• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо) (кошти державного бюджету).

Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо) (кошти державного бюджету).

Завершена

1 918 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 181.00 UAH
Період уточнення: 19.05.2020 12:51 - 25.05.2020 10:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Лист від азс

Номер: 5c1b89959923480daed8c8820ea2ffb9
Дата опублікування: 24.05.2020 18:28
Опис: Вимоги пункту 2 Додатку 3 містять невідповідність в частині : 1. надати гарантійний лист від кожного партнера, які здійснюють обслуговування, про те що вони гарантують заправку паливом до повного виконання всіх зобов’язань за договором на поставку пального. 2. якщо Учасник не являється власником АЗС, він повинен надати від власника АЗС гарантійний лист адресований на ім’я Замовника торгів з вказанням номера оголошення, що стосується даної закупівлі, про гарантію відпуску палива на користь Замовника торгів. дані вимоги зумовлюють втручання посторонніх організацій, які не беруть участь у закупівлі та не являються гарантами поставки товару відповідно до Проекту договору. під час кожного парртнерського договору відбувається купівля нафтопродуктів за ТАЛОНАМИ через партнерські АЗС - у такому випадку, після операції купівлі ВЛАСНИКОМ талонів стає УЧАСНИК. Крім того, Відповідно до Проекту договору та Технічного завдання гарантом на відпуск палива по Талонам через мережу АЗС виступає саме УЧАСНИК закупівлі. Таким чином, будь-які підтвердження з боку ПАТНЕРСЬКИХ АЗС не є гарантіями поставки, так як участь в ЗАКУПІВЛІ бере лише УЧАСНИК з купленими ВЛАСНИМИ ТАЛОНАМИ, які придбані відповідно до договорів, і тому УЧАСНИКУ не потрібно мати ОКРЕМИЙ дозвіл від АЗС та ще й ОКРЕМО на ІМ'Я ЗАМОВНИКА щодо заправки паливом до повного виконання всіх зобов’язань за договором на поставку пального. Тому всі вимоги підтвердження ВІД АЗС (крім договору про співпрацю) щодо граантованого заправлення паливом ЗАмовника не впливають на поставку товару, так як вся відповідальність на Учаснику. Вимоги щодо підтвердження від АЗС дають підстави вважати , що Замовник орієнтований на певного учасника ринку. Вимагаємо усунути вимоги про гарантійні лсити вді АЗС, так як НЕ АЗС гарантує поставку , а саме Учасник закупівлі та дані вимоги зумовлюють втручання посторонніх організацій, які не беруть участь у закупівлі та не являються гарантами поставки товару відповідно до Проекту договору.
Відповідь: Замовник у своїх вимогах щодо даної закупівлі повністю додержується законодавчих вимог та принципів. Натомість пропозиція Дописувача щодо внесення змін до тендерної документації лишає можливості ЛА НАУ задовольнити власні потреби закладу щодо оптимізації і налагодженні робочого процесу в зручний і ефективний, саме для ЛА НАУ спосіб, при наданні якісної освіти курсантам, виконанні своїх професійних обов’язків працівниками закладу і пошуку у зв’язку з цим потужного партнера - постачальника палива. Залучення Учасника із максимально розгалуженою мережею АЗС і покриттям на всій території України дозволить здійснювати заправлення транспортних засобів Академії безперешкодно на всій території України. Дописувач ставить за мету задовольнити власні потреби, а тому подібна Пропозиція внесення змін, прив’язує Замовника до конкретного місця (району або навіть села), обмежує можливості Замовника щодо заправляння у межах певної території та ставить під загрозу зрив робочого, учбового процесу з підготовки фахівців як для України так і для інших країн. Досвід проведення закупівель щодо даного предмету закупівлі вказує на те, що в учасників з відсутньою власною розгалуженою мережею АЗС досить часто мають місце договірні партнерські відносини з іншими учасниками ринку, які залучаються у разі потреби до надання послуг в якості партнерів, та згодні безперешкодно відпускати паливо в разі пред’явлення талонів партнерської мережі. Наполегливо просимо вас уважно вивчити тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:14
Відповідь надана

