• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти Новоайдарської районної державної адміністрації, 02142075, 93500, Луганська обл., Новоайдарський р-н, смт. Новоайдар, вул. Дружби, 3; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

3 501 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 505.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2020 11:03 - 20.05.2020 19:00
Відповідь надана

вимога до умов ТД

Номер: 7b0a79a3b7aa4bcea9feada9dff83ece
Дата опублікування: 20.05.2020 18:40
Опис: Шановний Замовнику, звертаємося до Вас з вимогою вилучити з тендерної документації вимогу відносно надання паспорту якості природного газу відповідно до договору з акредитованою організацією. Ви у своїй відповіді зі слалися на підпункт 7 пункту 2.5 розділу 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201, а саме: «7) розподіл (переміщення) природного газу від місць його надходження в газорозподільну систему з газотранспортної системи чи з інших джерел (від видобувачів, виробників газу або суміжних газорозподільних систем, підключених до газорозподільної системи ліцензіата) до споживачів природного газу з урахуванням його якісних і фізико-хімічних характеристик та потреб цих споживачів», цей підпункт відноситься до ТОВ «Оператор ГТС України», який має спроможність провести лабораторні дослідження щодо якісних показників (характеристик) природно газу. Ви самі у своїй відповіді вказуєте на те, що на офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» щомісячно розміщується інформація щодо фізико-хімічних показників природного газу. Тому учасники які можуть приймати участь у закупівлі мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу на території України. Ліцензійними умовами не передбачено надання такого документу.
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання і повідомляємо наступне: Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 господарського кодексу України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 господарського кодексу України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів, а якщо товари уже оплачені покупцем, - вимагати повернення сплаченої суми. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року, надалі – Закон 329, постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 06-063-2011, ДСТУ ISO 6974:2007. ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». На офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» щомісячно розміщується інформація щодо фізико-хімічних показників природного газу. В той же час якість природного газу має підтверджуватися паспортами якості природного газу, які видаються хімічними лабораторіями газотранспортних та газовидобувних підприємств. Відповідно до положень частини третьої статті 18 Закону 329 вимоги до порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, яким на сьогоднішній день є Міністерство енергетики та вугільної промисловості України. Отже встановлена вимога, щодо права Замовника при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника, а також способу підтвердження відповідності Учасника таким вимогам, спрямована задля впевненості Замовника у якості товару, що буде постачатися, а так само і під час вирішення можливих спірних питань щодо поставки товару, що не відповідає вимогам Замовника. В той же час відсутність у ліцензійних умовах провадження господарського діяльності з постачання природного газу надання такого документу з урахуванням вище викладеного, не позбавляє Замовника на реалізацію свого права щодо встановлення якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а так само і на перевірку товару на відповідність його таким вимогам у встановленому Замовником у тендерній документації спосіб. З огляду на вказане, а також враховуючи те, Учасником не наведено підстав, неможливості виконати законодавчо обґрунтованих вимог Замовника за тендерною документацією у останнього відсутні підстави внесення змін у тендерну документацією про які зазначає Учасник.
Дата відповіді: 22.05.2020 16:36
Відповідь надана

