• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам`яне АМ 13-25

Торги відмінено

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період уточнення: 12.05.2020 15:25 - 22.05.2020 15:30
Відповідь надана

Уточнення

Номер: dc007c6f8bb441b698fff518abe4ba42
Дата опублікування: 22.05.2020 11:27
Опис: Шановний Замовнику! Чи можна подати не витяги з трудових книжок, а відскановані всі сторінки?
Відповідь: Доброго дня, так звичайно
Дата відповіді: 22.05.2020 11:53
Відповідь надана

Нотаріально завірені згоди

Номер: d2cea0675c3d49759ef14ade3b7b485e
Дата опублікування: 21.05.2020 12:51
Опис: Добрий день. В тендерній документації в Додатку 3 є вимога " учасник повинен надати в складі ТП нотаріально завірені згоди на обробку пер сональних даних працівників, які надаються окремо на кожну особу.." Дана вимога є дискримінаційною, так як тягне додаткові витрати на отримання даних документів, враховуючи ситуацію з коронавірусом, коли не працює транспорт, офіси нотаріусів, що унеможливлює надати такі документи. Просимо видалити цю вимогу, як дискримінаційну.
Відповідь: Добрий день, згідно Вашого звернення повідомляємо наступне, вимогами в тендерній документації жодним чином не порушено норми ЗУ "Про публічні закупівлі", а тим паче принципу «максимальна економія, ефективність та пропорційність», який ніяким чином не стосується даної вимоги, так як і обов’язку її обґрунтування. Вимога подання нотаріально завірених згод на обробку персональних даних працівників з урахуванням норм Закону України «Про захист персональних даних» не порушує жодних прав, є суб’єктивним правом будь-якого Замовника, та не суперечить вимогам діючого законодавства України. Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Крім того, Постановою КМУ № 343 від 04.05.2020 року передбачено, що з 11 травня 2020 року відновлюється робота громадського транспорту та нотаріальних бюро.
Дата відповіді: 21.05.2020 15:19
Відповідь надана

