зазначено про склад проектної документації за виконаним аналогічним договором, однак наявні всі істотні вимоги, що підтверджкють його виконання.
Таким чином, ми як потенційний Учасник не зможемо взяти участь у даній закупівлі, хоча маємо досвід надання аналогічних послуг.
Тобто, дана вимога Замовника до листа-відгуку звужує коло потенційних учасників закупівлі, що зможуть якісно виконати умови договору.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації у цій частині для усунення порушень у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Вимога Замовника щодо наявніості у відгуці інформації щодо складу проектної документації за виконаним аналогічним договором, зокрема щодо присутності розділів: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій, систем електроживлення є логічною та обгрунтованою, так як часто-густо, договори на проектування не містять таких додатків, як кошториси, зведений кошторис, договірна ціна, з яких замовник міг би отримати необхідну інформацію щодо відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію.
Крім того, зазначена вище вимога не є дискримінаційною. Відповідно норм частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога щодо інформації, яка має міститись у відгуці, є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, вимоги тендерної документації замовника не є дискримінаційними та такими, що суперечать законодавству.
Дата відповіді:
11.06.2020 16:32
Відповідь надана
Мінімальний перелік працівників
Номер:
6bb7bed7fd4f4398aff38fe53c0f174b
Дата опублікування:
01.06.2020 16:18
Опис:
У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібних Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу? Чи Учасник має залучити окремого працівника?
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації (додатку №1 до документації), обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники/виконавці робіт:
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг – не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше ніж 1особа.
Тобто учасник має підтвердити наявність не меньше ніж трьох сертіфікованих працівників/виконавців робіт, з наданням в складі тендерної пропозиції відповідних сертифікатів
Дата відповіді:
03.06.2020 11:29
Відповідь надана
Освітлення проїзної частини
Номер:
c532d47349af48beaba321bde9a5c3cb
Дата опублікування:
30.05.2020 17:46
Опис:
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що існуюче освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання відсутнє.
Дата відповіді:
03.06.2020 11:19
Відповідь надана
Працівники
Номер:
25fc6eb9e3e74d289bdc49bfd22bd32c
Дата опублікування:
30.05.2020 17:33
Опис:
Працівники
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки
послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система
автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ).
В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування
дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри
покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не
відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення
вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання
забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу.
Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для
монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-
геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань;
При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20
відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження
Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації.
Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники/виконавці робіт:
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг – не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше ніж 1особа.
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Щодо перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо працівників. Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Дата відповіді:
03.06.2020 11:20
Відповідь надана
Комплекси вагового контролю на транспорті
Номер:
f481e79fd8b243b88e07b3c1b1239a4c
Дата опублікування:
30.05.2020 16:34
Опис:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и), який(кі) є виконаним(и) протягом останніх 3 (трьох) років, на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки) проектної (проектно - кошторисної) документації (стадії «Проект» або «Робочий проект»), в складі якої присутні розділи:
- дорожніх метеостанцій,
- комплексів вагового контролю на транспорті,
- систем відеоспостереження за рухом,
- систем автоматизованого керування рухом або їх елементів,
- систем освітлення,
- трансформаторних підстанцій,
- систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації, що означає термін «Комплекси вагового контролю на транспорті». Які вагові комплекси попадають під таке визначення ?
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що під полняттям «комплекси вагового контролю на транспорті» маються на увазі комплексні системи, побудовані на основі ваговимірювального обладнання та призначені для автоматичного визначення та обліку вагових параметрів на автомобільному або залізничному транспорті.
Дата відповіді:
03.06.2020 16:58