• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги: виготовлення науково-проєктної документації на реставрацію Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції,2 в м. Полтава (переоблаштування санвузлів 1-го поверху для персоналу з виділенням універсальної кабіни для МГН, облаштування нових санвузлів для відвідувачів у цокольному поверсі)

кошти що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)

Торги відмінено

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 25.05.2020 20:39 - 29.05.2020 00:00
Відповідь надана

Експертиза 2

Номер: 4b913e5eb94b493f8e898bcce408ab4d
Дата опублікування: 27.05.2020 12:26
Опис: Відповідно до Вашої відповідін на питання стосовно експертизи просимо включити до завдання та проекту договору вимогу, щодо необхідності проходження комплексної експертизи проектної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за зауваження. До оголошення буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 28.05.2020 17:56
Відповідь надана

Обстеження несучих конструкцій та інженерних мереж

Номер: 38ad5a17dcc5419288dfe1f21d60f376
Дата опублікування: 27.05.2020 12:24
Опис: Завданням на проектування із переліку вихідних даних вказано необхідність виконання лише обмірних креслень. В той же час виконання перепланувань, розширення та утворення нових пройомів у несучих та/або самонесучих стінах, перекритті, визначення складу конструкцій, необхідність влаштування підвищення рівня підлоги у підвальній частині або влаштування додаткових сходів до існуючого рівня потребують висновку про технічний стан існуючих несучих конструкцій стосовно можливості виконання зазначених робіт. Крім цього необхідно заключення про технічний стан та можливість реконструкції інженерних мереж. Питання: дані роботи виконувались та їх результати будуть надані у якості вихідних даних чи їх виконання необхідно внести до переліку робіт і вартості пропозиції?
Відповідь: Так, необхідно виконувати обстеження технічного стану. Замовником не надається!
Дата відповіді: 28.05.2020 17:55
Відповідь надана

Не відповідність виду робіт

Номер: 4aef52f38024480d84af13be1d7d4df1
Дата опублікування: 27.05.2020 10:46
Опис: Назва об’єкта в частині «Реставрація ….» також не коректна. Згідно ДБН А.2.2-14:2016 п.3.26 «Реставрація – сукупність науково обґрунтованих заходів, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей пам’ятки, з метою попередження передчасного зносу архітектурно-декоративного оздоблення чи конструкцій або інженерного обладнання». В вашому випадку доцільно визначити назву об’єкту «Пристосування пам’ятки для МГБ …. Просимо взяти до уваги наші пропозиції.
Відповідь: Назва об’єкту будівництва згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" повинна відображати вид будівництва та місце розташування об’єкта. Оскільки "реставрація" є одним з видів будівництва (будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), то було прийняте рішення про його використати. Звертаємо увагу, що ДБН А.2.2-14:2016 у назві теж містить загальний термін виду будівництва "реставрація".
Дата відповіді: 28.05.2020 17:54
Відповідь надана

