• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Автоліфт бортового харчування (кейтерінг)

докладніше в тендерній документації

Завершена

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період уточнення: 19.10.2016 11:28 - 11.11.2016 11:33
Відповідь надана

Щодо визначення ціни в тендерній документації

Номер: 1bb5797ce93a44619e42b0fd6e21e4dc
Дата опублікування: 10.11.2016 19:53
Опис: В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ предмет закупівлі: Автоліфт бортового харчування (кейтерінг) Розділ 5 ч. 2 Інша інформація 2.1. ціна тендерної пропозиції вказано : «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами. Розрахунок вартості одиниці товару, з урахуванням митних процедур становить: Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати». Просимо роз’яснити з якою метою і яким чином необхідно додавати до ціни пропозиції наданої учасником-резидентом додатковий імпортний збір, мито, Ідентифікаційний (митний) огляд товару та ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, якщо ціна пропозиції учасника –резидента при купівлі товару на внутрішньому ринку України чи власному імпорті в любому випадку включає всі законодавчо встановлені податки і збори, в тому числі ПДВ. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Відповідь Організатора Дана норма встановлена з метою уникнення непорозумінь під час проведення перевірки контролюючими органами в сфері державних закупівель. У разі наявності в ціні пропозиції учасника всіх законодавчо встановлених податків і зборів, в тому числі і ПДВ, учасник може надати розрахунок ціни тендерної пропозиції з вказанням наявності або відсутності таких складових, в тому числі і вкзати посилання на імпортну складову предмета закупівлі. Питання: у вас в ТД написано «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати:…». При цьому там же написано «При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (навчання персоналу замовника, вартість доставки, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати тощо), а також прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору». Можливо ви все таки мали на увазі, що «В ціну пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково включаються наступні витрати:…»? Яким чином на вашу думку резидент може додати до своєї ціни Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати, якщо він придбав товар, що пропонується на внутрішньому ринку України за національну валюту України гривню і не має жодних документів передбачених системою бухгалтерського обліку за якими сплачувалися мито та інші процедури його постачальником?
Відповідь: до кінця робочого дня 11.11.2016 будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 11.11.2016 12:03
Відповідь надана

Щодо недискримінації учасників

Номер: b8b9d90ce2db45fba6c6ce0d02a4a1cc
Дата опублікування: 10.11.2016 09:13
Опис: В Тендерній документації Розділ 1 п. 5 Недискримінація учасників вказано «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». п.6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції вказано : «Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у іноземній валюті, зокрема, ЄВРО, долар США чи будь-яка інша іноземна валюта». Питання: в який спосіб і де саме нерезидент може зазначити ціну тендерної пропозиції у іноземній валюті, зокрема, ЄВРО (в відповідному вікні цінової пропозиції електронної системи торгів при проведенні аукціону або при завантаженні я в електронну систему тільки учасником-переможцем Розрахунку ціни тендерної пропозиції)?
Відповідь: до проведення аукціону при розкритті тендерних пропозицій ціна перераховується у гривні за офіційним курсом до іноземної валюти, установленим НБУ на дату розкриття тендерних пропозицій, а власне Розрахунок ціни завантажується додатково тільки учасником-переможцем. З питань функціоналу "в який спосіб і де саме нерезидент може зазначити ціну тендерної пропозиції у іноземній валюті...(в відповідному вікні цінової пропозиції електронної системи торгів при проведенні аукціону або при завантаженні" краще зверніться до самого майданчика з якого плануєте брати участь у закупівлі
Дата відповіді: 10.11.2016 09:57
Відповідь надана

Уточнення щодо надання документів

Номер: 8e53bfdde9c242bd9a712a451480ddb7
Дата опублікування: 10.11.2016 09:12
Опис: 02.11.2016 17:45 Уточните, что имеется ввиду под названием «сертифікат якості, відповідності» это ЕС Декларация Соответствия (EC Declaration of Conformity) либо ЕС Сертификат Соответствия (EC Certificate of Conformity) либо Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту. Відповідь Організатора мається на увазі сертифікат походження від виробника товару... до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, наголошуємо, що Сертифікат походження – це CERTIFICATE OF ORIGIN, документ, що видається Торгівельно промисловою палатою, або іншим уповноваженим органом, але не виробником. Просимо уточнити який саме документ ви маєте на увазі.
Відповідь: сертифікат відповідності видається на лінійку моделі, отже мається на увазі сертифікат відповідності
Дата відповіді: 10.11.2016 09:59
Відповідь надана

Товарно-транспортна накладна

Номер: 63a56bb6489142449f533d120340421f
Дата опублікування: 06.11.2016 21:35
Опис: Просимо виключити з тендерної документації наступний пункт: 2.6. При поставці Товару учасником-переможцем (Постачальником) надаються наступні документи: - Товарно-транспортна накладна в кількості не менше 2-х оригінальних примірників. Даний пункт просимо виключити, оскільки предмет закупівлі: Автоліфт бортового харчування (кейтерінг) є самохідним колісним транспортним засобом, тож до Замовника може доставлятися і власним ходом. В такому випадку при поставці буде неможливо зробити та відповідно надати товарно-транспортну накладну.
Відповідь: така вимога встановлена з метою підтвердження витрат на доставку товару, підтвердженням яких є власне товаро-транспортна накладна... в разі якщо товар доставляється власним ходом, в будь-якому разі, коли він переміщяється, оформлюється відповідний документ (подорожній лист) де зазначено місце відправки та місце прибуття і на підставі такого подорожнього листа є можливість оформлення товаро-транспортної накладної
Дата відповіді: 07.11.2016 16:22
Відповідь надана

