-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015– 30210000-4 (Персональний комп’ютер з монітором, комплектом клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром).
Завершена
374 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 5% або 18 707.00 UAH
мін. крок: 5% або 18 707.00 UAH
Період уточнення:
27.05.2020 16:02 - 02.06.2020 00:00
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Номер:
4a7569402ca74960b6d7c96b90a46c70
Дата опублікування:
28.05.2020 18:06
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику! На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Томаківська центральна районна лікарня» Томаківської селищної ради розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням положень тендерної документації за предметом закупівлі - Машини для обробки даних (апаратна частина), код ДК 021:2015 – 30210000-4 (Персональний комп’ютер з монітором, комплектом клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром) щодо допущення на торги еквіваленту товару, а саме: чи розглядатиметься системний блок персонального комп’ютера на базі процесора AMD.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
правові та організаційні засади здійснення публічних закупівель регламентовані Законом України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції, що передбачена Законом України № 114-IX від 19.09.2019 року «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Одними із ключових принципів публічних закупівель в державі, які передбачені вказаним законом й закріплені у статті 5, є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Ці принципи втілено вимогами, які закріплено частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При підготовці тендерної документації замовником було розроблено технічну специфікацію, яка містить детальні технічні вимоги до предмету закупівлі. Зазначення процесору виробництва компанії Intel Corporation викликано необхідністю характеризувати товар. Але, технічна специфікація до тендерної документація, яка є додатком 2 до неї, передбачає, що у всіх випадках застосування Замовником в документації конкретних торгових марок, виробника, джерело походження, тощо – необхідно читати «або еквівалент». Таким чином, при підготовці пропозиції Учасники повинні читати та розуміти, як «або еквівалент» у всіх випадках посилання Замовником на процесор виробництва компанії Intel Corporation в тендерній документації.
Підсумовуючи повідомляємо, що процесор на базі AMD розглядатиметься замовником виключно у випадку їх повної відповідності технічним вимогам які передбачені тендерною документацією, зокрема щодо внутрішньо-тактової частоти, кількості потоків, типу роз’єму, кількістю ядер, частоти шини даних, об’єму кешу пам’яті, потужності, техпроцесу. В іншому випадку, на жаль, процесори на базі даних AMD розглядатися не будуть.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
02.06.2020 16:20
Відповідь надана
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Номер:
1b59e6311da44ef1b3541c22d8cd33ad
Дата опублікування:
27.05.2020 17:13
Опис:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Комунальне підприємство «Томаківська центральна районна лікарня» Томаківської селищної ради уважно розглянуло Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації підготовленої в рамках закупівлі персональних комп’ютерів з моніторами, комплектами клавіатура + оптична миша, колонками, мережевим фільтром згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015– 30210000-4, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-27-006701-b.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі – «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», що є додатком № 2 до тендерної документації, містить вимогу - «Попередньо встановлена ліцензійна Операційна система Windows 10 Професійна з україномовним інтерфейсом». Тобто, при підготовці тендерної документації було зазначено, що від Учасника вимагається поставка персональних комп’ютерів з встановленим ліцензійним програмним забезпеченням. Таким чином, Замовник при розробці тендерної документації врахував вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Для підтвердження відповідності запропонованого товару (в тому числі щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення) вимогам тендерної документації, від Учасника вимагається надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується відповідність поданої пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації (вказані вимоги зазначено: пункт 1 розділу 3 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та підпункт 4 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації – «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». Таким чином, подаючи пропозицію Учасники підтверджують наявність ліцензійного програмного забезпечення у формі гарантійного листа. Повідомляємо Вам, що Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Крім того, повідомляємо, що публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням такого принципу як добросовісна конкуренція, а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічна за змістом вимога міститься в частині 4 статті 22 коментованого закону: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про надання авторизаційного листа - підтвердження від офіційного дистриб'ютора компанії Microsoft в Україні щодо надання повноважень Учаснику постачати товар в необхідній кількості та якості із зазначенням у цьому листі номера оголошення закупівлі в системі ProZorro є дискримінаційною та неправомірною! Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання - вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції. Лист-авторизація, що відповідає даній вимозі може бути виданий виключно одним із двох суб'єктів: Microsoft Corporation - як виробником програмного забезпечення або ТОВ "Майкрософт Україна" - як єдиним ексклюзивним офіційним представником виробника Microsoft Corporation на території України. Так як сам виробник Microsoft Corporation відсутній на території України, то у випадку внесення змін до тендерної документації в частині вимоги від учасників листа – авторизації надати такі листи зможе лише ТОВ "Майкрософт Україна". Але, офіційний представник виробника ТОВ "Майкрософт Україна" не видає жодних листів для участі у тендерах, про що йдеться у відкритому листі компанії № 3083 від 15 травня 2018 року. У цьому листі пояснюється, що в Україні здійснюється модель продажу програмного забезпечення через партнерів Майкрософт. Інформація про партнерів міститься у глобальному каталозі партнерів Microsoft Partner Network. Документом, що підтверджує партнерський статус є електронний лист, що генерується автоматично. Інших шляхів підтвердження взаємин з Microsoft Corporation, як виробником програмного забезпечення або його офіційними представниками, для партнерів Microsoft не передбачено. Додаткова авторизація партнерів Microsoft для участі в тендерах на постачання програмного забезпечення Microsoft для комерційних або державних установ в Україні відсутня.
Таким чином, Замовник не вважає за можливе внести зміни до тендерної документації запропоновані Вами, як такі, що можуть обмежити конкуренцію та призведуть до порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Адже, нормами чинного законодавства не передбачено отримання дозволу від дистриб’юторів (які здійснюють оптову закупівлю продукції для подальшої реалізації дилерам, оптовикам, ритейлерам або кінцевим споживачам), на участь у процедурах закупівлі чи уповноваження ними Учасників на здійснення поставки товарів.
Дата відповіді:
29.05.2020 14:26