• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 151+930 – км 196+816 (45233142-6 ремонт доріг)

Завершена

2 117 677 522.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 211 767.75 UAH
Період уточнення: 30.04.2020 12:06 - 02.06.2020 17:00
Відповідь надана

Питання до замовника

Номер: 1df96b153eac4e64bc92dd2b882ce489
Дата опублікування: 20.05.2020 15:26
Опис: Просимо надати відповідь, чи вірно ми зрозуміли зміст тендерної документації. В розділі 6 . Результати торгів та укладання договору про закупівлю зазначено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Таким чином, якщо ми вірно розуміємо вказану вимогу, укладений договір у 2022 році може бути подовжений в межах 20 відсотків та виконавець по договору зможе здійснити виконання додаткових обсягів робіт (ремонт додатковї ділянки дороги)?
Відповідь: У відповідності до п.6 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору може бути подовжена в обсязі 20% суми визначеної в початковому договорі тільки у разі оголошення закупівлі на наступний рік і на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Дата відповіді: 21.05.2020 14:35
Відповідь надана

Запитання

Номер: 3a4fc3568cc64e3890f2f485e725bea7
Дата опублікування: 18.05.2020 22:10
Опис: Шановний замовнику. Звертаємо увагу, що під час підготовки тендерної пропозиції та публікації оголошення про проведення процедури закупівлі вами грубо порушені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» Так, статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити зокрема інформацію щодо категорії замовника та мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, описана у тендерній документації процедура розкриття тендерних пропозицій не відповідає процедурі розкриття, яка визначена в статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати відповідь, чи будуть усунуті вищевказані порушення?
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів формується в електронній системі шляхом заповнення відповідних форм: п.7 розділу 1 тендерної документації надає детальну інформацію про мову (мови),якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції,що стосується процедури розкриття тендерних пропозицій ,то найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.05.2020 16:06
Відповідь надана

Питання замовнику

Номер: 0b1da247c5084b2bb336bdf35194aece
Дата опублікування: 18.05.2020 18:52
Опис: Тендерною документацією передбачено, що строк на укладення договору у випадку обґрунтованої необхідності може бути подовжений до 60 днів. Просимо надати відповідь, чи можливе таке подовження за ініціативною учасника, або таке подовження можливе лише за ініціативою замовника.
Відповідь: Можливість подовження строку укладання договору до 60 днів передбачено п.6 ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 20.05.2020 15:58
Відповідь надана

/

Номер: acaa2bfb37e34f838936d5555e5877ed
Дата опублікування: 18.05.2020 12:23
Опис: Тендерною документацією передбачено, щоу разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. Слід зазначити, що ні Закон ні тендерна документація не містять механізму здійснення такої перевірки. З метою дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також підготовки нашої пропозиції на належному рівні, просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити механізм проведення перевірки відповідності субпідрядних організацій вимогам статті 17 Закону.
Відповідь: Шановний учасник! Надання документів субпідрядними організаціями передбачено п.7 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".Замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у ч.1 ст. 17 Закону.Закон України "Про публічні закупівлі" не містить окремих вимог до перевірки субпідрядників,тому механізм здійснення перевірки нічим не відрізняються від перевірки учасників закупівель.
Дата відповіді: 20.05.2020 15:57
Відповідь надана

/

Номер: 6b0752a368c94d9e9263529d0b10b612
Дата опублікування: 18.05.2020 12:22
Опис: Тендерною документацією передбачено, щоу разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону. Слід зазначити, що ні Закон ні тендерна документація не містять механізму здійснення такої перевірки. З метою дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також підготовки нашої пропозиції на належному рівні, просимо внести зміни в тендерну документацію та визначити механізм проведення перевірки відповідності субпідрядних організацій вимогам статті 17 Закону.
Відповідь: Шановний учасник! Надання документів субпідрядними організаціями передбачено п.7 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".Замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у ч.1 ст. 17 Закону.Закон України "Про публічні закупівлі" не містить окремих вимог до перевірки субпідрядників,тому механізм здійснення перевірки нічим не відрізняються від перевірки учасників закупівель.
Дата відповіді: 20.05.2020 15:56
Відповідь надана

питання

Номер: df1fcbaf745b497f88f3e860a226f3d0
Дата опублікування: 14.05.2020 18:00
Опис: Просимо надати відповідь щодо наявності у тендерній документації вимог, які суперечать одна одній Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання  вимогам, визначеним у статті 17 Закону. В той же час у пункті 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання  вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Замовник не вимагає документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Тобто, виходячи зі змісту цього пункту, учасник повинен підтвердити відсутність обставин, передбачених не лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону, а й пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10,11. На нашу думку такі неоднозначні вимоги, враховуючи очікувану вартість закупівлі, є неприпустимими, оскільки вони створюють підґрунтя для корупційних дій та зловживань з метою надання незаконної переваги певним учасникам.
Відповідь: Шановний учасник! Пунктом. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель»
Дата відповіді: 15.05.2020 14:21
Відповідь надана

Щодо банківської гарантії

Номер: ec0cb99f699d48b981ce8494f11f5212
Дата опублікування: 13.05.2020 17:23
Опис: Тендерною документацією, а саме вимогами щодо надання банківської гарантії, передбачено, що умови гарантії не можуть бути змінені, і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Відповідно до тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вказане, тендерна документація не містить механізму передавання/надсилання Замовнику банківської гарантії, яка надана учасником як тендерне забезпечення. Просимо внести зміни в тендерну документацію, та або зазначити механізм, за яким учасник передає/надсилає Замовнику банківську гарантію, або виключити вказану вимогу.
Відповідь: У відповідності до п.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Банківська гарантія невід’ємна частина тендерної пропозиції та подається згідно умов тендерної документації у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Дата відповіді: 15.05.2020 13:41
Відповідь надана

Щодо участі нерезидентів

Номер: e3834eddcc964974ad00c397bcd26cac
Дата опублікування: 12.05.2020 18:57
Опис: Шановний Замовнику. Вивчивши вашу тендерну документацію, просимо надати нам роз’яснення щодо її змісту. Тендерною документацією передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Виходячи зі змісту цього пункту, у разі участі об’єднання учасників, таке об’єднання повинно бути представлено однією юридичною особою, оскільки вищенаведене формулювання не передбачає множини. В той же час вимогами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що до об’єднання учасників належить, зокрема, об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. На даний час ми, компанія-нерезидент, спільно з нашими партнерами, які також не є резидентами України, плануємо створити об’єднання учасників без створення юридичної особи. Однак, враховуючи вищезазначені протиріччя, не можемо зрозуміти, чи буде таке об’єднання визнане учасником процедури закупівлі, та чи буде допущена наша пропозиція до розгляду, оскільки фактично участь в процедурі закупівлі від учасника візьме не одна юридична особа, а декілька.
Відповідь: Шановний учасник! У відповідності до п. 37 розділу 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктом 5 розділу 1 тендерної документації передбачено, що учасником процедури закупівлі може бути об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Дата відповіді: 13.05.2020 11:25