-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний)
8 300 пачок (відповідно до Додатку 2 тендерної документації)
Завершена
760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 9 500.00 UAH
Період уточнення:
15.05.2020 16:29 - 21.05.2020 17:00
Відповідь надана
Довідки по ст.17
Номер:
9aefc6b61ce84694bda1c1ecf51da5e2
Дата опублікування:
21.05.2020 16:01
Опис:
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Просимо пояснити, для подання тендерної пропозиції вимагаються довідки в довільній формі або оригінали довідок?
Відповідь:
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Відповідно до вимог розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації зазначаємо, що (далі по пунктах):
п. 5 ч. 1 Ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду";
п. 6 ч. 1 Ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду";
п. 12 ч. 1 Ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду";
п. 13 ч. 1 Ст. 17: "Замовник-ЦЗО самостійно перевіряє публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних на веб-ресурсі http://sfs.gov.ua/businesspartner. У разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, такий учасник у складі тендерної пропозиції може надати документ про розстрочення/відстрочення такої заборгованості, виданий відповідним уповноваженим органом."
ч. 2 ст. 17: "Підтверджується учасником шляхом подачі тендерної пропозиції через мовчазну згоду.
Замовник-ЦЗО перевіряє таку інформацію шляхом звернення до Замовника-ініціатора.
Учасник, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст. 17 Закону надає:
- копію гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує Замовнику-ініціатору сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків, з зазначенням строку сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків
та/або
- документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника-ініціатора."
Тобто: підтвердження пп. 5, 6 та 12 ч. 1 та ч. 2 Ст. 17 Закону засвідчується фактом подання тендерної пропозиції; п. 13 перевіряється Замовником самостійно - учасник надає інформацію виключно якщо у нього в наявності борг і дії щодо його погашення відповідно до законодавства.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
21.05.2020 16:59
Відповідь надана
вимоги тендерної документації
Номер:
7fbd53afb1f24e5794c4a148fa580419
Дата опублікування:
20.05.2020 12:16
Опис:
Замовний вимагає (додаток №2 до Тендерної документації) від Учасника надати «Копію листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником». Чи потрібно це робити, якщо відповідна інформація є загальнодоступною на офіційному сайті виробника (у вигляді сертифікатів чи інших документів)? Чи може Учасник (офіційний дилер та дистриб’ютор) посилатись на інформацію, яка міститься на офіційному сайті виробника?
Згідно ст. 10 ч. 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, в тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов’язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.
У відповідності до ст.17 ч.5 Закону України « Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, щоб не порушувати законні права офіційних дилерів та дистриб’юторів офісного паперу в Україні.
Відповідь:
Шановний учасник!
Ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та інформації, що становить суспільний інтерес. Відповідно до чч. 1 – 2 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною інформацією є:
1) інформація, що перебуває у володінні суб’єктів владних повноважень;
2) інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з бюджету;
3) інформація про виконання особами делегованих повноважень суб’єктів владних повноважень;
4) інформація про умови постачання товарів, послуг і цін на них (щодо суб’єктів господарювання, які домінують на ринку, наділені спеціальними або виключними правами, є природними монополіями);
5) інформація про стан навколишнього середовища, якість харчових продуктів і предметів побуту, про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, які загрожують здоров’ю та безпеці громадян;
6) інша інформація, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідна інформація).
Отже, не вся інформація, що є загальнодоступною та розміщена не веб-ресурсах є публічною.
Додатково нагадуємо про вимоги п. 3.1. тендерної документації – «Учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції.» та п. 1.9. тендерної документації – «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими ніж українською або російською мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. В будь-якому випадку визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
22.05.2020 16:28
Відповідь надана
про інструкцію
Номер:
b54bd071a60146a5a37d7493b5896310
Дата опублікування:
18.05.2020 16:51
Опис:
Доброго дня, у пункті 5.8 в проеті договору вказано, що прийняття Покупцем товарів за кількістю та якістю відбувається на підставі зокрема "5.8.5 інструкції про застосування Товарів (або інший аналогічний документ. Вказується у договорі при його складанні виробником Товарів)." Виробником не передбачена інструкція для використання форматного паперу. Прошу пояснити, які саме аналогічні документи вимагаються і чи допускається лист-пояснення, складене учасником, щодо ненадання такої інструкції. Дякую.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Вказаний у Вашому запитанні Проект договору є типовий для всіх закупівель ЦЗО і мистить вимоги до всіх предметів закупівель, що здійснює ЦЗО відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.09.2019 № 846-р «Про визначення Державної установи «Професійні закупівлі» централізованою закупівельною організацією».