Дискримінація щодо наявності АЗС

Номер: 5a87ec696e534ad682985a5d41f18ebb
Дата опублікування: 24.05.2020 18:15
Опис: Вами встановленні вимоги, які неможливо виконати Жодному учаснику, у зв'язку з тим, що наяіність АЗС та поставка товару у обласних центрах м.Донецьк та м.Луганськ неможлива через зону ООС - військові дії. Таким чином, вимога пункту 2 Додатку 3 щодо наянвості "не менш однієї АЗС в кожному обласному центрі України з наявністю на них всіх видів пального " НЕМОЖЛИВА для виконання. А також, умова щодо ЄДИНОЇ мережі АЗС по всіх обласних центрах ПРЯМО суперечить ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" : недискримінація учасників, вільна конкуренція тощо. Вимагаємо усунути умову щодо ЄДИНОЇ мрережі АЗС та щодо наявності 1(однієї) АЗС у ВСІХ обласних центрах.
Відповідь: Замовник у своїх вимогах щодо даної закупівлі повністю додержується законодавчих вимог та принципів. Натомість пропозиція Дописувача щодо внесення змін до тендерної документації лишає можливості ЛА НАУ задовольнити власні потреби закладу щодо оптимізації і налагодженні робочого процесу в зручний і ефективний, саме для ЛА НАУ спосіб, при наданні якісної освіти курсантам, виконанні своїх професійних обов’язків працівниками закладу і пошуку у зв’язку з цим потужного партнера - постачальника палива. Залучення Учасника із максимально розгалуженою мережею АЗС і покриттям на всій території України дозволить здійснювати заправлення транспортних засобів Академії безперешкодно на всій території України. Дописувач ставить за мету задовольнити власні потреби, а тому подібна Пропозиція внесення змін, прив’язує Замовника до конкретного місця (району або навіть села), обмежує можливості Замовника щодо заправляння у межах певної території та ставить під загрозу зрив робочого, учбового процесу з підготовки фахівців як для України так і для інших країн. Досвід проведення закупівель щодо даного предмету закупівлі вказує на те, що в учасників з відсутньою власною розгалуженою мережею АЗС досить часто мають місце договірні партнерські відносини з іншими учасниками ринку, які залучаються у разі потреби до надання послуг в якості партнерів, та згодні безперешкодно відпускати паливо в разі пред’явлення талонів партнерської мережі. Наполегливо просимо вас уважно вивчити тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:14
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги - кількість та розташування АЗС

Номер: 7b21064c44264a3daedc8f6321c4ada5
Дата опублікування: 24.05.2020 18:07
Опис: Шановний Замовнику. вами встановленні дискримінаційні вимоги у пункті 2 Додатку 3 , а саме: 1. Учасник повинен мати ЄДИНУ мережу АЗС ; 2. єдина мережа АЗС у м. Київ, м. Кропивницький, не менше 3 автозаправних станцій в цілому розташованих в районних центрах Кіровоградської області та менш однієї АЗС в кожному обласному центрі України Повідомляємо, що дану вимогу здатен виконати лише 19одна) ЄДИНА мережа АЗС - ОККО, що суперечить вільній конкуренції та недискримінації учасників ринку. Повідомляємо про те, що МЕРЕЖА АЗС – це наявність БІЛЬШЕ 1 (однієї) АЗС. Крім того, у документації Замовника відсутні законні підстави обґрунтування обмеження по кількості АЗС та саме розташування у районних центрах та кожному областному центрі, що відповідали б принципам статті 5 Закону щодо недискримінації учасників, економії коштів та ефективності, конкуренції среед учанкиків тощо. У статті 5 Закону відсутній принцип «Зручність», на що може наполягати Замовник та "бажання конкретної мережі АЗС". Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію замовника на певного учасника. Таким чином, вимога про кількість АЗС та його розташування У ТАКОМУ ВИГЛЯДІ ( 3 у районному центрі, в кожному обласному центрі України) значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника, що свідчить про відсутність у Замовника законних підстав на дану вимогу. А також, у документації Замовника не надані законні пояснення щодо вимоги про наявність АЗС саме в районних центрах , а не в районах, Приймаючи до уваги постійну позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо кількості АЗС та його розташування (наприклад, рішення від 07.05.2020 року № 8888-р/пк-пз), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Вимагаємо, усунути дискримінаційну вимогу щодо - ЄДИНОЇ мережі АЗС, - наявності 3 АЗС у РАЙОННИХ центрах кіровоградської області - 1 (однієї) АЗС у всіх обласних центрах України у разі незадоволення нашої вимоги, будемо змушені звернути у Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Замовник у своїх вимогах щодо даної закупівлі повністю додержується законодавчих вимог та принципів. Натомість пропозиція Дописувача щодо внесення змін до тендерної документації лишає можливості ЛА НАУ задовольнити власні потреби закладу щодо оптимізації і налагодженні робочого процесу в зручний і ефективний, саме для ЛА НАУ спосіб, при наданні якісної освіти курсантам, виконанні своїх професійних обов’язків працівниками закладу і пошуку у зв’язку з цим потужного партнера - постачальника палива. Залучення Учасника із максимально розгалуженою мережею АЗС і покриттям на всій території України дозволить здійснювати заправлення транспортних засобів Академії безперешкодно на всій території України. Дописувач ставить за мету задовольнити власні потреби, а тому подібна Пропозиція внесення змін, прив’язує Замовника до конкретного місця (району або навіть села), обмежує можливості Замовника щодо заправляння у межах певної території та ставить під загрозу зрив робочого, учбового процесу з підготовки фахівців як для України так і для інших країн. Досвід проведення закупівель щодо даного предмету закупівлі вказує на те, що в учасників з відсутньою власною розгалуженою мережею АЗС досить часто мають місце договірні партнерські відносини з іншими учасниками ринку, які залучаються у разі потреби до надання послуг в якості партнерів, та згодні безперешкодно відпускати паливо в разі пред’явлення талонів партнерської мережі. Наполегливо просимо вас уважно вивчити тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:13
Відповідь надана

