• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 11 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

104 342 661.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 441.33 UAH
Період уточнення: 08.05.2020 15:50 - 30.05.2020 18:00
Відповідь надана

Уточнення до відповіді на запитання "Документи переможця"

Номер: 95cdf27c7151490eb8a95bdc5ff58b2b
Дата опублікування: 27.05.2020 16:42
Опис: Відповідно до пункту 5 Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303 (далі - Положення) держателем (володільцем) Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр) є Міністерство внутрішніх справ (далі - МВС). Пунктом 7 Положення визначено, що МВС надає з використанням захищених каналів зв'язку суб'єктам, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС. Після офіційного звернення до до Міністерство внутрішніх справ України ( dovidka@mvs.gov.ua ) - була отримана відповідь про те, що окремого реєстру щодо правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми наразі не існує. ДІ МВС надає довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи судимості за всіма статтями Кримінального кодексу України, в тому числі за статтями 149 (Торгівля людьми), 150 (Експлуатація дітей) та 150¹ (Використання малолітньої дитини для заняття жебрацтвом). Так, на сьогоднішній день окремого Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303, не існує, що унеможливлює подачу документу з даного реєстру нами, як потенційного переможця процедури закупівлі. З огляду на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання документів переможця, відповідно до п. 6 Додатку 3 тендерної документації, а саме: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена його печаткою, яка містить підтвердження того, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що діє станом на дату подання документа !?
Відповідь: З урахуванням Вашого питання внесено зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Дата відповіді: 29.05.2020 15:38
Відповідь надана

Документи переможця

Номер: 3c32db1a252849638a0d0f696fb08e42
Дата опублікування: 26.05.2020 16:16
Опис: Доброго дня! Відповідно до п. 6 Додатку 3 тендерної документації учасник-переможець торгів має надати " оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що діє станом на дату подання документа». ЯКИЙ ВІДПОВІДНИЙ ОРГАН оформлює та ВИДАЄ такі документи відповідного змісту: про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми ТА з ТЕРМІНОМ: що ДІЄ СТАНОМ НА ДАТУ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТА ?
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 5 Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303 (далі - Положення) держателем (володільцем) Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр) є Міністерство внутрішніх справ (далі - МВС). Пунктом 7 Положення визначено, що МВС надає з використанням захищених каналів зв'язку суб'єктам, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі злочинів торгівлі людьми, не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 27.05.2020 09:48
Відповідь надана

Щодо терміну придатності

Номер: 9b3acdbccce2473782f1dc6687d4e1c1
Дата опублікування: 23.05.2020 15:20
Опис: Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації «термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3 додатку 2 до тендерної документації в такій редакції: "термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% або не менше 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару".
Відповідь: З урахуванням Вашого питання внесено відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Дата відповіді: 27.05.2020 13:02