Зазначаємо, що вищезазначені вимоги п. 5.8.5 Проекту договору стосуються тільки тих товарів, що обов'язково повинні мати інструкцію про застосування товару відповідно до діючого законодавства.
Тобто саме у цьому випадку надання Учасником листа-пояснення, складеного учасником, щодо ненадання такої інструкції буде достатнім.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
20.05.2020 12:16
Відповідь надана
технічні характеристики
Номер:
922286bdc4fd4885b60e285242593616
Дата опублікування:
18.05.2020 15:15
Опис:
Просимо пояснити, як розуміти вимоги (Додаток №2 до Тендерної документації ), що «Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам базові значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо.»
Якщо не враховувати допуски до технічних параметрів офісного паперу, які передбачені відповідними стандартами (формат – ISO 216, щільність – ISO 536, товщина - ISO 534, білизна – ISO 11475, яскравість – ISO 2470, непрозорість – 2471), то неможливо забезпечити контроль якості офісного паперу.
Що таке фактичні технічні характеристики товару? Чим ці характеристики відрізняються від характеристик, які вказані виробниками в своїх сертифікатах та базових значень параметрів товару на які вказує замовник?
Не зрозуміло, які характеристики потрібно Замовнику: базові, фактичні чи якісь інші?
Дайте значення даним поняттям , щоб ми могли підготовити документи згідно Ваших вимог.
Відповідь:
Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Підчас підготовки до закупівлі, було проведено аналіз ринку, досліджено предмет закупівлі та встановлено, що підчас виробництва паперу допускаються відхилення (допуски) показників у відповідності до технології виготовлення та вимог заводських нормативів, але ці відхилення мають відповідати міжнародним стандартам.
Якість продукції та відповідність товару міжнародним стандартам та екологічним нормам, виробники підтверджують сертифікатами якості, де відображають: стандарти (в яких зазначені нормативи та методи випробувань), одиниці виміру, технічні параметри та їх значення, яким відповідає продукція. Значення містять базові (основні) данні та відхилення (допуски) до них.
Задля уникнення маніпуляцій, з боку не доброчесних постачальників, та створення рівних умов серед учасників, відкритості та прозорість прийняття рішень Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам базові значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо. Також зазначимо, що в Додатку № 2 до Тендерної документації Замовника, відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, а в більшості технічних параметрів вказані мінімальні або максимально допустимі значення, що надає достатньо можливості Учасникам запропонувати товар, що буде відповідати технічним характеристикам, встановленим в Тендерній документації. Учасник має надати довідку за формою визначеною у Додатку № 2 до тендерної документації, з зазначенням інформації про технічні характеристики товару, які властиві запропонованому товару, тобто які товар має за фактом (фактичні технічні характеристики товару) та підтвердити ці відомості листом від виробника або офіційного представника виробника в Україні.
Наприклад:
Замовником зазначено, що товщина аркушу пропонованого товару має становити не менше 104 мкм. Відповідно Учасник має вказати дані пропонованого товару, наприклад 104 мкм, або 105 мкм, або інші фактичні данні відповідно до сертифікату якості виданого виробником. Якщо Учасником буде зазначено, що товщина аркуша становить НЕ МЕНШЕ 104 мкм, така інформація буде сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію про товар та не дає можливості встановити відповідність товару вимогам Тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
20.05.2020 16:50
Відповідь надана
екологічний офісний папір
Номер:
e4416fd4f0eb48c69e44adf8ccd23033
Дата опублікування:
18.05.2020 10:42
Опис:
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі!
Звертаємо Вашу увагу, що в переліку товарів в даній закупівлі присутні товари «зелених» закупівель, а саме екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини.
Технічні характеристики Товару (паперу) мають суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів та офісну техніку. Правом наданим Замовнику п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону є зазначення саме тих характеристик, яким повинен відповідати Товар, в якому є потреба у Замовника. Також зазначимо, що в Тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, що надає достатньо можливості Учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в Тендерній документації. Отже, відповідно до умов Тендерної документації Учасниками може бути запропонований папір різних виробників, за умови відповідності вимогам Тендерної документації, тому всі Учасники тендеру в рівних умовах.
З огляду на викладене, вимога саме в таких технічних характеристиках паперу залишає без змін, тому що це може призвести до погіршення технічних характеристик Товару, що є недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та працездатність офісної техніки.
Дата відповіді:
20.05.2020 09:40