• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код 56.29.2 – Послуги їдалень (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування ) (послуги з організації харчування учнів шкіл) (24 лоти)

Завершена

1 559 088.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 233.28 UAH
Період уточнення: 12.12.2016 14:11 - 26.12.2016 14:16
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 8c8d2e092f504f7f9b1cbec59cd2d13f
Дата опублікування: 15.12.2016 04:59
Опис: В порядку ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо надати роз'яснення щодо тендерної документації. 1. В абз. 1 п. 5.1. Тендерної документації (далі за текстом - ТД) встановлюється 2 кваліфікаційнікритерії: наявністьпрацівників та досвіду виконання аналогічних договорів. Проте, далі по тесту ТД замовником вже вимагається відповідність 3 кваліфікаційним критеріям. Просимо усунути чи роз'яснити дану суперечнгість. 2. Відповідно до того ж таки п.5.1. передбачено на підтвердження 1-го кваліфікаційного критерію надання - "Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, які будуть використовуватись учасником для надання послуг по харчуванню, в тому числі інформація про наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування". Що мається на увазі під поняттям "наявність автотранспорту"? Чи може бути підтвердженням наявності автотранспорту орендований автотранспорт / або знаходиться у користуванні / або наявний договір про надання послуг з перевезення продуктів харчування. Як бути учаснику в тому випадку, коли продукти харчування до шкіл будуть довозити безпосередні виробники / або дилери /або представники (що не заборонено законами), а не учасник-переможець? 3. Відповідно до п.5.1. передбачено на підтвердження 3-го кваліфікаційного критерію надання -"Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (договорів)". Чи можна на підтвердження даного кваліфікаційного критерію подавати договір, який у процесі виконання, тобто ще не завершив свою дію? Що мається на увазі під поняттям "аналогічний" договір? Чи буде вважатися аналогічним той договір, який за назвою послуг може частково відрізнятися формулюванням, наприклад: "послуги з постачання готової їжі" / або "послуги з харчування учнів" / або"послуги з гарячого харування" тощо? Просимо ббільш детально та розширеноописати поняття "аналогічний" договір?
Відповідь: Замовник вимагає від учасників відповідності всім кваліфікаційним критеріям, передбаченим в частині 5 розділу 3 ТД, а саме: «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Під поняттям наявність автотранспорту мається на увазі наявність автотранспорту в володінні, користуванні чи можливість залучення автотранспорту для перевезення продуктів харчування на будь-якій іншій законній підставі. Під поняттям "аналогічний" договір замовник має на увазі будь-який договір щодо придбання аналогічних послуг, тобто послуг з організації харчування учнів шкіл. Послуги в договорі, інформація про який надається учасником для підтвердження своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію можуть частково відрізнятись за формулюванням їхньої конкретної назви, але мають співпадати з вимогами замовника за своєю суттю, тобто бути спрямованими на організацію харчування учнів шкіл. Замовник не вимагає від учасників підтвердження, того, що договір є завершений, а отже договір може бути в процесі виконання.
Дата відповіді: 15.12.2016 10:32
Відповідь надана

Щодо визначення найменуванняпредмета закупівлі

Номер: b7b40f50bd4c4b838bd73b0819215362
Дата опублікування: 15.12.2016 04:37
Опис: Просимо надати роз"яснення з наступного питання. Відповідно до "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом МЕУ від 17.03.2016 р. № 454, при визначенні предмета закупівлі товарів та послуг, найменування зазначається зокрема відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, Всупереч даній вимозі Вами предмет закупівлі згідно “Єдиного закупівельного словника” визначено чомусь за показником ШОСТОЇ цифри?
Відповідь: Визначення предмета закупівлі є виключною прерогативою замовника і не може бути предметом оспорення, якщо такі дії не призвели до уникнення застосування Закону. Відповідно до "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом МЕУ від 17.03.2016 р. № 454 у 2016 році визначення предмету закупівлі для товарів і послуг здійснюється за двома класифікаторами. Основним класифікатором при визначенні предмету закупівлі в 2016 році є ДК 016:2010 (згідно листа інформативного характеру МЕРТ "Щодо внесених змін до Порядку визначення предмету закупівлі" від 20.01.2016 № 3302-06/1430-06). Показники третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” зазначаються замовником додатково і не впливають на вибір процедури закупівлі. В даному випадку Замовником не здійснено жодного порушення, оскільки показники 3-5 цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” для даного предмету закупівлі визначено правильно.
Дата відповіді: 15.12.2016 10:31