• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (персональні компьютери, ноутбуки)

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2020 16:29 - 15.05.2020 16:14
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: c166e386f0794292aab5fbc2a6cca3fb
Дата опублікування: 13.05.2020 13:07
Опис: Шановний Замовник! Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимоги, зазначені у п.12 ч.2, вимагають від участника, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявиться найнижчою, надати документи, що зазначені у вимогах замовника, у паперовому вигляді протягом одного робочих днів з дня закінчення цього аукціону, завірені підписом та печаткою учасника. Дана вимога створює умови, за яких участниками можуть бути лише ті суб'єкти підприємніької діяльності, що знаходяться у безпосередній близькості до замовника, оскільки доставка документів у паперовому вигляді із інших регіонів України може займати від 2-3 діб. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначені вимоги Замовника обмежують коло потенційних учасників торгів за територіальною ознакою. Як наслідок, такі положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не знаходяться в безпосередній близькості до замовника.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо наступне: Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів. Крім того, ч. 4 ст. 22 Закону визначає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінацією визнається навмисне обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників або обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель. Порушення цих норм Замовником торгів допущено не було, так як вся інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в закупівлі, а також в Тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Що стосується вимоги щодо надання документів, що зазначені у вимогах, у паперовому вигляді протягом одного робочих дня з дня закінчення аукціону, завірені підписом та печаткою учасника не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. У разі перемоги учасника з іншого міста, днем надання документів буде враховуватися день відправлення документів засобами поштового зв’язку. Тому, Ваше твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності. Слід також врахувати, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
Дата відповіді: 14.05.2020 19:29
Відповідь надана

Тендер

Номер: d3224c4b6dd8410eb938a4b202302110
Дата опублікування: 12.05.2020 10:40
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі у закупівлі допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання (згідно специфікації), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком до закупівлі. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку у документаці закупівлії. Звертаємо Вашу увагу, що у документаціїдо закупівлі зазначено: «В разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.» Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Дата відповіді: 14.05.2020 19:29