-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
35810000 – 5 Індивідуальне обмундирування (Загальновійськовий протигаз з гнучким візиром панорамного типу)
Торги не відбулися
5 567 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 835.00 UAH
Період уточнення:
08.05.2020 15:50 - 04.06.2020 18:00
Відповідь надана
Дискрімінаційні вимоги
Номер:
c3d1dc8b7dc24ec6982fee319fcba433
Дата опублікування:
04.06.2020 16:32
Опис:
Також просимо прокоментувати пункт вимоги «зовнішня конструкція маски не повинна мати спереду у вертикальній площині виступаючих частин та виключати можливість зриву правопорушником маски руками;». Що замовник хоче цим сказати? Якщо в маску вкручений фільтр, то це вже буде виступаючою конструкцією, за яку можливо ухопитись.
Відповідь:
Шановний учаснику, доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Виступаюче кріплення панорамного візиру за яке може ухопитись правопорушник це, як приклад, кріплення у російської протигазової маски Бриз 4301 (ПММ-88).
Дата відповіді:
09.06.2020 15:26
Відповідь надана
Дискрімінаційні вимоги Замовника.
Номер:
c1e580f1f1454844a4b2ea2a98ffb290
Дата опублікування:
04.06.2020 16:23
Опис:
Шановний Замовнику
Вивчивши Вимоги, подані до даної закупівлі, в особливості вимогу UA-2020-05-08-004037-b.a2(далі просто Вимога 1), просимо Замовника врахувати наступне:
Пункт 1 Вимоги 1, Замовник посилається на накази та стандарти, проте Замовник цілеспрямовано забуває, що з усіма бажаними характеристиками та ще й з типорозмірами протигази випускає лише один виробник, Maskpol, Poland, якій плідно співпрацює з Національною поліцією і, вже, з ССУ через компанії, що поставляють продукцію Maskpol в Україні, а саме ТОВ «НВП «Ікар» та деякі інші, яких чомусь називають виробниками протигазів. Звертаємо увагу Замовника, що Про-терм та інші компанії, які працюють у зв’язці з НВП ІКАР не є виробниками протигазу, вони поставляють продукцію Maskpol. І відписки замовника щодо того, що закупівля UA-2019-08-15-002210-a є підтвердженням недискримінації не має сенсу, оскільки там пропонуються продукти однієї компанії. Коли Ви, як Замовник, вимагаєте продукцію з типорозмірами, то є наявна дискримінація, оскільки комбінація всіх параметрів, що прописані, вказує на Maskpol. І антимонопольним комітетом враховуються такі підстави, що комбінація характеристик притаманна тільки одному виробнику, як це видно у скарзі UA-2019-09-20-001381-b.a2.
Просимо замовника врахувати дану інформацію та дозволити поставляти протигази універсального(регулівного) розміру.
Пункт 2 вимоги 1. Ви купуєте фільтри до маски, чи до півмаски? Закупівля іде одним лотом, з чого можна зробити висновок, що закупівля все ж таки фільтрів до маски. Тому незрозуміла вимога, яка відноситься до фільтрів для півмаски.
Пункт 3 Вимоги 1. Чому саме обмеження в 0,5 кг. Може краще замовити маску вагою 0,3 кг, щоб ще легше виконувати завдання? Чи 0,5 кг обумовлено тим, що тільки продукція Maskpol проходить під цей критерій?
Пункт 4 Вимоги 1. Замовник хоче маску продукції Maskpol, це зрозуміло. Але гнучкість скла нічим не аргументована, окрім бажання замовника. А це є дискримінацією. Може Замовник захоче маску з площею скла, як в маски Maskpol. Але вимоги мають бути аргументованими, проте вимога щодо гнучкості скла аргументована тільки «Замовник так хоче, тому він висуває дискримінаційні вимоги та закуповує продукцію Maskpol».
Пункт 5 Вимоги 1. Замовник не відповів, чим він аргументує вимогу щодо 2 клапанів видиху. Просимо виключити дану неаргументовану вимогу. Чому Замовник не просить 3 клапанів видиху, чи може 4? Це ж ще полегшить використання протигазів. Жодної аргументації. Дискримінація – це не коли замовник аргументовано вимагає якісь характеристики, а коли Замовник вимагає сукупність характеристик, притаманних лише одному Виробнику.
Пункт 6 Вимоги 1. Замовник пише, що не розглядає закупівлю фільтра з характеристиками A2B2E2K2SXP3RD та що в стандарті не прописано щодо вимог. Проте в стандарті чітко прописано, що маркування Sx передбачає спеціальні гази. Замовник пише про 33 хвилини захисту. При яких концентраціях? Чи краще просто відкрити сайт ТОВ «НВП «Ікар» і звідти брати тех.характеристики?
Пункт «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, дійсний на момент подачі пропозиції, на маску і фільтруючий елемент.». Державна санітарно-епідеміологічна служба МОЗ України ліквідована. Чому замовник вимагає висновок саме від неї?
Відповідь:
Шановний учаснику, доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Щодо типорозмірів та сертифікату експертизи типу (сертифікат відповідності), дійсний на момент подачі пропозиції, виданого системою сертифікації УкрСЕПРО, на маску і фільтруючий елемент згідно вимог було внесені зміни до ТД 02.06.2020. Що стосується інших питань, то вичерпні відповіді було надано 13.05, 18.05 та 02.06.2020 Просимо Вас уважно ознайомитись з наданими відповідями.