Копія Статуту учасника або іншого установчого документу

Номер: d680bcbbf37044309eb82a8d2f41a3bb
Дата опублікування: 06.11.2016 21:28
Опис: Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» №835-VIII від 26.11.2015 року, Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» було викладено в новій редакції, яка набула чинності 01.01.2016 року (надалі – Закон). На відміну від попередньої редакції Закону, діючий Закон не передбачає, у разі внесення змін до установчого документу, подання разом із пакетом документів двох примірників оригіналів установчого документу в новій редакції, один із яких повертався б запитувачу із відміткою та підписом реєстратора, що засвідчують проведення державної реєстрації змін. Згідно Закону в новій редакції, при внесенні змін до установчого документу, подається тільки один оригінал установчого документу в новій редакції, який після проведення змін, залишається в реєстраційній справі. Таким чином, після проведення державної реєстрації змін Статуту, потенційні Учасники не мають змоги зробити нотаріально завірену та/або завірену належним чином копію Статуту, оскільки його єдиний примірник оригіналу зберігається в реєстраційній справі. Перевірити справжність Статуту потенційних Учасників та результат надання адміністративних послуг можливо за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch де в графу «Результат надання адміністративних послуг» потрібно внести код (унікальний номер «Код», що розміщений на документі «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії). У відповідності до вищезазначеного просимо внести зміни до Тендерної Документації по наступному пункту: 7. Перелік документів, що підтверджують інформацію про учасника: - Копія Статуту учасника або іншого установчого документу (у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надати копію рішення засновника про створення такої юридичної особи) або довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Відповідь: інформація буде перевірена, і в разі відповідності до тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 07.11.2016 16:15
Відповідь надана

Щодо поставки

Номер: 70e0f0018a964c9982f7ce7df83cc20d
Дата опублікування: 02.11.2016 17:45
Опис: Вы внесли изменение «Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* (INCOTERMS 2010)». Вы же нарушаете украинский закон дискриминируя зарубежных поставщиков-нерезидентов!
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 07.11.2016 16:15
Відповідь надана

Уточнення щодо надання документів

Номер: 62b4105953e840d296d13b9974769e80
Дата опублікування: 02.11.2016 17:45
Опис: Уточните, что имеется ввиду под названием «сертифікат якості, відповідності» это ЕС Декларация Соответствия (EC Declaration of Conformity) либо ЕС Сертификат Соответствия (EC Certificate of Conformity) либо Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту.
Відповідь: мається на увазі сертифікат походження від виробника товару... до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 07.11.2016 16:14
Відповідь надана

Щодо змін документації конкурсних торгів

Номер: 079174cad1fe4231aa31e2ee54942dbb
Дата опублікування: 02.11.2016 16:34
Опис: В змінах до Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються замовником» доповнено пунктами в наступній редакції: «3. Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар». В такому контексті Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар розуміються як оригінали документів, що суперечить змінам до Додатку 3 п.8. «Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів», так як в цьому пункті визначено, що документи подаються у вигляді копій. У вислові : «- копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів» НЕ Є ЗРОЗУМІЛИМ ЗНАЧЕННЯ «країни виробника Товару», оскільки сертифікати якості, відповідності та технічний паспорт видаються виробником Товару, а не країною виробника Товару. Оригінал сертифікату якості і відповідності та технічний паспорт видається виробником тільки після виготовлення товару, тому що в ньому необхідно зазначити конкретні характеристики товару, в деяких випадках результати випробовувань і т.д. і обов’язково зазначається серійний або ідентифікаційний номер виробу. Таким чином до моменту виготовлення товару не може існувати оригіналу сертифікатів якості чи відповідності та оригіналу технічного паспорту. Можуть існувати лише їх взірці. За винятком ситуацій, коли такий виріб вже виготовлений, тобто документація конкурсних торгів наперед зазначає конкретний вже виготовлений товар. Яким чином замовник вважає можливим чітко визначити осіб, що будуть залучені до проведення навчання, якщо наразі невідома навіть дата фактичної поставки Товару? Вважаємо таку вимогу безпідставною. ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ У Додатку 3 «8. Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копії нормативних документів або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання маркування, гарантії виробника тощо); - зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджують її приналежність» та якість (сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, видані виробником Товару) завірені мокрою печаткою учасника торгів. - гарантійний лист на фірмовому бланку учасника, складений в довільній формі з підтвердженням зобов’язань щодо проведення на території замовника навчання працівників замовника; - копія оригіналу документу, що підтверджує право учасника проводити навчання з експлуатації предмету закупівлі»
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 07.11.2016 16:13
Відповідь надана

Щодо змін проекту договору

Номер: cc67914363344af4b22e43fa8201fb05
Дата опублікування: 02.11.2016 16:15
Опис: НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.» ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах (вказується на підставі отриманої від переможця технічної пропозиції) за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.»
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 07.11.2016 16:13
Відповідь надана

Щодо базису поставки товару

Номер: bb15796c0cc84448b2d6d98be09a4c3d
Дата опублікування: 02.11.2016 16:11
Опис: НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ В п. 4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів місце поставки: DDP (INCOTERMS 2010) за адресою замовника кількість – 1 одиниця. Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* (INCOTERMS 2010). * З метою приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов, встановлюються умови поставки DDP за адресою замовника.» Базис постачання DDP є неможливим, а відповідно дискримінаційним для учасників нерезидентів. Приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов забезпечується документацією ч.2 п.2.1 згідно до якої «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами», що саме і вирівнює ціну товару на різних базисах поставки. ПРОПОНУЄМО викласти п.4.3. в наступній редакції «Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* для резидентів та DAP для нерезидентів (INCOTERMS 2010)»
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 07.11.2016 16:13