• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо великої рогатої худоби, свиней, овець, кіз, коней та інших тварин родини конячих, свіже чи охолоджене (яловичина).

Яловичина першої категорії (м’якоть)

Завершена

303 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 515.50 UAH
Період уточнення: 08.12.2016 09:40 - 18.12.2016 17:00
Відповідь надана

Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати гарантійний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника.

Номер: caf3213fea844248880583e5d396d036
Дата опублікування: 16.12.2016 15:18
Опис: Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати гарантійний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника. Виробник не надає гарантійного листа до моменту укладення з ним договору на поставку даного товару. Подаючи тендерну пропозицію учасник не може бути впевненим у тому, що саме він переможе у даних торгах. А тому не може укладати договір з постачальником та брати на себе зобов’язання купити у виробника певний обсяг товару. Таким чином, гарантійний лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора може надати лише учасник, у якого на даний момент уже укладений договір на поставку. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.12.2016 16:12
Відповідь надана

Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати копію санітарного дозволу на відкриття та роботу складських приміщень.

Номер: 2df21c6a0ccf42af850e2c56a29b3251
Дата опублікування: 16.12.2016 15:18
Опис: Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати копію санітарного дозволу на відкриття та роботу складських приміщень. Cтаттею 15 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» передбачено, що Затвердження норм проектування, розроблення, виготовлення і використання нових машин, механізмів, устаткування, інших засобів виробництва, впровадження нових технологій здійснюються за погодженням з органами державної санітарно-епідеміологічної служби. На сьогодні такого органу як державна санітарно-епідеміологічна служба немає. В зв’язку з цим, суб’єкти господарювання, які ввели в дію нові об’єкти (склади) не мають можливості надати відповідний дозвіл. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.12.2016 16:12
Відповідь надана

щодо оцінювання ТД

Номер: 05071a272b5e494699db2882240bf52b
Дата опублікування: 16.12.2016 14:42
Опис: У п 1.1. розділу 5 зазначено, що єдиним критерієм оцінки ТП є ціна без ПДВ, а у оголошенні зазначено очікувану вартість з ПДВ. З цього приводу постає питання, як буде здійснюватись оцінка ТП з ПДВ або без ПДВ. Як розраховувати ТП Учасникам, які є платниками податку на додану вартість? Прошу привести документацію у відповідність!!!
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.12.2016 16:12
Відповідь надана

щодо складання реєстру

Номер: d385a0ea9ad743a0bb4ecc5d24d3b953
Дата опублікування: 16.12.2016 14:41
Опис: У ТД міститься вимога надання реєстру документів п. 1.7. розділу 3. і одночасно вимога щодо подання документів в окремих файлах п. 1.2. розділу 3. У зв"язку із цим питання, як саме складати реєстр? До кожного файлу окремо? Чи взагалі до всієї тендерної пропозиції? І якщо до кожного файлу окремо, то навіщо у файлі де буде знаходитись "Тендерна пропозиція" писати цей реєстр, де буде зазначена лише одна позиція. Це ж електронні торги!!! Навіщо ускладнювати її зайвими документами? Прошу вимогу щодо складання реєстру, наданих документів виключити із ТД
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.12.2016 16:12
Відповідь надана

щодо вимог у ТД

Номер: 65dd3559a05d413ba6a905518fb60312
Дата опублікування: 16.12.2016 14:40
Опис: У ТД міститься вимога щодо надання документів у форматах pdf, doc, docx, rtf з можливістю копіювання тексту. Не зрозуміло з якої метою втановлена вимога щодо "можливості копіювання тексту". На нашу думку це є зайвою вимогою, яка може призвести до спотворення тексту оригіналу, який був відсканований в ПДФ. Крім того, таку вимогу можвиво здійснити лише при наявності спеціальної програми у Учасника, яка коштує наразі недешево і змусить Учасника включити дані витрати до цінової пропозиції, що, внаслідок, значно здорожчить її. Враховуючи зазначене, прошу виключити із ТД вимогу щодо "можливості копіювання тексту".
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.12.2016 16:12
Відповідь надана

щодо надання документів

Номер: 3a9708c652f54d90b54903119e092ee4
Дата опублікування: 16.12.2016 14:39
Опис: ТД містить вимогу щодо надання копії паспортів на холодильне обладнання складських приміщень. Дана вимога може привести до неможливості взяти участь у торгах Учасників, у яких холодильне обладнання знаходиться в оренді.
Відповідь: Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.12.2016 16:12
Відповідь надана

щодо надання висновку сес

Номер: e2097a60b0ba407abd40d994d69f7e70
Дата опублікування: 15.12.2016 15:46
Опис: Пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації передбачена необхідність надання висновку санітарно-гігієнічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі. Відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22.07.2014 № 1602-VII, вимоги щодо отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) на продукти харчування імпортного походження була скасована. На продукти харчування українського виробництва вимога отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) навіть до вступу вказаного Закону не розповсюджувалась. Також, на сьогодні в Україні немає такої установи як СЕС. Таким чином вимога надати висновок санітарно-гігієнічної експертизи є дискримінаційною та значно звужує можливе коло учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності вимог діючого законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити вимогу надання учасником висновку санітарно-гігієнічної експертизи.
Відповідь: Відповідно до п.5.6. розділу 3 Тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому разі учасник надає у довільній формі пояснення з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Пропонуємо Вам надати у складі тендерної пропозиції пояснення в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Дата відповіді: 15.12.2016 17:31