-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень в НВК № 183 «Фортуна» Дніпровського району м. Києва
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період уточнення:
08.05.2020 09:55 - 19.05.2020 16:00
Відповідь надана
Щодо дискваліфікації учасників
Номер:
e883bbb50ce44e9c8d0be238e1e2f8bf
Дата опублікування:
09.05.2020 08:18
Опис:
Шановний Замовник! Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Ваша вимога «…(з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів)…» та «копія сертифікатів якості на матеріальні ресурси» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема: наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10 квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами); наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації продукції протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня 1997 року за № 407/2211 (із змінами). Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» об’єднано норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Станом на сьогодні в Україні відсутня система обов’язкової сертифікації продукції, а отже, виробники можуть звертатися до органів, уповноважених на здійснення сертифікації за власним бажанням на добровільних засадах. Жоден із виробників на сьогодні законодавчо не зобов’язаний сертифікувати свою продукцію, а лише за бажанням. Вимога Замовника суттєво звузить коло будівельних матеріалів, які можуть бути застосовані під час складання кошторису та виконання робіт та суттєво звузить коло потенційних учасників закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого Замовники мають можливість вибирати між кількома Підрядниками. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю сертифічкатів відповідності, а також обмежуєте коло можливих учасників. Тим самим, можливість здійснення підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від наявних сертифікатів відповідності, тоді як сертифікація не є обов’язковою нормою, тобто є дискримінацією. В багатьох випадках саме такі вимоги і є обмеженням здорової конкуренції. Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають сертифікатів відповідності або якості, і, як наслідок, порушує один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. При цьому, відповідно до умов договору підряду - Підрядник бере на себе зобов’язання безкоштовно гарантійного ремонту протягом одного року з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт. Навіщо вимагати сертифікати відповідності, якщо Підрядник несе гарантійні зобов’язання і в будь-якому випадку буде використовувати якісні матеріали?! Поясніть, будь ласка, свою позицію!!! Якщо немає вагомих причин на визнання переможцем якогось конкретного Учасника, просимо внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні вимоги про надання сертифікатів відповідності (якості) на будівельні матеріали або інші документи, що підтверджують
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога наявності сертифікату якості на матеріальні ресурси обумовлюється тим, що будівельні матеріали будуть використовуватись у дошкільному навчальному закладі. У разі відсутності відповідних сертифікатів на Ваші матеріали надайте інформаційну довідку в якій буде зазначено, що Ваші матеріали відповідають якості для застосування їх у дошкільному навчальному закладі.
Дата відповіді:
13.05.2020 15:47