• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реактиви та контрастні речовини ( лабораторні реактиви)

Згідно з технічним описом предмету закупівлі

Торги відмінено

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період уточнення: 13.05.2020 11:53 - 19.05.2020 11:32
Відповідь надана

Об’ем в позиції №9

Номер: a33c2aa6ffea4d50a45b5f4ccd9e6423
Дата опублікування: 18.05.2020 15:52
Опис: Який об’єм або кількість визначень? 10 мл і 10 визначень підходить?
Відповідь: Набір розрахований на 100 напівмікровизначень з урахуванням холостих та калібрувальних проб. Склад набору : ензими (розчин) - 1 флакон з (100+,- 2) мл або 2 флакони по (50+,-2) мл; буферний розчин - 1 флакон з (100+,- 2) мл або 2 флакони по (50+,-2) мл; антикоагулянт - 1флакон або пакет; калібрувальний розчин глюкози ( 10,0+,-0,5 ммоль/л або (1802+,-90) мг/л - 1 ампула з ( 5,0+,-0,5) мг.
Дата відповіді: 19.05.2020 08:28
Відповідь надана

зміни

Номер: e6d024e2448f42758ff22ceccc65ba07
Дата опублікування: 15.05.2020 22:57
Опис: А де ж зміни? Гарантійні листи як вимагали, так і вимагаєте
Відповідь: Гарант1йний лист безпосередньо в1д учасника процедури в дов1льн1й форм1.
Дата відповіді: 17.05.2020 14:59
Відповідь надана

Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 3ca78bff29ad47aaa55022ba91e24558
Дата опублікування: 15.05.2020 11:16
Опис: Вимога (Скарга) Приведення тендерної Документації Замовника торгів у відповідність до норм чинного законодавства України ШановнийЗамовнику! 1. Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-05-13-001864-b, нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: вимоги додатку № 1 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах : Вимоги п.10 загальних вимог додатку № 1 до тендерної документації замовника: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник,Учасник повинен надати копію гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості, завірену підписом та печаткою Учасника (надається у складі тендерної пропозиції). Вимоги Замовника торгів від потенційних учасників торгів надання так званого «оригінала листа авторизації від виробника» - є протизаконними та дискримінаційними з огляду на вимоги Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ( надалі – Закон) та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року). При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги відповідно до вимог Закону та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року , - Замовник торгів не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації вимог стосовно надання учасником торгів на предмет закупівлі оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні ). Ця вимога суперечить рішенню Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року. Згідно з відповідним рішенням АМКУ : «….данною вимогою здійснюється штучне обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі … Вказані положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у закупівлі учасників , які не є виробниками данного товару та/або їх представництвами або тих учасників , які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами». Данна вимога є дискримінаційною , через те , що виробник може надавати листи та інщі документи на власний розсуд не всім потенційним учасникам закупівель , обмежуює коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання , безпосередньо пов’язамини із виробниками ,- через саме це данна вимога звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі Відповідно до частини першої статті 26 Закону (Порядок подання тендерних пропозицій): Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до частини першої статті 31 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. 01.07.2015 року введено в дію Технічний регламент від 02.10.2013 р. № 753, згідно якому введення в обіг та/або експлуатацію медичних виробів дозволяється після підтвердження відповідності їх вимогам цього Технічного регламенту. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», в переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зазначено, що Постанова Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 45, ст. 2970), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 червня 2008 р. № 536 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 43, ст. 1415) та Постанова Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008 р. № 1099 «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» (Офіційний вісник України, 2008 р., № 98, ст. 3237) – втратили чинність. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», затверджено порядок оцінювання відповідності медичних виробів та видача уповноваженими органами сертифікатів відповідності та декларацій про відповідність. Враховуючи вищезазначене, вимога замовника, про те, що увесь запропонований товар має бути належним чином зареєстрованим в України , що визначена в Загальних вимогах до предмету закупівлі, додатку № 1 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі, є такою, що не відповідає чинному законодавству. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнення порушення основних принципів державних закупівель та розширення кола потенційних учасників цих торгів , створення конкурентного середовища та уникнення зловживань та корупції, звертаємося до Вас з вимогою про вилучення дискримінаційної вимоги додатку № 1 до тендерної документації медико-технічних вимог до предмету закупівлі та внести зміни в тендерну документацію відкритих торгів спрощеної закупівлі. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: В тендерну документацію ( Дадаток 1) внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 15.05.2020 14:33
Відповідь надана

