• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно - кошторисної документації та виконання функцій замовника експертизи проекту «Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення і фасадів будівлі лікувального корпусу КНП “Золотоніська районна багатопрофільна лікарня” Золотоніської районної ради по вул. Лікарняна, 2 м. Золотоноша Черкаської області” ( ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, ДБН А.2.2-3:2014 ( ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2020 13:51 - 15.05.2020 10:00
Відповідь надана

Графік виконання робіт

Номер: cbfaf98bae1b4ca889a455caf6266a36
Дата опублікування: 13.05.2020 18:08
Опис: Додайте до проекту договору графік виконання робіт, що передбачений "ПОРЯДКОМ надання проектними організаціями документів на заключення договорів, інформації про хід виконання робіт, та документів на прийняття виконаних робіт з проектування." та врахуйте вимоги зазначеного ПОРЯДКУ в проекті договору.
Відповідь: згідно п.3.1 та додатку1 до договору на проектування строк виконання робітскладає 20 днів без складання графіку виконання робіт
Дата відповіді: 14.05.2020 08:44
Відповідь надана

Внесення змін в розділ 2 та розділ 3 проекту договору

Номер: b58fbb49fe554585a49fcaa40f8e4483
Дата опублікування: 13.05.2020 17:56
Опис: Внесіть зміни в проект договору, а саме: - змініть нумерацію пунктів в розділі 2 відповідно до внесених змін в даний розділ; - в пункт 3.2. розділу 3 відповідно до внесених змін в розділ 2 (шляхом виключення з тексту п. 2.3 та фрази "в залежності від обсягів реального фінансування"); - в пункт 3.3 розділу 3 - адже оплата виконаних робіт здійснюється після їх передачі.
Відповідь: зміни внесено
Дата відповіді: 14.05.2020 08:16
Відповідь надана

ПОВТОР: Проект договору: щодо стадійності

Номер: 4136e72d4e444032b521d4eeb227050a
Дата опублікування: 13.05.2020 16:30
Опис: Просимо ще раз надати відповідь на тему "Проект договору: щодо стадійності". Відповідь надана не по суті питання. Питання полягало в тому, що в завданні на проектування та в пункті 1.4 договору передбачено виконання робіт в одну стадію. Крім того, в проекті договору не передбачено виконання проектних робіт в стадії та поетапно, а по тексту проекту договору йде мова про "відповідні стадії" (п. 2.7, 4.1, 4.1 проекту договору), "окремого стадії (етапу)" (п. 4.9 проекту договору). Таким чином, приведіть до відповідності умови договору враховуючи зазначене. Адже невизначеність в даті передачі виконаних робіт безпосередньо впливає на перебіг строку їх оплати. Очікуєм на змістовну відповідь та відповідне реагування на зауваження по проекту договору.
Відповідь: внесла зміни
Дата відповіді: 13.05.2020 16:36
Відповідь надана

Юридична особа - платник єдиного податку

Номер: 4b5cd21f3ec740a2b91d25a97a4b7d38
Дата опублікування: 13.05.2020 12:29
Опис: Чи є обов'язок надання юридичною особою - платником єдиного податку, відповідно до тендерної пропозиції, документів, що підтверджують його перебування на спрощеній системі оподаткування? Та які це документи??
Відповідь: згідно п.4.3 довідка складена в довільній формі - інформація про платника податків.
Дата відповіді: 13.05.2020 14:55
Відповідь надана

Порядок розрахунків

Номер: 6fe2cf17294a4380b61ad9ce3a76e058
Дата опублікування: 12.05.2020 17:30
Опис: Відповідно до оголошення умови оплати: відтермінування платежу до 90 календарних днів, поетапно в залежності від реального фінансування. В проекті договору дані умови оплати відсутні, а саме в розділі 2. Вартість робіт і порядок розрахунків. Крім того, пункт 2.3 та пункт 2.4. проекту договору суперечить умовам оплати (післяоплата), адже розрахунки здійснюються відповідно до пункту 2.9. Розрахунки за виконанні роботи здійснюються Замовником на підставі Акту здачі-приймання проектних робіт та ст.ст. 23, 48, 49 Бюджетного кодексу України. Вид робіт (пункт 1.1 проекту договору): Виготовлення проектно - кошторисної документації та проведення експертизи проекту «Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення і фасадів будівлі лікувального корпусу КНП “Золотоніська районна багатопрофільна лікарня” Золотоніської районної ради по вул. Лікарняна, 2 м. Золотоноша Черкаської області” ,( ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, ДБН А.2.2-3:2014 ( ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) та замовити проведення експертизи вказаної документації. То які ж умови оплати ?????
Відповідь: Розрахунки за виконанні роботи здійснюються Замовником на підставі Акту здачі-приймання проектних робіт але можливе відтермінування строку оплати на 90 днів. Згідно статті 49 Буджетного кодексу « 1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. 2. Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі: 1) наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету; 2) наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); 3) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.» Тому можливе відтермінування платежу до 90 днів. В пункті 19. Лист згода на можливе відтермінування платежу.
Дата відповіді: 13.05.2020 14:39
Відповідь надана

