-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки А, Гіпохлорит натрію марки Б, гідроксихлорид алюмінію (коагулянт)
Завершена
5 451 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 257.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 257.96 UAH
Період уточнення:
12.05.2020 12:06 - 02.06.2020 12:11
Відповідь надана
REACH
Номер:
d8adadd07a934c4190879eef4316846e
Дата опублікування:
19.05.2020 21:37
Опис:
Чому вимагається REACH який не визнано за основний документ в Україні, та ігнорується паспорт безпечного фактору який діє на території України? Наведені три компанії у Ваших попередніх відповідях заходитимуть на Ваш тендер з одним і тим же реагентом, виготовленим в одній країні, і це не Україна, як ви це можете пояснити? Дуже будемо вдячні за повну відповідь, а не відписки, бо ігноруються основні засади та принципи конкуренції.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зацікавленість до нашого тендера.
Вимога про надання декларації REACH гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, а тому є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна, оскільки Замовник піклується про якість товару, який він замовляє у запропонованій закупівлі та який буде використовуватися для знезараження питної води. Замовником буде прийматися рішення чи відповідає вимогам тендерної документації подання у складі тендерної пропозиції паспорту безпечного фактору замість декларації REACH.
Замовнику не відомо, які підприємства будуть Учасниками процедури закупівлі.
Дата відповіді:
20.05.2020 13:58
Відповідь надана
REACH
Номер:
97fd3f01055643be822f933604939798
Дата опублікування:
15.05.2020 11:50
Опис:
Шановні подавачі тендерної документації, хотілося б дізнатися яким чином відбувався моніторинг ринку? Що жодного виробника, а не постачальника в переліку немає, а їх в Україні як мінімум три. Вказані компанії не є виробниками. Прошу звернути увагу шановних Замовників на те, що згідно Наказ Мінекономіки від 01.04.2020 № 563-20 «Про внесення зміни до плану розроблення технічних регламентів на 2020 рік», в основний текст п.1 внесено зміни до Технічного регламенту оформлення документів про безпеку хімічної продукції, в Україні таким документом є Карта даних небезпечного фактору, а не REACH. Прошу звернути УВАГУ тендерний комітет, чи голову ТЕНДЕРНОГО комітету, що вищенаведений наказ стосується лише оформлення технічної документації, а не визнання документу REACH як основного для використання на території України. Карта даних небезпечного фактору надає Державне Підприємство ДП "Комітет з питань гігієнічного регламентування МОЗ України":
√ проведення державної реєстрації (перереєстрації), включаючи експертизу поданих документів та підготовку свідоцтва про державну реєстрацію;
√ підготовка та надання Карти даних небезпечного фактора;
√ підготовка переліку даних, необхідного для здійснення державної реєстрації небезпечного фактора.
В подальшому, якщо не буде змінено тендерну документацію відповідно до чинного законодавства, нашою компанією буде подана скарга на Ваші дії, які не підтримують вітчизняного виробника, а ставляться з упередженням як з боку моніторингу ринку так і з боку оформлення тендерної документації.
Відповідь:
Шановний ймовірний Учасник!
Дуже вдячні за увагу до оголошеного тендеру, але змушені Вам нагадати про дотримання етичних правил, навіть під час формування Вами своїх вимог чи запитань. Вважаємо, що «залякування» у формі «подання скарги» шкодить діловому іміджу будь-якої компанії.
Просимо Вас звернути увагу, що питання подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції неодноразово вирішувалося Антимонопольним комітетом України. Декларація REACH не є «основним для використання на території України», як Вами зазначається, але з огляд на те, що на території України такі документи можуть надати одночасно декілька підприємств (для Замовника не має різниці – вони виробники, чи постачальники), Замовник вправі самостійно і на власний розсуд включити до тендерної документації вимогу про підтвердження якості товару саме таким документом.
Немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє у запропонованій закупівлі та який буде використовуватися для знезараження питної води.
Виробники на рівні з постачальниками мають право приймати участь у процедурі закупівлі. У процедурі закупівлі мають право нарівні приймати участь як вітчизняні, так і іноземні товаровиробники (постачальники). Твердження про те, що Вами буде подана скарга на дії, які на Вашу думку «не підтримують» вітчизняного виробника і є дискримінацією в розумінні ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Дата відповіді:
19.05.2020 13:28
Відповідь надана
REACH
Номер:
5dfd820e1d104b6b9bd8874fd96489c6
Дата опублікування:
14.05.2020 17:30
Опис:
Шановні!
Маємо намір прийняти участь у данній закупівлі з продукцією виключно українського виробництва та походження.