Просимо виключити дискримінаційні вимоги зазначені в тендерній документації спрощеної/допорогової закупівлі

Номер: 4f24f28786e64c12bc8ca043a4802ec6
Дата опублікування: 15.05.2020 10:19
Опис: Шановний Замовнику! Просимо виключити дискримінаційні вимоги зазначені в тендерній документації спрощеної/допорогової закупівлі , а саме : Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, оприлюдненої через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) Замовником торгів Комунальним некомерційним підприємством "Нововоронцовська центральна районна лікарня" Нововоронцовської районної ради ( далі – Замовник торгів) було оголошено закупівлю в процедурі спрощеної/допорогової закупівлі відкритих торгів , Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-13-001864-b відповідно до ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Реактиви та контрастні речовини ( лабораторні реактиви ) ,- вбачаємо в діях Замовника торгів намагання порушення базових принципів Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ( далі-Закон ), щодо уникнення конкуренції серед потенційних учасників торгів , неефективному використанню бюджетних коштів , запобіганню корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників. 1. Детально проаналізувавши тендерну документацію зазначену в оголошенні документації спрощеної/допорогової закупівлі Замовника торгів ,- вбачаємо в медико-технічних вимогах додатку №1 до тендерної документації предмету закупівлі ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Реактиви та контрастні речовини ( лабораторні реактиви ) наявність ознак дискримінаційних дій до потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , ознак антиконкурентних узгоджених дій Замовника торгів та учасника торгів , ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах . В складі вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовника торгів , зазначено , що учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен буде надати з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник, повинен надати копію гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості, завірену підписом та печаткою Учасника (надається у складі тендерної пропозиції). Зазначена вимога є дискримінаційною: У відповідності до спільного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 19.12.2018 року № 3301-04/55905-03/01.7/338010 надано рекомендації щодо здійснення публічних закупівель. Згідно з зазначеними рекомендаціями, Замовникам торгів при розробці тендерної документації не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання товару, та в окремих випадках ( як у випадку цієї процедури закупівлі), може спричинити дискримінацію потенційних учасників торгів. Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що у відповідності до вимог п. 4 ст.22 Закону , тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з цього, вимагаємо виключити протизаконну вимогу додатку № 1 тендерної документації Замовника торгів. Гарантією поставки товару Замовнику торгів згідно чинного законодавства України є укладений за результатами торгів договір, у рамках якого Постачальник виконує свої зобов'язання, як щодо строків поставки та і щодо асортименту , кількості , гарантії якості товару. Документи на запропонований товар надаються у складі тендерної пропозиції, тобто Замовник ще до укладення договору може визначитися чи влаштовує його запропонований учасником товар і умови поставки товару. Закон зазначає, що закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Вимоги що встановлюються Замовником в решті ніяк не сприяють розширенню кола учасників, за для економії бюджетних коштів, оскільки авторизацію матиме виключно один учасник, який встановлюватиме ціну. Враховуючи вищевикладене, (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів. Замовник торгів вимагаючи у потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам Додатку № 1 тендерної документації замовника торгів , перевищив свої повноваження надані їм Законом . У відповідності до вимог статті 16 Закону (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Замовник торгів : 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до вимог п.13 статті 14 Закону (Спрощенні закупівлі ) : 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Інших підстав для відхилення пропозиції учасника торгів Законом не передбачено. Відповідно до вимог статті 31 Закону ( Відхилення тендерних пропозицій ) : 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інших підстав для відхилення пропозиції учасника торгів Законом не передбачено. Зазначені вимоги Додатку №1 до тендерної документації Замовника торгів не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників , максимальній економії та ефективності , відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель , недискримінації учасників , об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій , запобіганню корупційним діям і зловживанням . Вимагання тендерного комітету Замовника торгів надання від потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам Додатоку №1 до тендерної документації Замовника торгів є протизаконним та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III Протизаконні дії Замовника цих торгів призведуть до : - недопущення інших учасників в процедурі закупівлі , усуненню та обмеженню конкуренції; - обмежують доступ на ринок інших суб'єктів господарювання; - суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин; - суттєвого обмеження конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків; - усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; - спотворення результатів торгів ; - не добросовісної конкуренції серед учасників; - не відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель; - дискримінації учасників; - не об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; - корупційних дій і зловживань; - неефективного використання бюджетних коштів. З огляду на зазначене вище (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів : 1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX. 2.Приведення медико – технічних характеристик , до вимог чинного законодавства України , що не надасть преференції окремим учасникам Закупівлі та не призведе до дискримінації інших учасників торгів . Зазначені зміни до Медико – технічних вимог Замовника цих торгів призведуть до : - залучення максимальної кількості потенційних учасників торгів в процедурі закупівлі , посиленню конкуренції; - відкриють доступ на ринок інших суб'єктів господарювання; - посилить вхід на ринок медичної техніки ринку інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; - не спотворення результатів торгів ; - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності ; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобіганню корупційним діям і зловживанням; - ефективного використання бюджетних коштів. У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , вимагаємо від тендерного комітету Замовника торгів врахувати вище наведене , вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію ( кваліфікаційні та медико-технічні вимоги ) у відповідність до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX та Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Відповідь: В тендерну документацію ( Дадаток 1) внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 15.05.2020 14:33
Відповідь надана

