• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

папір для друку А4

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення: 06.05.2020 14:28 - 12.05.2020 14:32
Відповідь надана

екологічний офісний папір

Номер: 683026a2de8f4a85bdc12b6c257441bd
Дата опублікування: 06.05.2020 15:07
Опис: Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 3 частини 2 Статті 22 попередньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) було передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Стаття 22 попередньої редакції Закону в свою чергу стосувалась тендерної документації. Пунктом 33 Частини 1 статті 1 діючої редакції Закону визаначено поняття технічної специфікації до предмета закупівлі, яким передбачено, що технічна специфікація до предмета закупівлі може включати показники впливу на довкілля й клімат. Поряд з цим – технічну специфікацію новою редакцією Закону передбачено як складову тендерної документації, тобто у разі проведення процедур закувель (п.3 частини 2 статті 22 Закону). Звертаємо увагу, що замовник проводить спрощену закупівлю паперу А4, що регулюється статтею 14 Закону. Відповідно до вимог даної статті Замовником опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що містить в свою чергу вимоги до предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі визначені Замовником виходячи із специфіки потреб із урахуванням позитивного досвіду використання паперу з такими технічними характеристиками. Згідно частини 5 статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Поряд з цим, згідно частини 4 статті 5 Закону, що визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Розглянувши Вашу пропозицію щодо зміни в технічні вимоги до паперу А 4, вважаємо, що встановлення таких вимог до предмету закупівлі можуть вважатись такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має підстав вносити зміни до вимог до предмета закупівлі UA-2020-05-06-002624-b, ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4).
Дата відповіді: 07.05.2020 12:31