-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки АМ, АКО, АС, ДГ, ДГ/Ж
Завершена
3 458 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 290.00 UAH
Період уточнення:
26.05.2020 15:26 - 14.06.2020 15:30
Відповідь надана
уточнення
Номер:
694083ece28e4186aa3935edb8f5ee46
Дата опублікування:
31.05.2020 16:47
Опис:
Шановний Замовнку, а навіщо вам 3 фракції ДГ, з вашого вибору фракцій вбачається, що ваші потреди задовільніть ДГ (13-100) така фракція містить усі розміри кусків які вам необхідні. Чому ви обрали саме 3 різні фракції однієї марки?
Відповідь:
Добрий день. Замовник при формуванні марки товару та вибору фракцій, що складає предмет закупівлі, виходив із потреби в перевірці теплотворної здатності палива у зв’язку з будівництвом нової школи. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
02.06.2020 17:50
Відповідь надана
ISO 9001:2015"
Номер:
6af64dfd883f4091a7a0dd17ddc27748
Дата опублікування:
28.05.2020 16:06
Опис:
Щодо вимоги "Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогамISO 9001:2015"
Просимо надати нормативно-правове обгрунтування даної вимоги.
У відповіді просимо зазначити:
1)нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату;
2)З якою метою Вами встановлено дану вимогу?
3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу?
4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат?
5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат?
6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу?
7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну?
8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"?
9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)?
10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок вприву отримання такого сертифікату учасником на ціну товару.
11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідь:
Добрий день. Вимога щодо наявності сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015 вказана по причині того, що цей сертифікат є додатковим підтвердженням якості продукції. Крім того, як показує практика розгляду скарг та прийнятих рішень АМКУ, така вимога не є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
02.06.2020 17:47
Відповідь надана
Добрий день, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація розроблялася та затверджувалася тендерним комітетом.
Номер:
67748c010265404d9938a441e9e7ee2e
Дата опублікування:
28.05.2020 13:36
Опис:
А як Ви тоді пояснюєте факт, що тендерна документація однакова і предмети закупівлі співпадають на 80% відсотків із тендерною документацією іншого замовника?
Як ви визначали що заме такий асортимент вугілля камяного Вам необхідні?
Більшість асотримету вугілля камяного, що визначений Вами у ТД ніколи Вами не закуповувался?
І чому не здійснити закупівлю за лотами?
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за звернення. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію.
Щодо закупівлі за лотами: розділення закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Враховуючи загальну потребу у вказаній номенклатурі і кількості твердого палива для опалення, а також проаналізувавши достатній ринок учасників процедур закупівель, що здатні забезпечити товар в рамках безлотової закупівлі, тендерний комітет не вбачає потреби розбивати закупівлю на лоти.
Щодо визначення асортименту: Замовник при формуванні марки товару, що складає предмет закупівлі, виходив із потреби в перевірці теплотворної здатності палива у зв’язку з будівництвом нової школи. Крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити.
Дата відповіді:
02.06.2020 16:14
Відповідь надана
ISO 9001:2015
Номер:
353a874e4b724e0bbdf73895bace2e55
Дата опублікування:
26.05.2020 16:55
Опис:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. ТОБТО Законом встановлено, що Замовник може включити до тендерної документаії вимоги, НАЯВНІСТЬ яких ПЕРЕДБАЧЕНІ чинним законодавстом, а не які замовник вигадав та включив у тенедерну документацію.
Повідомляємо Вам,Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію»:
«стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері»;
«національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів»;
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про стандартизацію», державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні принципу добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч 2 ст. 16 ЗУ «Про стандартизацію», Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч.ч. 1,2, ст. 23. «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч.ч. 1,2, ст. 23. «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.Відповідно до ч.ч. 1,2, ст. 23. «Про стандартизацію», Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі.
Враховуючи вищевикладене, чинним законодавством на учассника (на будь-яку особу) не покладено обовязок мати (отримувати) Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогам 9001:2015.
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене виходить, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні.
ЗАЗНАЧАЄМО, що ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ наявність сертифікату, який В НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА ДЛЯ УЧАСНИКІВ!
Враховуючи вищевикладене, приберіть дану дискримфнаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до контролюючих, правоохороних органів та до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації самостійно зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога, яка була включена до тендерної документації щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та, з точки зору їх доступності, може бути дотримана будь-яким учасником.
З урахуванням вище викладеного, вказана умова на є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Дата відповіді:
28.05.2020 14:42
Відповідь надана
Питання
Номер:
9b0bfc813851431aa3a80f1c50cf9dc3
Дата опублікування:
26.05.2020 15:36
Опис:
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка інформацію про особу яка Вам писала тендерну документацію?
За дивних обставин у травні місяці 2 Замовника у Одеський області опублікували однакову тендерну документацію, та крім того, навіть більшість марок співпадає.
Крім того, прсимо повідомити яким чином ви ивзначали, чи хто визначав які саме марки вугілля камяного Вам необхідні.
Провівши аналіз учасників, які мають документи на вугілля камяне у асортименті, яке прописано Вами у тендерній документації вбачається, що документи, які ви вимагаєте є тільки у одного учасника.
Дана обставина є дуже дивною.
Відповідь:
Добрий день, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що тендерна документація розроблялася та затверджувалася тендерним комітетом.
Дата відповіді:
28.05.2020 09:33