Не відповідність стадії проектування

Номер: b3110f8676ae4b1190a106a4edf52237
Дата опублікування: 27.05.2020 10:44
Опис: Шановний Замовник. Розглянувши тендерну документацію та Ваші відповіді при обговорені хочемо зазначити: Згідно Закону України «Про охорону культурної спадщини», Стаття 26. Консервація, реставрація, реабілітація, музеєфікація, ремонт, пристосування пам'яток національного значення здійснюються лише за наявності письмового дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини на підставі погодженої з ним науково-проектної документації. Тому спиратися на ЗУ «Про архітектурну діяльність» та «Про регулювання містобудівної діяльності» не коректо. Для облаштування нових санвузлів для відвідувачів у цокольному поверсі на місці котельної, необхідно влаштувати нові сходи в цокольний поверх, орієнтовна висота між поверхами 5-6 метрів), що веде втручання в несучі конструкції та демонтаж перекриття. Згідно ДБН А.2.2-14:2016 п.10 «Робочий проект» розроблюється для технічно нескладних пам’яток I-II рівнів складності робіт з розроблення документації, а також для об’єктів реставрації із застосуванням раніше розроблених проектів та для ремонтів (реставраційних)…» На нашу думку стадійність проектування повинна проходити в дві стадії – «проект та робоча документація» при попередньому погоджені архітектурних та конструктивних рішень в центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини. Просимо взяти до уваги наші пропозиції, що приведуть до ефективного використання бюджетних коштів та завершеності науково-проектної документації.
Відповідь: На фрагментах креслеників БТІ, що додаються, видно біля існуючих санвузлів сходову клітку типу С1 яка сполучає перший та цокольний поверх (позиції 29, 66). Тому створювати нову сходову клітку непотрібно, а лише переобладнати існуючу під нові потреби доступності до приміщень цокольного поверху. Обсягом науково-проектної документації за даним договором є переоблаштування існуючих санвузлів 1-го поверху, облаштування нових санвузлів у порожніх на даний момент приміщеннях цокольного поверху, проведення робіт на існуючих сходах, що сполучає 1-й та цокольний поверх. Всі роботи виконуються у межах існуючих капітальних стін з мінімальним втручанням (прорізи під двері та мережі), облаштування нових перегородок. Це санітарні приміщення у яких основні роботи пов'язані з заміною мереж та сантехнічного обладнання. Обмежень та обтяжень у плані охорони дані приміщення не несуть. Тому Замовник вважає доцільним виконувати науково-проектні роботи по цим приміщенням у одну стадію – робочий проект.
Дата відповіді: 28.05.2020 17:53
Відповідь надана

Вимога

Номер: 66900b680618453382106a945f9119ca
Дата опублікування: 26.05.2020 21:02
Опис: UA-2020-05-25-002027-c Вимагаємо, внести зміни, до оголошення спрощеної процедури UA-2020-05-25-002027-c Код ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги: виготовлення науково-проєктної документації на реставрацію Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції,2 в м. Полтава (переоблаштування санвузлів 1-го поверху для персоналу з виділенням універсальної кабіни для МГН, облаштування нових санвузлів для відвідувачів у цокольному поверсі), у частині усунення дискримінаційних вимог викладених у п.6, а саме: надання інформації про договори 2019 або 2020 році. Шановний Замовник, чому вже не за п’ять чи десять років надати у складі пропозиції інформацію про договору. Викладення даної вимоги суттєво зменшує коло потенційних учасників, порушує принципи статті 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. У разі ігнорування, даного звернення, будемо вимушені звернутися до компетентних органів та суду.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення, оголошення буде приведено до відповідності норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 27.05.2020 19:56
Відповідь надана

Експертиза

Номер: ecb742ffb3924840877c00671a2f2e6a
Дата опублікування: 26.05.2020 12:20
Опис: У завданні не вказано чи включено до переліку робіт та повинно входити до вартості пропозиції проходження експертизи проектної документації?
Відповідь: Замовником експертизи є Виконавець (п.12 Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 - Замовником експертизи є проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт). Нагадуємо, що згідно абзацу третього статті 7 ЗУ " Про архітектурну діяльність" - Проектна документація на будівництво об'єктів, розроблена відповідно до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, не підлягає погодженню з відповідними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, органами охорони культурної спадщини, державної санітарно-епідеміологічної служби і природоохоронними органами. Згідно п.5-6 статті 31 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" : Встановлення випадків та порядку проведення експертизи проектів будівництва іншими законами не допускається. Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами. Пунктом 12 реставраційного завдання зазначено, що "заплановані роботи по переобладнанню існуючих та обладнанню нових приміщень санвузлів у тому числі для МГН відвідувачів носить ознаки "розумного пристосування" (згідно термінології ДБН В.2.2-40:2018). Увага! Доступність будівлі МГН та експозиційних приміщень виконуються окремим проєктом!" Отже, даним проектом охоплюються лише приміщення (існуючих та пристосованих) санвузлів з врахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 у межах "розумного пристосування", оскільки повний обсяг нормативних вимог інклюзивності до приміщень будівлі музею виконати неможливо із-за наявності охоронних обмежень та браку приміщень. Обсяг робіт зумовлений наявним фінансуванням. Науково-проектні роботи згідно окремого Договору «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава (доступність експозиційних приміщень для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення)» вже виконується і дублюватись даним проєктом не повинні.
Дата відповіді: 27.05.2020 09:07