Про інформацію щодо коливання ціни товару

Номер: 1e7e13bbaf19415897000fdfde9b141a
Дата опублікування: 20.05.2020 21:54
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Ваша відповідь: «Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06, документом, який підтверджує коливання ціни на товар, може бути довідка Держстату. Але водночас наголошується, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. За аналізом законодавства, визначається кілька можливих суб’єктів надання інформації щодо підтвердження коливання ціни на товар: Державна служба статистики України, яка організовує і проводить статистичні спостереження. А крім того, з 2014 на неї покладено й функції з контролю за цінами в частині здійснення моніторингу динаміки цін (тарифів) на споживчому ринку. Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків». ДП здійснює цінову експертизу зовнішньоекономічних договорів, якщо загальна вартість послуг, робіт, прав інтелектуальної власності за договором перевищує 50 000,00 євро або еквівалент цієї суми в іншій валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, на день укладення договору, та товарну експертизу цінових умов експортних/імпортних договорів. Також відповідні цінові/товарні експертизи підприємство проводить на замовлення суб’єктів господарської діяльності. Торгово-промислова палата України. Надає у межах повноважень послуги щодо цінової інформації (для митного оформлення; для тендерних комісій різних галузей економіки, у повній відповідності з нормативно-правовою базою з питань публічних закупівель; трансфертного ціноутворення). Відповідно до ст. 3, 11 Закону України «Про торгово-промислові палати України» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, до основних завдань торгово-промислових палат належать, у тому числі, організація взаємодії між суб’єктами підприємницької діяльності, координація їх взаємовідносин з державою в особі її органів та надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців, надання експертних висновків, які є обов’язковими до виконання на території України. За таких обставин експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар/коливання такої ціни на ринку є достатнім доказом для обґрунтованості змін до договору закупівлі.», дійсно свідчить, що ви самостійно не плануєте приводити Додаток 5 Договір № вашої тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства України!?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідь Вам вже було раніше надано, повторно наголошуємо, що Замовник не зацікавлений у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який би задовольняв нас в процесі опалювального сезону. З огляду на зазначене ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними (в межах діючих ДСТУ), в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливих для Вас результатів торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товар, який потребує замовник не є ознакою дискримінації. На переконання Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень), належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо.
Дата відповіді: 21.05.2020 10:47
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: af3eac4395b2414785dbc20ede20f041
Дата опублікування: 20.05.2020 21:51
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Ваша відповідь: «Шановний потенційний учасник, Замовником жодним чином не обмежено коло учасників (виробників) даної закупівлі. Якщо Ви плануєте постачання вугілля українського походження, то достатньо зазначити про це у інформації, яка і передбачає довільну форму, а отже дату ввезення на митну територію вказувати не потрібно. Це очевидно.», означає, що ви, очевидно, не будете самостійно усувати у вашій тендерній документації обмеження участі потенційних учасників (виробників), які пропонують вітчизняний товар (вугілля)!?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідь Вам вже було раніше надано, повторно наголошуємо, що Замовник не зацікавлений у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який би задовольняв нас в процесі опалювального сезону. З огляду на зазначене ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними (в межах діючих ДСТУ), в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливих для Вас результатів торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товар, який потребує замовник не є ознакою дискримінації. На переконання Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень), належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо.
Дата відповіді: 21.05.2020 10:46
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 07cbc9c383a2439aacc8de539df72d80
Дата опублікування: 20.05.2020 21:49
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Ваша відповідь: «Вимога про надання учасниками оригіналу протоколу випробувань виданого незалежною лабораторією не раніше 2020 року (із зазначенням показників зольності, вологості, вмісту сірки, теплоти згорання, зазначені в технічній специфікації учасника) на ім’я учасника, є законною та жодним чином не спрямована на порушення прав учасників закупівлі та їх дискримінацію, а лише має на меті дотримання норм чинного законодавства та придбання товару належної якості для його подальшого ефективного використання. Незалежних лабораторій, які проводять дані дослідження, є достатня кількість, Ви, як учасник, можете звернутись до будь-якої, що відповідає стандартам, та замовити випробування камʼяного вугілля з подальшою видачею на Ваше імʼя протоколу випробувань та усіх супутніх документів» є зрозумілою. Однак, а ні ми, а ні Уповноважений орган оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях з нею не погоджується. На підтвердження цього, наводимо, зокрема, витяг із рішення №3510-р/пк-пз від 24.02.2020: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам. Відповідно до пункту 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації передбачений, зокрема, оригінал або копію сертифікату якості та протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів не раніше січня 2019 року незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025, з показниками зольності, загальної вологи, загальної сірки, нижчої теплоти згорання, вищої теплоти згорання, а також оригінал акту відбору проб складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару. За таких умов, виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають оригінал або копію сертифікату якості та протоколу випробувань на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів саме не раніше січня 2019 року, а також оригінал акту відбору проб складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника». ОДНАК, ДАВАЙТЕ ЧЕСНО! В УЧАСНИКА, ЯКОГО ВИ ПЛАНУЄТЕ ОБРАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-УГОЛЬ" Є САМЕ ТАКИЙ ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ, ОФОРМЛЕНИЙ НА НЬОГО!? ЦЕ Ж ПРАВДА! А ЯКЩО, МИ ПОМИЛЯЄМОСЯ – ТО, ВИ, ЯК ЧЕСНА УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА, НАПЕВНО УСУНЕТЕ ЦЮ ДИСКРИМІНАЦІЮ У ВАШІЙ ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідь Вам вже було раніше надано, повторно наголошуємо, що Замовник не зацікавлений у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який би задовольняв нас в процесі опалювального сезону. З огляду на зазначене ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними (в межах діючих ДСТУ), в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливих для Вас результатів торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товар, який потребує замовник не є ознакою дискримінації. На переконання Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень), належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо.
Дата відповіді: 21.05.2020 10:46
Відповідь надана

