• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернату «Козацький ліцей» за адресою: м.Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)

Категорія: підприємство,установи, організація зазначена у пункті 3 частини першої ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Торги не відбулися

89 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 446.00 UAH
Період уточнення: 22.05.2020 13:55 - 31.05.2020 18:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 17a88230724d422ebc8a35586a4da8a6
Дата опублікування: 28.05.2020 09:22
Опис: Згідно Додатку №1 до тендерної документації, у пункті 2 зокрема вимагається: ...Разом зі звітом надати листи згоди на обробку персональних даних всіх указаних в ньому працівників. Просимо Вас надати роз'яснення - ця Вимога стосується всіх працівників, які є в наявності згідно звіту за попепередній звітній місяць або тільки працівників які будуть залучені до виконання умов договору які вказані у довідкі?
Відповідь: Шановний учасник! Просимо Вас уважно ознайомлюватись з умовами тендерної документації.В додатку 1 до ТД прописано надання листів- згоди на всіх працівників, які вказані у звіті, тому що він містить персональні дані.
Дата відповіді: 28.05.2020 11:10
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 2b7b836f3f91408a862bb2c39c5692ca
Дата опублікування: 27.05.2020 13:48
Опис: Дуже дякуємо за аргументовану відповідь. Виникає питання яким документом треба підтвердити (ВИКОНАТИ) вимоги Згідно Додатку №1 до тендерної документації, пункт 2 для працівників (осіб, які працюють за сумісництвом)?. Оскільки: Згідно з п. 3 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України (далі — Мінпраці), Міністерства юстиції України (далі — Мін’юст) та Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 р. № 43 (далі — Положення No 43), працівник, який приймається на роботу за сумісництвом на інше підприємство, повинен пред’явити роботодавцеві: паспорт, якщо робота за сумісництвом не потребує спеціальних знань (наприклад, робота двірником); паспорт та диплом або інший документ про набуту освіту чи професійну підготовку, якщо робота за сумісництвом потребує спеціальних знань (наприклад, робота бухгалтером). Що стосується трудової книжки, то вона не подається, оскільки згідно із законодавством, зокрема п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі — Інструкція № 58), вона ведеться тільки за місцем основної роботи працівника і її заборонено видавати на руки працівникові. Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником (осіба, яка працює за сумісництвом) то не має можливісті виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і ПРОСИТЬ внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Розглянувши Ваше звернення Замовник вніс в тендерну документацію також трудові договори.
Дата відповіді: 28.05.2020 11:08
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 5bf4487e340b474280105ccc03c78dcc
Дата опублікування: 27.05.2020 11:57
Опис: Згідно з таблицею 1 Технічного завдання на поточний ремонт приміщення навчального корпусу (тамбур) Запорізької школи-інтернат "Козацький ліцей" за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива, буд.2 (ДК 021:2015 (CPV): 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи): 1. П.6 – передбачено демонтаж опорядження стін пластиковими панелями -25,2 м2, але не передбачена робота по їх монтажу. А в матеріалах (згідно Підсумкової відомості ресурсів) закладені пластикові панелі -27,3588 м2 і матеріали для виготовлення каркасу під них: Профіль СD. UD, подовжувач профілів, профіль стартовий п-подібний, профіль маячний, дюбель 6х40мм, деталь ЕS, саморіз 3,5х9,5 мм, профіль маячний. Ці матеріали можливо включити до кошторису тільки у разі включення до кошторису роботи по опорядженню стін пластиковими пвнелями. 2. П.43 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. В матеріалах (згідно Підсумкової відомості ресурсів) не закладена керамічна плитка для підлог в обсязі 7,5174 м2. Прошу Вас надати роз’яснення по цим питанням.
Відповідь: Шановний учасник! Всі виправлення внесені і викладені у новій редакції тендерної документації.
Дата відповіді: 28.05.2020 11:06
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 4b5ac5bed1424858ab99ff574f58bd63
Дата опублікування: 26.05.2020 11:12
Опис: Згідно Додатку №1 до тендерної документації, у пункті 2 зокрема вимагається: ... - оригінали або завірені належним чином копії трудових книжок (сторінки з відомостями про власника та останне місце роботи) та/або договорів цивільно-правового характеру. Просимо Вас доповнити вимоги цього пункту словами "та/або трудовий договір"
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ст.24 КЗпПУ при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Тому , на працівників, які працюють у Вас за трудовою угодою, з метою недопущення порушення трудового законодавства України, у Вас повинні бути оформлені накази про прийняття на роботу, має бути внесений відповідний запис до трудової книжки. Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником то має можливість виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок і вносить відповідні зміни до тендерної документації не має необхідності.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:08