-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проєктної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 233+370 автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області
ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проєктної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 233+370 автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Завершена
543 202.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 716.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 716.01 UAH
Період уточнення:
22.05.2020 15:03 - 09.06.2020 00:00
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
613d22096c6e471f88b82ef951f52525
Дата опублікування:
27.05.2020 10:38
Опис:
В пп. 3.1 та 3.7. Додатку до Технічного завдання. вживається умова: «для випадків встановлення обладнання зважування в русі на мостах, можливість встановлення засобів вимірювання габаритів додатково узгоджується із Замовником». Така умова не прийнятна в технічному завданні від ЗАМОВНИКА. Має бути чітке технічне завдання. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Проектувальник повинен погодити можливість або неможливість вимірювання габаритів, обґрунтувавши це наявністю або відсутністю відповідних технологій, що забезпечать вимірювання з відповідною точністю.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:19
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
f3f8edb8b66446d2b96cfd377e5ecf16
Дата опублікування:
27.05.2020 10:37
Опис:
П. 2.2.1, п. 3.5, п. 3.11. Додатку до Технічного завдання. Зазвичай давачі та кабелі передачі даних мостових WIM розташовуються на нижніх поверхнях прогонових будов берегових прогонів. Тому, на стадії розробки проектної документації передбачити інший «спосіб, що запобігає пошкодженню та/або вандалізму» - неможливо. Після проведення монтажно-будівельних робіт, Замовником, мають бути передбачені професійні послуги охоронних систем з відеоспостереженням. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Вже на стадії проекту необхідно передбачити заходи, що запобігають пошкодженню та/або вандалізму
Дата відповіді:
29.05.2020 13:18
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
5b688f2f5dc742ae8ca51db169bf90ee
Дата опублікування:
27.05.2020 10:35
Опис:
П. 28. Технічного завдання. Формулювання «Давачі зважування в русі повинні забезпечувати можливість монтажу та подальшої безперебійної роботи в найбільш поширених конструкціях покриття дорожнього одягу …» - є некоректним. Давачі мостових WIM не розміщуються в покритті дорожнього одягу мостових споруд. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Під час проектування буде визначена необхідна технологія і вона визначить місце монтажу давачів зважування в русі.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:18
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
843003d15468464c91ace25a7221f201
Дата опублікування:
27.05.2020 10:32
Опис:
П. 27. Технічного завдання «Вимоги щодо сертифікації». Сертифікація обладнання НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ на стадії Робочий проект. Сертифікація окремих складових обладнання, комплексу обладнання, в тому числі розробка і реалізація проекту комплексного захисту інформацій, проводиться вже на змонтованому обладнанні. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Запроектована система повинна бути такою, що зможе пройти відповідну до п.27 Технічного завдання сертифікацію.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:17
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
9248142199c0416ab32083300c946fba
Дата опублікування:
27.05.2020 10:31
Опис:
У п. 18 Технічного завдання вказана вимога «Передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання». Така вимога є недоцільною до даного об’єкту WIM, оскільки освітлення на даному об’єкті вже існує. Просимо роз'яснити.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Під час проектування Підрядник позначає існуючі об’єкти освітлення.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:16
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
746dc6eb916a43d981fc45a3cb6ba1b4
Дата опублікування:
27.05.2020 10:30
Опис:
У п.17 Технічного завдання передбачена розробка «інструкцій користувача та обслуговування» обладнання WIM. Такі інструкції не можуть бути предметом проектної документації, оскільки безпосередньо надаються виробником/постачальником обладнання і є невід’ємними частинами придбання/постачання обладнання. Просимо внести зміни
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:16
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
8296ecfd06914a54a519d73d93606623
Дата опублікування:
27.05.2020 10:27
Опис:
У п.17 Технічного завдання. передбачений опис алгоритмів роботи обладнання WIM. Оскільки і алгоритми і програмне забезпечення, що їх реалізує, є інтелектуальною власністю виробника, яку він передає Замовнику на стадії придбання/постачання обладнання, то така вимога не може висуватися Замовником на стадії Робочий проект. Просимо внести зміни
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
П.17 не вимагає розкриття алгоритмів програмного забезпечення, або розкриття якогось ноу-хау певного виробника. Йдеться про опис обладнання та принципи (алгоритми) його взаємодії між собою у складі системи.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:15
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
6319d379c7ca4870bd8a838fb582cbb9
Дата опублікування:
27.05.2020 10:24
Опис:
п.17 Технічного завдання. Якщо по результатам обстеження мосту буде прийнятий висновок стосовно необхідності проведення ремонтних робіт (середній поточний, або капітальний ремонт), то чи означає це, що Виконавець має розробити, в тому числі, ПОВНИЙ ПРОЕКТ ремонту мосту, орієнтуючись на оголошену очікувану вартість та строк виконання проектних робіт. Просимо роз'яснити.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо роз’яснення до технічного завдання :
Замовником передбачено надання послуг в межах визначених Технічним завданням.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:14
Відповідь надана
Роз`яснення щодо ТЗ
Номер:
cb62db3d160b40a5b3034c020c1df6c3
Дата опублікування:
27.05.2020 10:22
Опис:
П. 10. Технічного завдання «Обстеження мосту в необхідному обсязі». Обстеження мостів в Україні регламентується СОУ 42.1-37641918-097:2017 , в якому відсутнє поняття «в необхідному обсязі». Нестандартне обстеження «в необхідному обсязі» може стосуватися тільки елементів прогонових будівель/прогону, де має бути встановлене обладнання WIM. Просимо внести зміни.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 27.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання :
Технічним завдвнням передбачено, що Підрядник повинен обрати таку точку (місце) встановлення системи WIM, яка задовольнятиме всім вимогам Технічного завдання. Обсяг та черговість проведення обстеження мосту встановлюється Підрядником самостійно.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:12
Відповідь надана
Внесення змін у технічне завдання
Номер:
4ce14e9d9f894aaba58b5a2e1675a881
Дата опублікування:
26.05.2020 15:11
Опис:
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 29.05.2020 року № 204) розглянуто ваше запитання від 26.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо внесення змін у технічне завдання :
Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Дата відповіді:
29.05.2020 13:11