Забезпечення

Номер: 16845ac5433b490fa8e0a25b955dc55f
Дата опублікування: 12.05.2020 17:30
Опис: Відповідно до переліку документів для підтвердження кваліфікації «пункт 4.9. Довідка (и) з обслуговуючого банку(ів) (Скан-копію оригіналу Довідки (ок), які мають бути видані протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції): 4.9.2. про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг - розмір коштів 60000,00 грн., - що це за обмеження, адже тендерною пропозицією не передбачено наявність забезпечення тендерної пропозиції. Чи не так????
Відповідь: Наявність тендерного забезпечення не передбачається
Дата відповіді: 13.05.2020 14:36
Відповідь надана

Учасники

Номер: f9814ea212344c129aeae96b46e5669a
Дата опублікування: 12.05.2020 17:28
Опис: Чи може бути Виконавець робіт - платником єдиного податку? Бо відповідно до тендерної пропозиції прослідковується, що учасником в закупівлі може бути лише платник ПДВ. Адже платники єдиного податку на рівних умовах можуть приймати участь у торгах з іншими платниками податків???
Відповідь: Виконавець робіт може бути платником єдиного податку . Відповіно до тендерної пропозиції необхідно врахувати в ціновій пропозиції всі податки та збори. Приклад: «З урахуванням податку на додану вартість (для платників ПДВ)». Та пунктом 11 передбачено надання копії квитанції про сплату єдиного податку за останній період (для фізичних осіб).
Дата відповіді: 13.05.2020 12:05
Відповідь надана

Проект договору: щодо стадійності.

Номер: 583ec3f4d82a4df3823edc28273b5608
Дата опублікування: 12.05.2020 17:26
Опис: В проекті договору на виконання проектних робіт є ряд невідповідностей, а саме: в завданні на проектування «Стадійність проектування – в одну стадію. Пункт 1.4 проекту договору - в одну стадію." В проекті договору ж: « 2.7. Виконані роботи Виконавець передає Замовнику на підставі Актів здачі-приймання проектних робіт відповідних стадій. 4.1. Передача Замовнику виконаних та належним чином оформлених результатів проектних робіт здійснюється згідно з Актами здачі-приймання проектних робіт відповідної стадії.; 4.3. Замовник, при наявності фінансування, протягом 5 (п’яти) робочих днів від дня одержання виконаних та належним чином оформлених результатів проектних робіт, зобов’язаний передати Виконавцю підписаний Замовником Акт здачі-приймання проектних робіт відповідної стадії або мотивовану відмову від приймання вищезазначених проектних робіт. 4.9. При виконанні усіх проектних робіт за цим Договором, або їх окремого стадії (етапу), Виконавець зобов’язаний дотримуватись вимог, що містяться в Завданні на проектування та інших вихідних даних для проектування, а також усіх інших нормативних документів та цього Договору і має право відступити від них тільки за письмовою згодою Замовника.». Прошу відреагувати та надати відповідь.
Відповідь: Внесли зміни, врахували вимоги пункту 12 Постанови КМУ від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України». Замовником експертизи може виступати замовник будівництва або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт (п. 5.2. ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»).
Дата відповіді: 13.05.2020 14:40
Відповідь надана

Термін виконання проектних робіт

Номер: 1b213c1d08104d37bcbd529a73233d74
Дата опублікування: 11.05.2020 10:37
Опис: В договорі вказано термін виконання 20 днів. За 20 днів необхідно виготовити проектно-кошторисну документацію та провести їй експертизу. Термін проведення експертизи об’єкта будівництва з класом наслідків СС2 становить 30 днів. До цього терміну потрібно дотати ще термін на розробку проектної документації. В сумі це все не буде становити 20 днів. Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виправлення терміну виконання робіт.
Відповідь: 1. Згідно п. 14 Постанови КМУ від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» - 14. Строк проведення експертизи не повинен перевищувати: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів. 2. Згідно пункту 1 статті 846 Цівільного кодексу - 1. Строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.
Дата відповіді: 12.05.2020 12:02
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 9e761beaf8d14e53a2e5c62d847d33e4
Дата опублікування: 08.05.2020 23:26
Опис: Шановна Уповноважена особа, навіщо прописувати в документації закупівель дискримінаційні умови. Це ж бачить фактично вся Україна. Читаємо Перелік документів для підтвердження кваліфікації "4.10. Скан-копію оригіналу Довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронно цифрового підпису), для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою." Довідка повинна бути дійсною на дату публікації оголошення про заплановану закупівлю.!!!!!!!!! Скажіть будь ласка, це хто може мати довідку для вашої закупівлі, дійсну на дату публікацію оголошення, окрім того підрядника, якого ви бажаєте протягнути???? Не ганьбиться, воно того не варте
Відповідь: Дану помилку буде усунено та п 4.10 буде викладено в такій редакції "4.10. Скан-копію оригіналу Довідки з державної податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, (обов’язковим платежам до бюджету), (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису), для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на момент розкриття пропозиції" . Згідно закону термін подання пропозиції продовжено на 2робочі дні .
Дата відповіді: 12.05.2020 10:25