• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс)

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)

Торги відмінено

21 024 165.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 120.82 UAH
Період уточнення: 07.05.2020 21:28 - 29.05.2020 21:00
Відповідь надана

Незрозуміла вимога

Номер: c5962d4e9ccc450681cb29792b96fd9d
Дата опублікування: 22.05.2020 20:41
Опис: Відповідно до кваліфікаційних вимог встановлених у Додатку 2 тендерної документації вимагається надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, таблиця Г. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. В колонці 5 таблиці Г визначено: "Стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3 ". Звідси можна прийти до висновку, що аналогічний договір може бути в стадії виконання. Однак, в роз'ясненнях під таблицею серед іншого міститься напис: "Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.", де вже йдеться про повністю виконаний такий договір. Питання: Якщо учасником буде надано лише один аналогічний договір на стадії виконання із зазначенням стану його виконання: "в процесі виконання", чи не буде це підставою для дискваліфікації, відхилення його пропозиції з підстав як такий, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям?
Відповідь: Вимоги тендерної документації сформовані таким чином, що Замовник просить надати повністю виконаний аналогічний договір, а в колонці форми довідки вам потрібно вказати відсоток виконання. Однак учасник може запропонувати виключно наявний у нього договір, який може бути частково виконаний, однак такий договір тоді не буде підтверджувати кваліфікаційний критерій, що слугуватиме підставою для відхилення.
Дата відповіді: 29.05.2020 22:41
Відповідь надана

Незрозуміла вимога

Номер: a45cba196a764eae9e1c3197b20d2aad
Дата опублікування: 22.05.2020 19:35
Опис: Розділом 4 Додатку 2 тендерної документації замовника встановлено вимога: «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі» Питання: Оборот чого? І яким документом це необхідно підтвердити?
Відповідь: Зазначена вимога означає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за попередній рік, тобто 2019. На ваш розсуд можна завантажити довідку у довільній формі із вказівкою цієї суми, однак Замовник для перевірки наявності та достовірності цієї інформації просить копії фінансової звітності.
Дата відповіді: 29.05.2020 22:37
Відповідь надана

Незрозуміла вимога

Номер: 515628b079944b1498f35e8ae1c7c5cf
Дата опублікування: 22.05.2020 19:18
Опис: В Розділі 2 Додатку 2 тендерної документації замовника під символом "*" в примітках під таблицею "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" мається напис: "* Зазначається для працівників, щодо яких чинними нормами і правилами передбачено їх присвоєння", із змісту якого не зрозуміло чого чи відносно кого стосується ця вимога, адже по тексту довідки або за змістом тендерної документації чи окремо взятого документу Додатку 2 не зазначено відповідної позначки"*" З огляду на вищевикладене, прошу надати роз'яснення з цього приводу або привести тендерну документацію в цій частині у відповідність
Відповідь: Відповідно до чинного законодавтства є затверджений типовий перелік посад керівних, інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів промисловості, будівництва, сільського господарства, транспорту і зв'язку та інших галузей народного господарства, що підлягають атестації у відповідності до постанови Ради Міністрів СРСР від 26 липня 1973 р. N 531. Саме про це і й де мова у зазначеній вимозі
Дата відповіді: 29.05.2020 22:33
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: b18599d8824c493fa97ab7fbb0e59b99
Дата опублікування: 14.05.2020 12:24
Опис: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.» Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід висувається вимога про документальне підтвердження трудового стажу та освіти працівників: • головний інженер (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» та досвідом роботи в будівництві не менше 10 років); • виконроб (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» та досвідом роботи в будівництві не менше 5 років). На підтвердження надати скан-копії оригіналів дипломів про освіту, всіх сторінок трудових книжок. Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах підрядні організації, у яких наявні: 1. працівники з досвідом роботи менше ніж 10 років - для головного інженера та менше 5 років - для виконроба, 2. працівники (головний інженер, виконроб) які мають вищу освіту за іншою спеціальністю. Від так, згідно Наказу Міністерства праці та соціальної політики України №336 від 29 грудня 2004 року Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, кваліфікаційними вимогами до головного інженера є: наявність повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професіями керівників нижчого рівня відповідного професійного спрямування - не менше 5 років. Згідно Довідника професій (випуск 64) кваліфікаційними вимогами до виконавця робіт є: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр). Післядипломна освіта у сфері управління. Стаж роботи майстром у будівництві — не менше 2 років. Отже, як ми бачимо, у жодному законодавчому акті не міститься вимоги про наявність у головного інженера та виконроба вищої освіти саме за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво», дана вимога є дискримінаційною, та порушує можливість інших учасників взяти участь у даній закупівлі. Також вважаємо, що дана вимога прописана під конкретного учасника, оскільки в заданому діапазоні знаходяться лише працівники _які мають вищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» в тому числі відповідний досвід роботи в будівництві, що передбачається Замовником. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 2. У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності підтвердження інформації про наявність ІТР встановлена вимога щодо підтвердження освіти та трудового стажу працівників, відповідно до якої на підтвердження учасник повинен надати скан-копії оригіналів дипломів про освіту, всіх сторінок трудових книжок. Дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним ( ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників. Також слід врахувати те що Замовник вимагає скан-копію всіх сторінок трудових книжок, відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Варто зауважити, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»). Однак якщо процедури обробки персональних даних працівника виходять за межі дозволу, наданого володільцеві відповідно до трудового законодавства лише для здійснення його повноважень, тоді потрібно отримати згоду від працівника. Отже роботодавець, який є володільцем персональних даних не може надати без згоди працівників скан-копії всіх сторінок трудових книжок. Таким чином, сформувавши вимоги Тендерної документації, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть надати вище зазначені документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї такі положення. Звертаємо увагу на те що відповідно до ст.24 Кодексів законів про працю при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Законодавством чітко не передбачено, що громадянин зобов’язаний надати оригінал документу про освіту, відповідно роботодавцем можуть прийматися засвідченні копії таких документів. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників які у складі пропозиції не надали оригінали документів про освіту працівників, а лише засвідченні копії таких документів, як наслідок такі учасники будуть відхилені замовником. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 19.05.2020 17:45
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7ed00012792e460581df67a901ecf76d
Дата опублікування: 14.05.2020 10:13
Опис: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-07-005097-b на «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс) ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва.» Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. 1. У розділі 4 Тендерної документації п. 1 вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.05.2021 р. (час визначено в оголошенні), проте в системі електронних закупівель ProZorro розміщена інформація, що подача пропозицій здійснюється 7 трав. 21:28 – 27 трав. 21:00. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність. 2.У Додатку №2 Тендерної документації згідно розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) завірена його печаткою та підписом. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки технічним завданням не передбачено виконання робіт з проектування, а тим більше - Архітектурного проектування. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 122 від 23.03.2012 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа (ГАПа), розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа (ГАПа). . Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь: Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 19.05.2020 17:45