Вимога до умов ТД

Номер: aae1fdc4b30b4f43bbdc885e6ee312dd
Дата опублікування: 15.05.2020 15:44
Опис: Шановний замовнику! Просимо виключити незаконну вимогу тендерної документації, а саме: «на підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає чинний договір з акредитованою згідно чинного законодавства установою на провадження таких досліджень, а також отриманний безпосередньо учасником від вище вказаної лаболаторії (договір з якої надається) паспорт якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника». Враховуючи вище наведене, повідомляємо, що за паспорти якості природного газу відповідає ТОВ «Оператор ГТС України», який є оператором української газотранспортної системи щодо транспортування природного газу, тому звертаємось з проханням виключити вимогу, щодо надання паспорту якості природного газу згідно договору з акредитованою організацією.
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання і повідомляємо наступне: Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, передбачено, що до складу тендерної документації Замовник включає вимоги щодо підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). За своєю правовою природою договір на постачання природного газу є договором поставки. Відповідно до ст. 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. В силу ст. 268 ГК України, постачальник повинен засвідчити якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом. Згідно ст. 12 Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 9 квітня 2015 року, надалі – Закон, постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов’язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов’язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Якість та інші фізико-хімічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Природний газ - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. При цьому, фізико-хімічний склад природного газу є істотною умовою для його використання за призначенням. Компонентний склад газу, визначений хроматографічним методом за МВУ 06-063-2011, ДСТУ ISO 6974:2007. ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». Відповідно до роз’яснення НКРЕКП, що розміщено на його офіційному своєму сайті за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=19186 надало наступну відповідь: Відповідно до пункту 7 глави 3 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 (далі – Кодекс) якість природного газу, що надходить до ГРМ, та якість природного газу, що передається Оператором ГРМ у пунктах призначення, має відповідати вимогам цього Кодексу. Оператор ГРМ відповідає за якість природного газу з моменту його надходження в ГРМ до моменту його передачі в пунктах призначення. Положеннями пункту 3 глави 1 розділу VIII Кодексу передбачено, що визначення фізико-хімічних показників (далі – ФХП) природного газу, чисельні значення яких використовуються при розрахунку об'єму природного газу, який надійшов до газорозподільної системи, проводиться уповноваженими відповідно до законодавства хіміко-аналітичними лабораторіями (далі – хімлабораторії) газодобувних підприємств (далі – ГДП), виробників біогазу або інших видів газу з альтернативних джерел (далі – ВБГ) чи незалежними хімлабораторіями, для чого ГДП та ВБГ (суміжний Оператор ГРМ) з періодичністю та в точках відбору проб газу, узгоджених з Оператором ГРМ, здійснює відповідний відбір проб газу у порядку, встановленому ДСТУ ISO 10715:2009 «Природний газ. Настанови щодо відбирання проб», затвердженим наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 30.12.2009 № 485. Згідно з пунктом 8 глави 1 розділу VIII Кодексу усі спори (розбіжності), які можуть виникнути при визначенні чисельних значень ФХП природного газу, який надходить до ГРМ, мають вирішуватися шляхом переговорів. У разі неможливості досягнення згоди шляхом переговорів спірні питання передаються на розгляд до суду для вирішення спору в судовому порядку. Відповідно до пункту 1 глави 2 розділу VIII Кодексу ФХП природного газу, що розподіляється Оператором ГРМ з газорозподільної системи споживачам, повинні відповідати параметрам та вимогам як для ФХП природного газу, який подається до ГРМ, що визначені в главі 1 розділу VIII Кодексу. Згідно з положеннями пункту 5 глави 2 розділу VIII Кодексу за письмовим запитом споживача про надання підтвердних документів щодо ФХП природного газу, який розподіляється споживачу, Оператор ГРМ протягом п'яти робочих днів з дня надходження такого запиту надає споживачу копії паспорта ФХП природного газу, погодженого між Оператором ГРМ та Оператором ГТС (ГДП, ВБГ), за останній календарний місяць. Перевірка величини тиску та/або якісних показників газу здійснюється Оператором ГРМ на підставі письмової заяви споживача. У разі надходження такої заяви Оператор ГРМ зобов'язується направити свого представника за місцем виклику протягом двох робочих днів у містах і п'яти календарних днів у сільській місцевості в узгоджений із споживачем час. Споживач має право за власний кошт ініціювати проведення аналізу ФХП природного газу власною (іншою) хімлабораторією. Відповідно до пункту 6 глави 2 розділу VIII Кодексу якщо за результатами перевірки величини тиску та/або якісних показників газу Оператором ГРМ буде підтверджено факт невідповідності тиску та/або якісних показників газу, Оператор ГРМ здійснює перерахунок об'ємів (обсягів) розподіленого/спожитого природного газу по об'єкту споживача відповідно до вимог цього Кодексу, а споживач отримує від Оператора ГРМ компенсацію, яка розраховується відповідно до глави 3 розділу VIII Кодексу. В іншому випадку споживач повинен компенсувати Оператору ГРМ витрати, понесені ним на перевірку якості та тиску газу. Згідно з пунктом 7 глави 2 розділу VIII Кодексу усі спори (розбіжності), які можуть виникнути між Оператором ГРМ та споживачем при визначенні чисельних значень ФХП, мають вирішуватися шляхом переговорів. У разі неможливості досягнення згоди шляхом переговорів спірні питання передаються на розгляд органу, уповноваженому визначати спори в частині якості газу, або до суду для вирішення спору в судовому порядку. Крім цього, підпунктом 7 пункту 2.5 розділу 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201, визначено, що відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем ліцензіат зобов'язаний забезпечити, зокрема, розподіл (переміщення) природного газу від місць його надходження в газорозподільну систему з газотранспортної системи чи з інших джерел (від видобувачів, виробників газу або суміжних газорозподільних систем, підключених до газорозподільної системи ліцензіата) до споживачів природного газу з урахуванням його якісних і фізико-хімічних характеристик та потреб цих споживачів. Звертаємо увагу, що НКРЕКП не має повноважень щодо здійснення контролю за якістю газу. На офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» щомісячно розміщується інформація щодо фізико-хімічних показників природного газу. В той же час якість природного газу має підтверджуватися паспортами якості природного газу, які видаються хімічними лабораторіями газотранспортних та газовидобувних підприємств. Також повідомляємо, що відповідно до положень частини третьої статті 18 Закону вимоги до порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі, яким на сьогоднішній день є Міністерство енергетики та вугільної промисловості України. Відтак, Учасник закупівлі на вимогу Замовника має забезпечити лабораторне дослідження щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника, а також отримани безпосередньо учасником від вище вказаної лабораторії (договір з якої надається) паспортом якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника. З огляду на вказане, а також враховуючи те, Учасником не наведено підстав, неможливості виконати вказані вимоги за тендерною документацією у Замовника відсутні підстави внесення змін у тендерну документацією про які зазначає Учасник.
Дата відповіді: 19.05.2020 11:50
Відповідь надана

