-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Легковий автомобіль 4х4
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
26.05.2020 11:36 - 02.06.2020 12:00
Відповідь надана
Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Номер:
23198d5640ce4250a0a5fb8633021db9
Дата опублікування:
26.05.2020 15:43
Опис:
Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 4 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 4, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 2 «Технічна специфікація», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окремі характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Renault DUSTER та виключають можливість запропонувати еквівалент, а саме об’єм двигуна (1,6 або 1,7), розмір коліс не більше R17. Самі по собі дані вимоги не є дискримінаційними, однак в сукупності з іншими вимогами, що заявлені у додатку 2 ТД та очікуваною вартістю предмета закупівлі (500 000 грн. за один автомобіль) даним вимогам відповідає виключно автомобіль RENAULT DUSTER.
Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі які мають повний привід та колісну формулу 4х4 (категорії М1G), у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів та/або пацієнтів лікарні.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Мінінфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
Також, провівши аналіз вашої тендерної документації та ринку нових автомобілів України можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а саме: об’єм двигуна (1,6 або 1,7), розмір коліс не більше R17.
Пропонуємо внести наступні зміни в дані характеристики: об’єм двигуна (не більше 1700 см³), розмір коліс не більше R18.
Додатково повідомляємо, що через пандемію коронавірусної хвороби COVID-19 заводи бренду RENAULT зупинили виробництво автомобілів, що унеможливлює поставку даних авто Замовнику (https://en.media.groupe.renault.com/news/groupe-renault-shuts-down-production-activities-at-its-industrial-sites-in-france-aa2c-989c5.html).
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Відповідь:
Шановний Учасник! Наголошуємо на тому факті, що тендерна документація до закупівлі не має посилання на жодну конкретну марку автомобіля та виробника. Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені у відповідності вимог до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я, спільно розроблених Міністерством охорони здоров’я України та Міністерством інфраструктури України. Також, тендерна документація не носить жодного дискримінаційного характеру та не порушує ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, звертаємо Вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі була визначена виключно на підставі наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 27 грудня 2019 року № 338, яким затверджена сума на придбання службового автомобіля для медичних працівників амбулаторії нашого підприємства у розмірі 500 тисяч гривень.
Додатково слід враховувати той факт, що між нашим підприємством та Національною службою здоров’я України – далі (НСЗУ) укладено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на підставі ч.1 ст. 8 ЗУ «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» - далі (Закон). Оплата послуг, які надаються нашим підприємством здійснюється НСЗУ на підставі ст.10 Закону. Нажаль, на сьогоднішній день, в часи реформування медичної системи в Україні, у зв’язку обмеженим фінансуванням та поступовим скороченням інших видатків (окрім видатків на заробітну плату працівників) підприємство не має можливості збільшити параметр розміру коліс з «не більше R17» на «не більше R18», що суттєво збільшить витрати на закупівлю автомобільних шин, що неприпустимо в рамках економічної забезпеченості нашого підприємства на сьогоднішній день.
На підставі вищевикладеного, тендерний комітет КП «ЦПМСД м. Олександрії» не вбачає дискримінаційних вимог в тендерній документації та не вважає за доцільне внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.05.2020 17:33