-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
Торги не відбулися
5 468 100.07
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 790.00 UAH
мін. крок: 0% або 790.00 UAH
Період уточнення:
25.11.2016 13:35 - 17.12.2016 12:00
Відповідь надана
Стосовно осноних умов договору
Номер:
c441c564d80145d1927b606436b44f1a
Дата опублікування:
05.12.2016 09:06
Опис:
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритому аукціоні на поставку грозозахисного та вантових тросів. Але, ознайомившись з основними умовами поставки по договору, просимо розглянути можливість внесення змін в проект договору, а саме:
- п.3.1 викласти в наступній редакції: "Оплата ПОСТАЧАЛЬНИКУ здійснюється:
в безготівковому порядку,
шляхом перерахування йому грошових коштів через банк
в такому порядку:
аванс (п'ятдесят відсотків від вартості продукції, що поставлятиметься в кожному періоді, зазначеному в Додатку до Договору) та подальша оплата (оплата прийнятої Покупцем продукції, вартість якої непокрита авансовим платежем).
Аванс на поставку продукції в першому періоді (кварталі) поставки здійснюється протягом 15 банківських днів після набуття Договором чинності та за Рахунком Постачальника.
Аванс на поставку продукції в кожному наступному періоді (кварталі) поставки здійснюється протягом 15 банківських днів після поставки всієї кількості продукції за попередній період та за наданим Постачальником Рахунком.
Сума авансу ____.
Поставка продукції на суму авансового платежу здійснюється першочергово та за рахунок авансу.
Після прийняття ПОКУПЦЕМ продукції на суму авансового платежу (по кожному періоду) він здійснює оплату прийнятої ним продукції, вартість якої непокрита авансовим платежем (подальша оплата).
Подальша оплата здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ПОКУПЦЕМ Акту приймання-передачі продукції (партії продукції), надалі – Акт. При цьому за визначеної ПОКУПЦЕМ потреби ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ПОКУПЦЮ оригінал Рахунка-фактури.
СТОРОНИ узгоджують строк, на який може бути відстрочено таку(і) оплату(и).
- 3.3. Виключити.
- 3.4. Виключити.
-Абз. 7 п. 6.1. Право власності на товар і ризик випадкової загибелі або ушкодження товару переходить до Покупця в момент переходу ризиків по вказаній продукції відповідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010.
-7.3. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків продукції, в тому числі її заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом строку, визначеного Сторонами згідно з умовами двостороннього рекламаційного акту.
-9.2 За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
-Абз. 2. п. 9.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості продукції ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісної продукції. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісну продукцію, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
-9.4. У разі порушення порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний відшкодувати ПОКУПЦЮ збитки у розмірі не отриманого останнім податкового кредиту з ПДВ.
-9.5. Виключити.
Чекаємо на Вашу відповідь.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого питання стосовно внесення змін до основних умов договору повідомляємо, що тендерна документація та основні умови договору розроблені замовником з урахуванням вимог чинного законодавства. З огляду на викладене, замовник не передбачає вносити зміни до основних умов договору.
Дата відповіді:
13.12.2016 16:14