Просимо виключити дискримінаційні вимоги зазначені в тендерній документації спрощеної/допорогової закупівлі

Номер: fd563b7322db458cb2d58e33204b5811
Дата опублікування: 15.05.2020 09:55
Опис: Шановний Замовнику! Просимо виключити дискримінаційні вимоги зазначені в тендерній документації спрощеної/допорогової закупівлі , а саме : Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, оприлюдненої через систему електронних закупівель «ProZorro» на веб-порталі Уповноваженого органу ( https://prozorro.gov.ua) Замовником торгів Комунальним підприємством "Голопристанська центральна районна лікарня" ( далі – Замовник торгів) вдруге було оголошено закупівлю в процедурі відкритих торгів , Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-13-001864-b відповідно до ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Реактиви та контрастні речовини ( лабораторні реактиви ) ,- вбачаємо в діях Замовника торгів намагання порушення базових принципів Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ( далі-Закон ), щодо уникнення конкуренції серед потенційних учасників торгів , неефективному використанню бюджетних коштів , запобіганню корупційним діям і зловживанням, недискримінації учасників. 1. Детально проаналізувавши тендерну документацію зазначену в оголошенні документації спрощеної/допорогової закупівлі Замовника торгів ,- вбачаємо в медико-технічних вимогах додатку №1 до тендерної документації предмету закупівлі ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Реактиви та контрастні речовини ( лабораторні реактиви ) наявність ознак дискримінаційних дій до потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , ознак антиконкурентних узгоджених дій Замовника торгів та учасника торгів , ознак зловживання у використанні бюджетних коштів , наявності корупційної складової необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах . В складі вимог Додатку №1 до тендерної документації Замовника торгів , зазначено , що учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен буде надати з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає Замовник, повинен надати копію гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження (надати копію повноважень представника, або дилера, або дистриб'ютора) поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості, завірену підписом та печаткою Учасника (надається у складі тендерної пропозиції). Зазначена вимога є дискримінаційною: У відповідності до спільного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 19.12.2018 року № 3301-04/55905-03/01.7/338010 надано рекомендації щодо здійснення публічних закупівель. Згідно з зазначеними рекомендаціями, Замовникам торгів при розробці тендерної документації не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання товару, та в окремих випадках ( як у випадку цієї процедури закупівлі), може спричинити дискримінацію потенційних учасників торгів. Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що у відповідності до вимог п. 4 ст.22 Закону , тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з цього, вимагаємо виключити протизаконну вимогу додатку № 1 тендерної документації Замовника торгів. Гарантією поставки товару Замовнику торгів згідно чинного законодавства України є укладений за результатами торгів договір, у рамках якого Постачальник виконує свої зобов'язання, як щодо строків поставки та і щодо асортименту , кількості , гарантії якості товару. Документи на запропонований товар надаються у складі тендерної пропозиції, тобто Замовник ще до укладення договору може визначитися чи влаштовує його запропонований учасником товар і умови поставки товару. Закон зазначає, що закупівлі здійснюються на принципах максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Вимоги що встановлюються Замовником в решті ніяк не сприяють розширенню кола учасників, за для економії бюджетних коштів, оскільки авторизацію матиме виключно один учасник, який встановлюватиме ціну. Враховуючи