-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, Миколаївська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Завершена
526 120.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 630.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 630.60 UAH
Період уточнення:
27.05.2020 18:50 - 05.06.2020 19:30
Відповідь надана
Внесення змін у технічне завдання
Номер:
2a446679cebd49f4ac5ee679615f42fb
Дата опублікування:
03.06.2020 15:58
Опис:
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини»
Дата відповіді:
05.06.2020 11:35
Відповідь надана
Внесення змін у технічне завдання
Номер:
fd2ed90e2e9b42fabea1073a38eeff7f
Дата опублікування:
03.06.2020 15:57
Опис:
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваше звернення та звертає увагу учасника, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку..
Дата відповіді:
05.06.2020 11:34
Відповідь надана
Уточнення щодо працівників
Номер:
7b3ce62ded77474680d911490c33607c
Дата опублікування:
03.06.2020 15:56
Опис:
4. У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг – не менше ніж 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг є необґрунтованою.
Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника – інженерно-будівельне проектування доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
На етапі прведення торгів відсутні результати проведення інженерних вишукувань щодо відповідності або невідповідності стану покриття вимогам, наведеним в п.1 Додатку 1, зазначене буде встановлюватись саме при здійсненні проектування. Тому, саме на етапі проведення торгів, замовник має бути впевненим в спроможності проектувальника виконанти весь необхідний комплекс робіт відповідно до нормативних актів в цій сфері, яка визначається, серед іншого, навністю кваліфіковних сертифікованих працівників. Також звертаємо увагу учасника, що влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху передбачається на км 232+000 – км 232+400 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, тому наявність в учасника при проектуванні зазначених робіт інженера – проектувальника - інженерно – будівельне проектування доріг є безапеляційно обов’язковим.
Дата відповіді:
05.06.2020 11:33
Відповідь надана
Уточнення щодо працівників Учасника
Номер:
0bb9736f36e74d6ea841ca52e4671974
Дата опублікування:
03.06.2020 15:52
Опис:
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник-інженерно-будівельне проектування доріг, інженер-проектувальник-інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник- інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє, що додатком №1 до документації передбачено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Також учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Дата відповіді:
05.06.2020 11:32
Відповідь надана
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
f6b7be25fe0e421cbf93e3c9a3a50932
Дата опублікування:
03.06.2020 15:45
Опис:
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю буде вважатись аналогічним договором.
Дата відповіді:
05.06.2020 14:01
Відповідь надана
Освітлення проїзної частини
Номер:
4d61c32052534de99e8b6b176f6a4e66
Дата опублікування:
30.05.2020 17:45
Опис:
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що існуюче освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання відсутнє.
Дата відповіді:
03.06.2020 10:11
Відповідь надана
Працівники
Номер:
f059e5cd0ed843309f9d5c7c3f5a201b
Дата опублікування:
30.05.2020 17:38
Опис:
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ).
В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри
покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення
вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу.
Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-
геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань;
При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації. Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники/виконавці робіт:
- інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг – не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - не менше ніж 1особа,
- інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше ніж 1особа.
Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне.
Щодо перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо працівників. Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб.
Дата відповіді:
03.06.2020 10:10
Відповідь надана
Комплекси вагового контролю на транспорті
Номер:
ba24f275d6c14acd88a5304c8f9700b4
Дата опублікування:
30.05.2020 16:30
Опис:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и), який(кі) є виконаним(и) протягом останніх 3 (трьох) років, на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки) проектної (проектно - кошторисної) документації (стадії «Проект» або «Робочий проект»), в складі якої присутні розділи:
- дорожніх метеостанцій,
- комплексів вагового контролю на транспорті,
- систем відеоспостереження за рухом,
- систем автоматизованого керування рухом або їх елементів,
- систем освітлення,
- трансформаторних підстанцій,
- систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації, що означає термін «Комплекси вагового контролю на транспорті». Які вагові комплекси попадають під таке визначення ?
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та інформує, що під полняттям «комплекси вагового контролю на транспорті» маються на увазі комплексні системи, побудовані на основі ваговимірювального обладнання та призначені для автоматичного визначення та обліку вагових параметрів на автомобільному або залізничному транспорті
Дата відповіді:
03.06.2020 17:06