• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» ДК 021:2015 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Послуги з розробки проєктної документації на поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці від км 127+250 до км 128+100»

Завершена

489 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 890.00 UAH
Період уточнення: 22.05.2020 16:12 - 31.05.2020 16:00
Відповідь надана

Підтвердження відповідності Субпідрядника

Номер: f0816fcbdb5d405cb27229839f475928
Дата опублікування: 29.05.2020 11:19
Опис: Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю? Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Відповідь: На етапі подачі тендерної пропозиції учасник, який планує залучати субпідрядника/ків для виконання послуг передбачених предметом закупівлі в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, зобов’язаний надати підтвердження відсутності підстав для відмови у процедурі закупівлі для такого субпідрядника. Для підтвердження учасник завантажує в складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі в закупівлі для себе та субпідрядника, якого планує залучити. Для підтверждення відсутність підстав для відмови (при залучення субпідрядника) Учасник надає довідки/у в довільній формі про відсутність підстав визначених п.п. 5, 6, 12, 13 ч.1 Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно себе та субпідрядника, якого планує залучати.
Дата відповіді: 02.06.2020 09:14
Відповідь надана

Мінімальний перелік працівників

Номер: 3a71a59c95af4058a890eb2e7c6c8635
Дата опублікування: 29.05.2020 10:06
Опис: У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Відповідь: Може.
Дата відповіді: 02.06.2020 09:12
Відповідь надана

Стосовно саубпідрядника

Номер: 76701b1017244c95856ce4520e5c9a00
Дата опублікування: 26.05.2020 19:51
Опис: Яким документом Учасник має підтвердити відносини з субпідрядником/співвиконавцем?
Відповідь: Учасник процедури закупівлі готує тендерну пропозицію згідно вимог Тендерної документації.
Дата відповіді: 29.05.2020 09:41
Відповідь надана

Стосовно працівників

Номер: 26bf886ed20e44068cd68009f35c3271
Дата опублікування: 26.05.2020 19:51
Опис: Якщо в Учасника немає у штаті: інженера-проектувальника автомобільних доріг, інженера-проектувальника із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера із забезпечення механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника з кошторисної документації, але вони є у субпідрядника, яким чином Учасник має заповнити таблицю про наявність працівників?
Відповідь: Учасник процедури закупівлі готує тендерну пропозицію згідно вимог Тендерної документації.
Дата відповіді: 29.05.2020 09:42
Відповідь надана

Стосовно строків виконання

Номер: 740193881c89452492297987731bf1d0
Дата опублікування: 26.05.2020 19:50
Опис: У тендерній документації Замовника (строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено Липень 2020 року. Однак, протягом місяця неможливо виконати проектну документацію з вимогами, що зазначені у технічному завданні. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, змінивши строки надання послуг.
Відповідь: Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для виконання робіт передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладання договору, строк виконання робіт може бути переглянутий.
Дата відповіді: 29.05.2020 09:35
Відповідь надана

Щодо трудових відносин

Номер: 541e2eb9d8494615b5ed81ef9ab36ede
Дата опублікування: 26.05.2020 15:53
Опис: У Додатку № 2 тендерної документації Таблиця 3, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин інженерів з технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, які зазначені згідно вимог пункту 1.3. цього Додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Однак, Замовником не зазначені, у якості підтвердження – цивільно-правові угоди. Незазначення права надання Учасником цивільно-правових угод – звужує коло потенційних Учасників та суперечить принципам публічних закупівель. Просимо усунути дану невідповідність та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Учасник має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений законодавством спосіб. Залучення учасником працівників на підставі цивільно-правових угод не є порушенням вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 29.05.2020 10:20
Відповідь надана

Щодо МТБ

Номер: 0f8d31f0d4b7405a899c94f778d2c91c
Дата опублікування: 26.05.2020 15:53
Опис: У Додатку № 2 тендерної документації Таблиця 2 ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази у 6 колонці заголовку вказано: «Кваліфікаційний рівень (категорія/інший сертифікат відповідності)». Просимо Замовника уточнити, яким чином дана вимога стосується взагалі матеріально-технічної бази і якими документами це можна підтвердити.
Відповідь: Будуть внесені зміни в Тендерну документацію. Вимогу щодо сертифіката буде скасовано.
Дата відповіді: 29.05.2020 10:25
Відповідь надана

Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики

Номер: 8fe61323cc2d4f72b34d1493578e7b96
Дата опублікування: 26.05.2020 15:52
Опис: У тендерній документації зазначено, що Учасник має надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації, однак частина четверта тендерної документації – це строк дії тендерних пропозицій Учасників. Просимо Замовника уточнити дану невідповідність.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Дата відповіді: 29.05.2020 10:05
Відповідь надана

Внесення змін у технічне завдання

Номер: 2cf409f0ed0f49ee9aeb5c9124715241
Дата опублікування: 26.05.2020 15:51
Опис: У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Дата відповіді: 29.05.2020 09:29
Відповідь надана

Внесення змін у технічне завдання

Номер: dbec5ad8d0a54fab9356d502c564dabe
Дата опублікування: 26.05.2020 15:51
Опис: У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Дата відповіді: 29.05.2020 09:27