вищевикладене, (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Додатку 1 тендерної документації Замовника торгів. Замовник торгів вимагаючи у потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам Додатку № 1 тендерної документації замовника торгів , перевищив свої повноваження надані їм Законом . У відповідності до вимог статті 16 Закону (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Замовник торгів : 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до вимог п.13 статті 14 Закону (Спрощенні закупівлі ) : 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Інших підстав для відхилення пропозиції учасника торгів Законом не передбачено. Відповідно до вимог статті 31 Закону ( Відхилення тендерних пропозицій ) : 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інших підстав для відхилення пропозиції учасника торгів Законом не передбачено. Зазначені вимоги Додатку №1 до тендерної документації Замовника торгів не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників , максимальній економії та ефективності , відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель , недискримінації учасників , об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій , запобіганню корупційним діям і зловживанням . Вимагання тендерного комітету Замовника торгів надання від потенційних учасників цих торгів відповідності вимогам Додатоку №1 до тендерної документації Замовника торгів є протизаконним та порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III Протизаконні дії Замовника цих торгів призведуть до : - недопущення інших учасників в процедурі закупівлі , усуненню та обмеженню конкуренції; - обмежують доступ на ринок інших суб'єктів господарювання; - суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин; - суттєвого обмеження конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків; - усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; - спотворення результатів торгів ; - не добросовісної конкуренції серед учасників; - не відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівель; - дискримінації учасників; - не об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; - корупційних дій і зловживань; - неефективного використання бюджетних коштів. З огляду на зазначене вище (задля залучення більшої кількості учасників ) наполягаємо на внесенні зміни до Тендерної документації Замовника торгів : 1. Приведення Тендерної документації Замовника торгів до вимог чинного Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX. 2.Приведення медико – технічних характеристик , до вимог чинного законодавства України , що не надасть преференції окремим учасникам Закупівлі та не призведе до дискримінації інших учасників торгів . Зазначені зміни до Медико – технічних вимог Замовника цих торгів призведуть до : - залучення максимальної кількості потенційних учасників торгів в процедурі закупівлі , посиленню конкуренції; - відкриють доступ на ринок інших суб'єктів господарювання; - посилить вхід на ринок медичної техніки ринку інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців; - не спотворення результатів торгів ; - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності ; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; - запобіганню корупційним діям і зловживанням; - ефективного використання бюджетних коштів. У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій наявності корупційної складової та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів , які могли би та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі , вимагаємо від тендерного комітету Замовника торгів врахувати вище наведене , вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію ( кваліфікаційні та медико-технічні вимоги ) у відповідність до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX та Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III.
Відповідь: Вимога адресована іншому ЗАМОВНИКУ: Комунальному підприємству "Голопристанська центральна районна лікарня".
Дата відповіді: 15.05.2020 13:58