ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент))
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шевченко Юлія Юріївна, голова тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - 330,2 т.; Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - 82,6 т.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади дошкільної та загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 943 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок три тисячі двісті грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч чотириста тридцять дві грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Торги відмінено
1 943 200.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 432.00 UAH
Період уточнення:08.05.2020 15:23 - 22.05.2020 00:00
Відповідь надана
Сертифікат ISO 9001:2015
Номер:5285023b06cb46ffa2ff397b0621b8e5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.05.2020 21:43
Опис:Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен для підтвердження забезпечення якості запропонованого товару надати Сертифікат, що засвідчує , що система менеджмента якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015.
Надання даного сертифікату ніяк не стосується здійснення оптової торгівлі вугіллям.
Якість продукції і відповідність товару технічним характеристикам підтверджується Сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик та Посвідченнями якості виробника.
Сертифікат ISO 9001:2015 не підтверджує якість товару та не є обов'язковим.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (ст. 23, п. 5) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари відповідають вимогам, установленим в тендерній документації та повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі цим вимогам.
Сертифікат ISO 9001:2015 ніяк не підтверджує якість товару, а встановлює незрозумілі вимоги до системи менеджмента учасника.
Не порушуйте Закон! Виключте з тендерної документації встановлені Вами незаконні вимоги.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі - Закон). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик твердого палива - міжнародним та національним стандартам України, як таку, що не підлягає задоволенню. Таким чином, за змістом звернення не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено та не обґрунтовано неможливість виконання вказаної умови документації та не доведено, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників процедури закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні. Враховуючи викладене, зміни до тендерної документації в цій частині не планується вноситися. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата відповіді:18.05.2020 16:28
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:3dbd7ecd776440a5b098ab637adaa9db
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:14.05.2020 18:55
Опис:Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник повинен надати сканкопію з оригіналу Сертифікату походження на отриману учасником або його його постачальником марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також сканкопію з оригіналу Посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сетифікаті походження, отриманого учасником від постачальника не раніше 2019 року.
По-перше, згідно Митного кодексу України, видача сертифікатів про походження необхідна у випадках вивезення або ввезення товарів на митну територію України.
Тому, Ваша вимога про надання даних сертифікатів є дискримінаційною, так як виробники вугілля, які не вивозять вугілля за межі України, не повинні мати вищевказані сертифікати.
З огляду на це, Ви можете вимагати надання сертифікату про походження тільки на те вугілля, яке ввезене на митну територію України.
По-друге, вимога, про надання посвідчень якості на вугілля, виданих не раніше 2019 року, є дискримінаційною, так як учасники могли отримувати вугілля АС (6-13) та ДГ (50-100) в роках, що передують 2019 року, або взагалі не отримували вугілля цих марок, а планують закупати вугілля даних марок, в разі перемоги учасника в цих торгах.
Дане питання неоднаразово розглядав АМКУ та визнавав вимогу про надання посвідчень якості на минулі партії вугілля дискримінаційними і зобов'язував замовників вносити зміни до документації.
Вимгаємо внести зміни до тендерної документації в цих частинах.
Відповідь:За результатами розгляду Вашого питання Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: відповідно до змісту вимог Додатку 2 до тендерної документації якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі використання, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.За змістом звернення не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено та не обґрунтовано неможливість виконання вказаної умови документації та не доведено, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників процедури закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні. Враховуючи викладене, зміни до тендерної документації в цій частині не планується вноситися. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.