Щодо виправлення помилки

Номер: eb93debae2694274bfbe577188173c31
Дата опублікування: 20.05.2020 21:42
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Ваша відповідь: «Предметом закупівлі є «Вугілля кам`яне марки АМ 13-25 або еквівалент». Технічна помилка (написання слова «марки» замість «марку») жодним чином не впливає на зміст тендерної документації та її вимоги, оскільки предметом закупівлі визначену одну марку вугілля» викликає здивування та декілька питань! Ви дійсно не маєте наміру вносити відповідні зміни до тендерної документації в частині виправлення визнаної вами технічної помилки, чи ви таким чином грубо нехтуєте вимогами Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 березня 2016 року №557, яким, зокрема, передбачено, що виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу оформлюється відповідним протоколом?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідь Вам вже було раніше надано, повторно наголошуємо, що Замовник не зацікавлений у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який би задовольняв нас в процесі опалювального сезону. З огляду на зазначене ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними (в межах діючих ДСТУ), в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливих для Вас результатів торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товар, який потребує замовник не є ознакою дискримінації. На переконання Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень), належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо.
Дата відповіді: 21.05.2020 10:45
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: c685625fb53b474a9e29951206dd1102
Дата опублікування: 20.05.2020 21:39
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Ваша відповідь: «Вимога щодо наявності на складі учасника твердого палива у обсязі не менше 50% усього обсягу вугілля у закупівлі, передбачена з метою забезпечення належного виконання умов договору, та як наслідок, безперервної роботи нашого закладу під час опалювального сезону, замовником було встановлено дану вимогу, яка нічим не обмежує права потенційних добросовісних учасників та не порушує вимоги ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, якщо у потенційного учасник немає в наявності навіть 50% відсотків необхідного товару, то яка гарантія для замовника, що учасник зможе забезпечити безперебійне постачання вугілля. Дані вимоги не порушують жодних прав учасників, адже участь у процедурі відкритих торгів є добровільною для будь-якого учасника, що об’єктивно може забезпечити виконання умов постачання товару та технічні показники якого відповідають вимогам, для цього не обов’язково бути виробником вугілля. Дана вимога жодним чином не спрямована на перешкоджання участі у тендері, а зумовлена лише теперішнім станом на енергетичному ринку України та обов’язком Замовника торгів забезпечити стабільний перебіг опалювального сезону. Оскільки при даних умовах виникають певні ризики щодо своєчасного постачання предмету закупівлі, Замовником прийняті міри для гарантії своєчасної поставки товару, у вигляді вимоги щодо підтвердження наявності 50% кількості товару, як найменший обсяг поставки товару. Несвоєчасна поставка товару загрожує зривом опалювального сезону на об’єктах замовника, що в свою чергу тягне за собою порушення ст. 153 КЗпП України «Створення безпечних і нешкідливих умов праці» та ДСН 3.3.6.042 – 99 «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень». Тому тендерний комітет вважає, що дана вимога не несе дискримінаційного характеру, а спрямована для забезпечення стабільного перебігу опалювального сезону» - це ви, ймовірно, так не смішно жартуєте!? Тоді, пояснить будь-ласка, а де ж поділися ваші «хвилювання» щодо «безперервної роботи нашого закладу під час опалювального сезону», «забезпечити безперебійне постачання вугілля», «теперішнього стану на енергетичному ринку України», «стабільного перебігу опалювального сезону», «зриву опалювального сезону», «порушення ст. 153 КЗпП України «Створення безпечних і нешкідливих умов праці» та ДСН 3.3.6.042 – 99 «Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень»» вже у проекті договору ДОДАТОК 5? Чи у «вашого переможця» вже є 50% кількості товару? Чи, може «він» вам їх вже навіть поставив? А, ось Постійно діюча адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, у рішенні № 3313-р/пк-пз від 20.02.2020 з незрозумілих для вас підстав чомусь зазначає таке: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 додатку 1 Документації учасники повинні підтвердити наявність на складі вугілля відповідної марки в об’ємі не менше 50% вугілля що становить предмет даної закупівлі… Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності на складах не менше 50% марки вугілля, які є предметом даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника»!?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідь Вам вже було раніше надано, повторно наголошуємо, що Замовник не зацікавлений у виборі конкретного переможця, а у виборі конкретного товару, який би задовольняв нас в процесі опалювального сезону. З огляду на зазначене ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними (в межах діючих ДСТУ), в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливих для Вас результатів торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товар, який потребує замовник не є ознакою дискримінації. На переконання Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень), належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо.
Дата відповіді: 21.05.2020 10:45
Відповідь надана

Про відповідальність уповноваженої особи

Номер: 75d82b13fb804a12b81b6ed4164bc324
Дата опублікування: 19.05.2020 12:18
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Вважаємо за доцільне довести до Вашого відома, що згідно з положеннями чистини першої і другої статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами, внесеними згідно із Законом № 530-IX від 17.03.2020, яка введена в дію з 19.04.2020 року: «Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ ЗАМОВНИКА у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». З метою забезпечення невідворотності відповідальності, протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відповідно до частини першої статті 254 згаданого Кодексу та пункту 2 розділу ІІ Порядку оформлення Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого наказом Держаудитслужби від 01 грудня 2016 року № 168, складатимуться за кожним фактом виявлення таких порушень. Крім того, важливим є те що, відповідно до ст. 234-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства про закупівлі (частини перша і друга статті 164-14) розглядають органи державного фінансового контролю, а не районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди. Від імені органів державного фінансового контролю розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право: керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, його заступники, а також інші уповноважені керівником посадові особи цього органу. ДОВІДКОВО, згідно з вимогами частини другої ст.24 Закону «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів».
Відповідь: Замовник ознайомлений з вимогами чинного законодавства.
Дата відповіді: 20.05.2020 12:17
Відповідь надана