Дискримінація АЗС

Номер: b4b5c931f8d84ab082bd6aa5d386d2a6
Дата опублікування: 24.05.2020 17:48
Опис: У пункті 2 додатку 3 наянві дві дві вимоги, які цілком протилежні одна одній, а саме: наянвіть ЄДИНОЇ РОЗГАЛУЖЕНЇ МЕРЕЖІ АЗС та можливість залучення ПАРТНЕРСЬКИХ АЗС , так як при залученні ПАРТНЕРСЬКИХ АЗС неможлива наявність ЄДИНОЇ МЕРЕЖІ АЗС, а їх буде д-ка. Єдина мреежа АЗС порушує принципи ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, вільної конкуреції тощо. У статті 5 Закону відсутній принцип «Зручність», на що може наполягати Замовник. Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію замовника на певного учасника. Тому. вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо ЄДИНОЇ мережі АЗС!!!
Відповідь: Замовник у своїх вимогах щодо даної закупівлі повністю додержується законодавчих вимог та принципів. Натомість пропозиція Дописувача щодо внесення змін до тендерної документації лишає можливості ЛА НАУ задовольнити власні потреби закладу щодо оптимізації і налагодженні робочого процесу в зручний і ефективний, саме для ЛА НАУ спосіб, при наданні якісної освіти курсантам, виконанні своїх професійних обов’язків працівниками закладу і пошуку у зв’язку з цим потужного партнера - постачальника палива. Залучення Учасника із максимально розгалуженою мережею АЗС і покриттям на всій території України дозволить здійснювати заправлення транспортних засобів Академії безперешкодно на всій території України. Дописувач ставить за мету задовольнити власні потреби, а тому подібна Пропозиція внесення змін, прив’язує Замовника до конкретного місця (району або навіть села), обмежує можливості Замовника щодо заправляння у межах певної території та ставить під загрозу зрив робочого, учбового процесу з підготовки фахівців як для України так і для інших країн. Досвід проведення закупівель щодо даного предмету закупівлі вказує на те, що в учасників з відсутньою власною розгалуженою мережею АЗС досить часто мають місце договірні партнерські відносини з іншими учасниками ринку, які залучаються у разі потреби до надання послуг в якості партнерів, та згодні безперешкодно відпускати паливо в разі пред’явлення талонів партнерської мережі. Наполегливо просимо вас уважно вивчити тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:13
Відповідь надана

АЗС

Номер: e2b8247f1e114191b67ccdddefddb35e
Дата опублікування: 24.05.2020 17:40
Опис: При формуванні вимог щодо наявності АЗС (розташування та кількості) Замовник повинен дотримуватися принципів ст. 15 закону України "про публічні закупівлі" : недикримінації учасників. конкуренції серед учасників тощо. Просимо уточнити, яка кількість та які саме ЄДИНІ мережі АЗС здатні виконати вимогу пункту 2 Додатку 3 : "єдина розгалужена мережа АЗС для можливості заправки транспорту Замовника в разі потреби у Кіровоградський області та по Україні, а саме: АЗС у м. Київ, м. Кропивницький, не менше 3 автозаправних станцій в цілому розташованих в районних центрах Кіровоградської області та менш однієї АЗС в кожному обласному центрі України з наявністю на них всіх видів пального зазначених в оголошенні, у даному гарантійному листі повинен бути перелік таких АЗС."????? примітка* За інформацією на роздрібному ринку дану вимогу здатна виконати ЛИШЕ ОДНА ЄДИНА МЕРЕЖА АЗС - ОККО! Якщо наявні інші - просимо повідомити. У разі відстуності інших ЄДИНИХ Мреж - вимагаємо усунути очевидну дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Замовник у своїх вимогах щодо даної закупівлі повністю додержується законодавчих вимог та принципів. Натомість пропозиція Дописувача щодо внесення змін до тендерної документації лишає можливості ЛА НАУ задовольнити власні потреби закладу щодо оптимізації і налагодженні робочого процесу в зручний і ефективний, саме для ЛА НАУ спосіб, при наданні якісної освіти курсантам, виконанні своїх професійних обов’язків працівниками закладу і пошуку у зв’язку з цим потужного партнера - постачальника палива. Залучення Учасника із максимально розгалуженою мережею АЗС і покриттям на всій території України дозволить здійснювати заправлення транспортних засобів Академії безперешкодно на всій території України. Дописувач ставить за мету задовольнити власні потреби, а тому подібна Пропозиція внесення змін, прив’язує Замовника до конкретного місця (району або навіть села), обмежує можливості Замовника щодо заправляння у межах певної території та ставить під загрозу зрив робочого, учбового процесу з підготовки фахівців як для України так і для інших країн. Досвід проведення закупівель щодо даного предмету закупівлі вказує на те, що в учасників з відсутньою власною розгалуженою мережею АЗС досить часто мають місце договірні партнерські відносини з іншими учасниками ринку, які залучаються у разі потреби до надання послуг в якості партнерів, та згодні безперешкодно відпускати паливо в разі пред’явлення талонів партнерської мережі. Наполегливо просимо вас уважно вивчити тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:12