Відносно вимоги «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, дійсний на момент подачі пропозиції, на маску і фільтруючий елемент.», просимо Вас уважно ознайомитись з постановою Кабінету міністрів України №667 від 02.09.2015 з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Розпорядженням Кабінету міністрів України №260-р «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», порядком проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за № 4/5195 (із змінами), ст.1, ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Дата відповіді:
09.06.2020 15:25
Відповідь надана
Дискримінаційні технічні умови
Номер:
ab01be8e37ad400b839cf4ffa8c3bafb
Дата опублікування:
14.05.2020 16:10
Опис:
«Гнучкість панорамного скла забезпечує необхідні замовнику експлуатаційні характеристики протигазової маски, а саме: - гнучке панорамне скло забезпечує згинання та розгинання маски; - стійке до виникнення подряпин під час експлуатації, в процесі носки протигазу у сумці має практично нульову абразивність.» - саме така відповідь дає привід припускати наявність дискримінаційних вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи досвід розробки всіх світових провідних виробників за останній час, наведіть будь ласка хочаб ЩЕ ОДИН приклад застосування при виробництві протигазу аналогічних технічних вимог . Чотири типи розміру та «гнучкий панорамний візир» - це саме ті критерії , які притаманні ЛИШЕ одному єдиному виробнику в Україні і саме за рахунок цих технічних вимог, інші виробники не зможуть надати альтернативного виробу. То про яку вільну конкуренцію може іти мова, якщо порушуються права та закладається заздалегідь конфліктні вимоги із сторони Замовника?
Якщо потрібні характеристики при яких маска буде менше підвержена механічним ушкодженням при експлуатації та під час носіння в сумці , то може краще розглянути наявність двухочкового варіанта маски? Таких варіантів протигазів достатньо на ринку України
Відповідь:
Шановний учаснику, доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Згідно вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Враховуючи статтю 22 Закону, а саме пункт 3 частина друга, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Нами, як замовником, встановлені вимоги до предмета закупівлі відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді:
18.05.2020 16:27
Відповідь надана
Загальновійськовий протигаз з гнучким візиром панорамного типу)
Номер:
6af5ab1f0edf4aad8dd3b499ddc0c994
Дата опублікування:
08.05.2020 16:26
Опис:
Доброго дня! Що саме мається на увазі під сформульованим Замовником технічним завданням « Загальновійськовий протигаз з гнучким візиром панорамного типу»? Гнучкий візир-це, перепрошуємо , що саме? Згідно міжнародних стандартів та європейської системи сертифікації ,які адаптовані в Україні , такого терміну не існує! На нашу думку це дискримінаційна вимога яка прямо лобіює виріб єдиного виробника. Також не зрозуміла вимога щодо наявності чотирьох розмірів маски протигазу . Весь світ прямує до уніфікації виробів, навіщо вам такі технічні параметри? Особовий склад підрозділу змінюється, а Замовник буде вимушений постійно вносити корективи до розміру маски. Також не зрозуміло чому саме ви вказуєте конкретну вагу маски та фільтра? В технічному завданні, заздалегідь закладені дискримінаційні вимоги , що , в свою чергу , наштовхує на висновок про упередженість замовника
Відповідь:
Шановний учаснику, доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Відповідно до ДСТУ EN 134:2005. Засоби індивідуального захисту органів дихання. Номенклатура складових частин (далі – ЗІЗОД), пунктом 3 складові протигазової маски визначено:
3.1.1. Повна маска:
1. Корпус лицевої частини;
2. Обтюратор лицевої частини;
3. Оглядове скло.
Під гнучким візиром панорамного типу – мається на увазі, що протигазова маска повинна бути обладнана одним гнучким панорамним склом, яке не повинно спотворювати бачення та надійно й герметично приєднано до маски.
Гнучкість панорамного скла забезпечує необхідні замовнику експлуатаційні характеристики протигазової маски, а саме:
- гнучке панорамне скло забезпечує згинання та розгинання маски;
- стійке до виникнення подряпин під час експлуатації, в процесі носки протигазу у сумці має практично нульову абразивність.
Враховуючи досвід попередньої закупівлі аналогічної продукції (оголошення UA-2019-08-15-002210-a) дана вимога не є дискримінаційною та не лобіює продукцію конкретного виробника.
Враховуючи, що загальновійськовий протигаз являється засобом індивідуального захисту та видається в особисте користування на час проходження служби, зазначений в технічних вимогах розподіл типорозмірів на чотири розміри дозволяє більш точно адаптувати протигазову маску по лінії обтюрації до конкретної особи з урахуванням її антропологічних особливостей. При застосуванні єдиного універсального розміру необхідну адаптацію важко здійснити.
Інформація щодо визначення розміру лицьової частини ЗІЗОД зазначена в наступних нормативних документах:
1. ДСТУ EN 529:2006 Засоби індивідуального захисту органів дихання. Рекомендації щодо вибору, використання, догляду і обслуговування. Настанова
2. Правил вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 28.12.2007 № 331.
З приводу маси маски та фільтру замовником не вказано конкретної маси.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації пунктами 5.2. та 5.3. зазначено:
- маса маски не повинна перевищувати 0,5 кг.
- маса фільтру не повинна перевищувати 0,3 кг.
Згідно ДСТУ EN 14387:2017 Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані. Вимоги, випробування, маркування, вага фільтруючого елемента зазначена з урахуванням необхідності приєднання фільтруючого елементу до півмаски, максимальна маса фільтра(-ів), призначеного(-их) для безпосереднього приєднування до півмаски — 300 г.
Дата відповіді:
13.05.2020 16:17