щодо дати видачі довідок

Номер: 92b54d43e9ba4f3891fac5a70f0d94d3
Дата опублікування: 15.05.2020 15:04
Опис: Шановний Замовнику! Наразі у світі склалася надзвичайна ситуація, пов’язана з можливим виникненням пандемії COVID-19 у світі та епідемії в Україні. З огляду на вказане, 17.03.2020р. Верховною Радою України було прийнято проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) №3219. Вказаний законопроект був невідкладно підписаний Президентом України та набув чинності 18.03.2020р. Пунктом 2 Прикінцевих положень вказаного закону, між іншим, встановлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. З огляду на вищевикладене, повідомляємо, що на вимогу тендерної документації, Учасник повинен надати, а саме: 1.«Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідка з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі; та довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника у строк не більше ніж протягом 20 днів до дати подання тендерної пропозиції учасником»; 2. «Підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до цін на газ природний, які встановлені на ринку України, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку із зазначенням діапазону (зрізу) цін або ціни природного газу по регіону (або регіонах) України від органу (установи, організації), який уповноважений надавати такі відомості станом на місяць подання тендерної пропозиції, що видана на ім’я учасника закупівлі». Звертаємось з проханням не обмежувати в даті видачі в довідках з обслуговуючих банків та в довідці від уповноваженого органу (ДФСУ), тобто виключити «не раніше дати оголошення закупівлі» та «строк не більше ніж протягом 20 днів до дати подання тендерної пропозиції учасником» також в довідці із зазначенням діапазону (зрізу) цін або ціни природного газу по регіону (або регіонах) України від органу (установи, організації), який уповноважений надавати такі відомості виключити «станом на місяць подання тендерної пропозиції».
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за запитання і повідомляємо наступне: Пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17 березня 2020 року визначено: «Власником підприємства, установи, організації або уповноваженим органом може змінюватися режим роботи органів, закладів, підприємств, установ, організацій, зокрема щодо прийому та обслуговування фізичних та юридичних осіб. Інформація про такі зміни повинна доводитися до відома населення з використанням веб-сайтів та інших комунікаційних засобів; З дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення». Статтею 3 Закону України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI, надалі – Закон, визначено, що адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 2 Закону, дія цього Закону не поширюється на відносини щодо: 1) здійснення державного нагляду (контролю), у тому числі державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин; 2) метрологічного контролю і нагляду; 3) акредитації органів з оцінки відповідності; 4) дізнання, досудового слідства; 5) оперативно-розшукової діяльності; 6) судочинства, виконавчого провадження; 7) нотаріальних дій; 8) виконання покарань; 9) доступу до публічної інформації; 10) застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 11) провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею; 12) набуття прав на конкурсних засадах; 13) набуття прав стосовно об’єктів, обмежених у цивільному обігу; 14) здійснення державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг; 15) сертифікації оператора системи передачі відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії"; 16) авторизації електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". Ураховуючи викладене, надання Довідки з обслуговуючих банків, Довідці від уповноваженого органу (ДФСУ), Довідці із зазначенням діапазону (зрізу) цін або ціни природного газу по регіону (або регіонах) України від органу (установи, організації), який уповноважений надавати такі відомості, не є адміністративної послугою та/або іншою послугою у розумінні вказаного Закону. До того ж, згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) на всій території України установлений карантин з 12 березня 2020 р. до 22 травня 2020 р. Проте кінцевий строк подання тендерних пропозицій триває до 30 травня 2020р. 19:00 та може бути продовжений у разі необхідності. З огляду на вказане, а також враховуючи те, Учасником не наведено інших підстав, неможливості виконати вказані вимоги за тендерною документацією, окрім посилання на проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 3219, який був невідкладно підписаний Президентом України та набув чинності 18.03.2020 року у Замовника на цей час відсутні підстави внесення змін у тендерну документацію, про які зазначає Учасник.
Дата відповіді: 19.05.2020 11:49