-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти: бензин, дизельне паливо (в талонах та/або скретч картках)
Завершена
791 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 917.60 UAH
мін. крок: 1% або 7 917.60 UAH
Період уточнення:
27.05.2020 16:44 - 01.06.2020 17:00
Відповідь надана
Вимоги стосовно ліцензій
Номер:
b62d49ecaac94b4892a3945af213d5cd
Дата опублікування:
01.06.2020 16:35
Опис:
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та виправити порушення, а саме в додатку 5, стосовно пункту де зазначено, що учасник має надати ліцензію на оптову торгівлю пальним, або інший документ, що підтверджує наявність такої ліцензії.
Оскільки замовник зазначив, що відпуск палива (заправка автомобілів) буде здійснюватися на АЗС через паливо- роздавальні колонки, а в Законі чітко зазначено, що якщо відпуск здійснюється через паливо роздавальні колонки , то це роздрібна торгівля пальним. Оптова торгівля пальним не передбачає відпуск через паливо роздавальні колонки.
Відповідно до ст1 Закону №481 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Відповідно враховуючи вищенаведене просимо замінити ліцензію на оптову торгівлю пальним на ліцензію на роздрібну торгівлю пальним видану Учаснику торгів.
Також бачимо Вам ставили питання стосовно ліцензії на зберігання пального.
То зазначаємо наступне ст15 Закону №481 Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Відповідно з вищенаведеного ліцензія на зберігання пально не потрібна для організацій, які утримуються повністю за рахунок державного бюджету, або якщо пальне споживається для власних потреб. У Вас зазначено, що зберігання здійснює учасник, а він не підпадає під жодну з цих категорій. Крім того, відповідно до частини першої ст. 15 Закону № 481 зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб’єкти господарювання (далі – СГ) отримують ліцензії на право зберігання пального на кожне місце зберігання пального. Таким чином територією зберігання має бути м.Вараш де буде здійснюватися відпуск товару.
Тож з метою уникнення порушень у веденні господарської діяльності, просимо змінити вимоги про наявність ліцензії на оптову торгівлю пальним, на вимогу про наявність в Учасника ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на зберігання пального в м.Вараш, адже ліцензії видаються на кожне місце торгівлі чи зберігання пального.
Відповідь:
Доброго дня, Замовник врахував зауваження стосовно наявності ліцензій та вніс відповідні зміни у вигляді Додатку 1 до Протоколу №58 від 03.06.2020 року
Дата відповіді:
03.06.2020 16:33
Відповідь надана
Зміни відповідно до нової редакції Закону
Номер:
11e0b20b2e1a49eebdb8eb39db65247f
Дата опублікування:
01.06.2020 16:29
Опис:
Просимо Замовника внести зміни до документації, виправити порушення, а саме зазначені в табличці документи, які подаються переможцем торгів відповідно до ст17 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до нової редакції.
Також внести зміни стосовно того, що учасник- переможець торгів протягом 5 календарних днів повинен надати документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою і другою статті 17 Закону, адже п.6 ст17 Закону передбачає наступне: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
В проекті п3.3. змінити ст36 на ст41 відповідно до нової редації Закону.
Відповідь:
Доброго дня, Замовник врахував зауваження та вніс відповідні зміни у вигляді Додатку 1 до Протоколу №58 від 03.06.2020 року
Дата відповіді:
03.06.2020 16:32
Відповідь надана
Термін дії талонів
Номер:
369ffe4adba143918e39fca562872955
Дата опублікування:
01.06.2020 12:49
Опис:
Просимо вказати, який має бути термін дії талонів
Відповідь:
Доброго дня, відповідно розділу 4 Додатку 5 тендерної документації " ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ" Талон та/або скретч -картка повинна містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива та терміном дії не менше року з моменту їх отримання.
Дата відповіді:
01.06.2020 13:50
Відповідь надана
Відповідність вимогам документації
Номер:
23d3005e17814899b73d3120e2eaa76e
Дата опублікування:
29.05.2020 11:39
Опис:
В тендерній документації, проект договору п1.1. зазначено, що Постачальник забов'язується зберігати проданий товар до дати поставки. Ми маємо партнерські АЗС в м. Вараш, можемо здійснювати відповідно продаж через партнерську АЗС, але зберігання здійснює партнер. На зберігання пально згідно чинного законодавства вимагається ліцензія на кожне місце зберігання пального, відповідно якщо Замовник вимагає зберігати пальне необхідно мати ліцензію на зберігання пального в м. Вараш. Просимо Замовника дати відповідь на такі питання
- чи можна, щоб зберігання здійснював партнер Постачальника, якщо пропонується партнерська АЗС
- чи можна, щоб ліцензію на зберігання пального у м.Вараш, якщо пропонується партнерська АЗС, мав партнер Учасника
Відповідь:
Відповідно до норм ст. 1 Закону № 481 місце оптової торгівлі пальним — місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Відповідно до норм ст. 15 Закону № 481 Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
- підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
- підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
- суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Разом з тим звертаємо увагу на те, що згідно розділу 4 Додатку 5 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, копії талонів та/або скретч-карток на пальне, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Талон та/або скретч -картка повинна містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.
Дата відповіді:
01.06.2020 09:56
Відповідь надана
Наявність АЗС
Номер:
e1e060a3cab34db39439176d11df063a
Дата опублікування:
28.05.2020 16:00
Опис:
Просимо дати відповідь на уточнення щодо відпуску товару, а саме: постачання товару має бути здійснено по талонах, а сам відпуск товару (заправка автомобілів) буде здійснюватися на АЗС Постачальника через паливо- роздавальні колонки?
Відповідь:
Доброго дня, поставка товару має бути здійснена по талонах та/або скретч картках, а сам відпуск товару (заправка автомобілів) буде здійснюватися на АЗС Постачальника через паливо- роздавальні колонки.
Дата відповіді:
29.05.2020 11:27