Та виникають питання:
1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації один із продуктів : "Коагулянт має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтверждення надати копію декларації про відповідність від виробника продукціїі з вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівлі та пропонується учасником".
Оскільки для національних товаровиробників не передбачено законодавством обовязкову реєстрацію коагулянту у відповідності з регламентом REACH, на території України так і виробники відсутні.
Вимога про реєстрацію коагулянту у регламенті REACH є дискримінаційною та такою, що не може відповідати положенням ст.22 ЗУ " Про публічні закупівлі".
2. Цікаве спостереження: чому вимога обов’язкової реєстрації у регламенті REACH стосується лише коагулянту, та водночас не розповсюджується на гіпохлоритнатрію марки А та марки Б, котрі також є предметами даної закупівлі? Логіка у данній вимозі відсутня, або навпаки - присутня у випадку, якщо Замовник заздалегідь підготував Тендерну документацію (вимоги) під конкретного Постачальника.
Тому, наполягаємо на виключені вимоги «реєстрація коагулянту у регламенті REACH» або ж додаткого висунути вимогу «реєстрація у регламенті REACH» до кожного продукту згідно закупівлі - до гіпохлориту натрія.
Інформаційно – в Україні достатня потужність вітчизняного виробництва, яка здатна на 100 % задовільнити попит в державі.
Відповідь:
У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Наказом Мінекономіки від 25.02.2020 № 326 «Про затвердження плану розроблення технічних регламентів на 2020 та Наказом Мінекономіки від 01.04.2020 № 563-20 «Про внесення зміни до плану розроблення технічних регламентів на 2020 рік» передбачено розробку в 2020 році Технічного регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH), яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради 76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС.
Моніторингом ринку встановлено, щозгідно з регламентом REACH на даний момент зареєстрованими є більшедвохучасників ринку, які є постачальниками товару, що є предметом закупівлі (а саме – ТОВ "ЕКСТРАГРУП", ТОВ "Компанія "Хлортехвод", ТОВ "КЕХІМ").
Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запит і в інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації.
Вказана вимога гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна.
У Замовника відсутня інформація, що гіпохлорит натрію включений до REACH, тому така вимога і не ставилася у тендерній документації.
Дата відповіді:
15.05.2020 10:32
Відповідь надана
REACH
Номер:
7bc33d89891045cdb67af7d4fb47aa0f
Дата опублікування:
13.05.2020 18:54
Опис:
З якою метою в переліку необхідних документів, що беруть до уваги зазначено документ, що регламентує правила постачання хімічних реагентів до Європейського Союзу, REACH. З якої дати в нашій країні використовують дану систему для визначення переможців в тендері? З якого моменту наша країна стала членом Європейського Союзу? Чому об'єднано реагенти які виготовляють на різних підприємствах, з якою метою це зроблено? Це зроблено під конкретну фірму, продавця? З вирониками в Україні ніхто не зв'язувався і не пропонував прийняти участь у тендері, чому? Чому налаштовані на купівлю іноземного продукту?
Такі умови виставляли на тендерах де має перемогти Дезсистема- Бердичівводоканал, Ужгородводоканал та інші. Просимо надати відповідь з як буде використовуватися REACH?
Відповідь:
У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Наказом Мінекономіки від 25.02.2020 № 326 «Про затвердження плану розроблення технічних регламентів на 2020 та Наказом Мінекономіки від 01.04.2020 № 563-20 «Про внесення зміни до плану розроблення технічних регламентів на 2020 рік» передбачено розробку в 2020 році Технічного регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH), яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради 76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС.
Моніторингом ринку встановлено, що згідно з регламентом REACH на даний момент зареєстрованими є більше двох учасників ринку, які є постачальниками товару, що є предметом закупівлі (а саме – ТОВ "ЕКСТРАГРУП", ТОВ "Компанія "Хлортехвод", ТОВ "КЕХІМ").
Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запит і в інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації.
Вказана вимога гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 454 встановлено право Замовника, а не обов’язок виділити окремі частини предмета закупівлі.
Рішеннями № 9088-р/пк-пз від 09.07.2019 (закупівля UA-2019-06-05-000154-a), № №17987-р/пк-пз від 04.12.2019 (закупівля UA-2019-10-23-000347-c) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено, що поєднання в одній закупівлі різних позицій не є порушенням.
Жоден з Товарів, що є предметом закупівлі, не є ексклюзивним, не виконаний на персональне замовлення, не є зареєстрованою торгівельною маркою, не потребує окремої ліцензії, отримання якої обмежує участь потенційних постачальників.
Звернення до виробників і пропозиція участі в тендерній закупівлі не є обов’язком Замовника.
Дата відповіді:
15.05.2020 10:31