Щодо зміни ціни за одиницю товару

Номер: bff8ee25611041a58a5140ba9e915ae3
Дата опублікування: 19.05.2020 12:14
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Вами у тендерній документації, а саме в Додатку 5 Договір № зазначено, що «3.7. При зміні ціни за одиницю товару у разі коливання ціни на ринку Постачальник надає підтверджуючий документ такого коливання, а саме довідка з торгово-промислової палати відповідного регіону». Доводимо до Вашого відома, що висновки торгово-промислових палат свідчить про середній рівень ринкової вартості товарів, а не про «коливання». На підтвердження цього радимо, зокрема, ознайомитися з рішенням Господарського суду міста Києва справа № 915/1868/18 від 03.04.2019.
Відповідь: Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06, документом, який підтверджує коливання ціни на товар, може бути довідка Держстату. Але водночас наголошується, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. За аналізом законодавства, визначається кілька можливих суб’єктів надання інформації щодо підтвердження коливання ціни на товар: Державна служба статистики України, яка організовує і проводить статистичні спостереження. А крім того, з 2014 на неї покладено й функції з контролю за цінами в частині здійснення моніторингу динаміки цін (тарифів) на споживчому ринку. Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків». ДП здійснює цінову експертизу зовнішньоекономічних договорів, якщо загальна вартість послуг, робіт, прав інтелектуальної власності за договором перевищує 50 000,00 євро або еквівалент цієї суми в іншій валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, на день укладення договору, та товарну експертизу цінових умов експортних/імпортних договорів. Також відповідні цінові/товарні експертизи підприємство проводить на замовлення суб’єктів господарської діяльності. Торгово-промислова палата України. Надає у межах повноважень послуги щодо цінової інформації (для митного оформлення; для тендерних комісій різних галузей економіки, у повній відповідності з нормативно-правовою базою з питань публічних закупівель; трансфертного ціноутворення). Відповідно до ст. 3, 11 Закону України «Про торгово-промислові палати України» від 02.12.1997 р. № 671/97-ВР, до основних завдань торгово-промислових палат належать, у тому числі, організація взаємодії між суб’єктами підприємницької діяльності, координація їх взаємовідносин з державою в особі її органів та надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців, надання експертних висновків, які є обов’язковими до виконання на території України. За таких обставин експертний висновок (довідка) торгово-промислової палати про ціну на товар/коливання такої ціни на ринку є достатнім доказом для обґрунтованості змін до договору закупівлі.
Дата відповіді: 20.05.2020 12:17
Відповідь надана

Щодо доставки вугілля Замовнику

Номер: 15d0e5c31bcd45d884764dc99618ab32
Дата опублікування: 19.05.2020 12:12
Опис: Шановна уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради, Бодюл А.О.! Вами у тендерній документації вимагається, що «- доставка вугілля за адресами конкретно визначеними партіями, згідно ДОДАТКУ №1 тендерної документації, у зв’язку з технічними умовами приймання вантажу та неможливістю заїзду великовантажного транспорту», однак у ДОДАТКУ №1 тендерної документації не має конкретно визначених партій вугілля!
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «поставка здійснюється в обсягах, зазначених у заявці замовника та в залежності від фактичної потреби». Відповідно до 5.1. проєкту Договору «Товар має бути поставлений на підставі письмових заявок Замовника протягом одного календарного дня з моменту їх отримання будь-яким способом (листом, факсом, електронною поштою тощо) Постачальником». Таким чином, Додаток 1 передбачає, що кожна партія є конкретно визначеною відповідно до заявки і не може бути більшою у зв’язку з технічними умовами приймання вантажу та неможливістю заїзду великовантажного транспорту. Передбачити чітко визначену потребу неможливо, адже заявка формується залежно від потреби і залежить від різних умов.
Дата відповіді: 20.05.2020 12:15