-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Пастеризоване молоко
Молоко та вершки, рідинні, оброблені (молоко коров’яче) (Пастеризоване молоко)
Завершена
211 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 058.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 058.00 UAH
Період уточнення:
08.12.2016 11:31 - 18.12.2016 17:00
Відповідь надана
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати гарантійний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника.
Номер:
ba2dca87548d482489c8eda4aeacc05c
Дата опублікування:
16.12.2016 15:11
Опис:
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати гарантійний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника.
Виробник не надає гарантійного листа до моменту укладення з ним договору на поставку даного товару.
Подаючи тендерну пропозицію учасник не може бути впевненим у тому, що саме він переможе у даних торгах. А тому не може укладати договір з постачальником та брати на себе зобов’язання купити у виробника певний обсяг товару.
Таким чином, гарантійний лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора може надати лише учасник, у якого на даний момент уже укладений договір на поставку.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
16.12.2016 16:29
Відповідь надана
вимоги щодо надання санітарного дозволу на відкриття та роботу складських приміщень
Номер:
8f12ba4ef2df4e179949c3219522e9b0
Дата опублікування:
16.12.2016 14:53
Опис:
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надати копію санітарного дозволу на відкриття та роботу складських приміщень.
Cтаттею 15 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» передбачено, що Затвердження норм проектування, розроблення, виготовлення і використання нових машин, механізмів, устаткування, інших засобів виробництва, впровадження нових технологій здійснюються за погодженням з органами державної санітарно-епідеміологічної служби.
На сьогодні такого органу як державна санітарно-епідеміологічна служба немає. В зв’язку з цим, суб’єкти господарювання, які ввели в дію нові об’єкти (склади) не мають можливості надати відповідний дозвіл.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі.
Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
16.12.2016 16:29
Відповідь надана
щодо оцінювання ТП
Номер:
03d3fb468ffa486f868927fc734a2010
Дата опублікування:
16.12.2016 14:51
Опис:
У п 1.1. розділу 5 зазначено, що єдиним критерієм оцінки ТП є ціна без ПДВ, а у оголошенні зазначено очікувану вартість з ПДВ. З цього приводу постає питання, як буде здійснюватись оцінка ТП з ПДВ або без ПДВ. Як розраховувати ТП Учасникам, які є платниками податку на додану вартість? Прошу привести документацію у відповідність!!!
Відповідь:
Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
16.12.2016 16:29
Відповідь надана
щодо складання реєстру
Номер:
cbc09da6b98349fd8b8635e8d990d9de
Дата опублікування:
16.12.2016 14:50
Опис:
У ТД міститься вимога надання реєстру документів п. 1.7. розділу 3. і одночасно вимога щодо подання документів в окремих файлах п. 1.2. розділу 3.
У зв"язку із цим питання, як саме складати реєстр? До кожного файлу окремо? Чи взагалі до всієї тендерної пропозиції? І якщо до кожного файлу окремо, то навіщо у файлі де буде знаходитись "Тендерна пропозиція" писати цей реєстр, де буде зазначена лише одна позиція. Це ж електронні торги!!! Навіщо ускладнювати її зайвими документами? Прошу вимогу щодо складання реєстру, наданих документів виключити із ТД
Відповідь:
Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
16.12.2016 16:29
Відповідь надана
щодо вимог у ТД
Номер:
554bdaa703a949d3a5081104e218588f
Дата опублікування:
16.12.2016 14:50
Опис:
У ТД міститься вимога щодо надання документів у форматах pdf, doc, docx, rtf з можливістю копіювання тексту. Не зрозуміло з якої метою втановлена вимога щодо "можливості копіювання тексту". На нашу думку це є зайвою вимогою, яка може призвести до спотворення тексту оригіналу, який був відсканований в ПДФ.
Крім того, таку вимогу можвиво здійснити лише при наявності спеціальної програми у Учасника, яка коштує наразі недешево і змусить Учасника включити дані витрати до цінової пропозиції, що, внаслідок, значно здорожчить її.
Враховуючи зазначене, прошу виключити із ТД вимогу щодо "можливості копіювання тексту".
Відповідь:
Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
16.12.2016 16:30
Відповідь надана
щодо вимог надання документів
Номер:
cd64bd8221d349aca2505424c90a6671
Дата опублікування:
16.12.2016 14:49
Опис:
ТД містить вимогу щодо надання копії паспортів на холодильне обладнання складських приміщень. Дана вимога може привести до неможливості взяти участь у торгах Учасників, у яких холодильне обладнання знаходиться в оренді.
Відповідь:
Тендерним комітетом департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради були розглянути Ваші питання щодо закупівлі продуктів харчування, найближчим часом будуть внесені зміни до ТД відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
16.12.2016 16:30
Відповідь надана
ЩОДО ВИМОГИ НАДАННЯ ВИСНОВКУ СЕС
Номер:
a5c58a18af674b64a11e78c8358e43c6
Дата опублікування:
15.12.2016 15:50
Опис:
Пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації передбачена необхідність надання висновку санітарно-гігієнічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі.
Відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22.07.2014 № 1602-VII, вимоги щодо отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) на продукти харчування імпортного походження була скасована. На продукти харчування українського виробництва вимога отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) навіть до вступу вказаного Закону не розповсюджувалась. Також, на сьогодні в Україні немає такої установи як СЕС.
Таким чином вимога надати висновок санітарно-гігієнічної експертизи є дискримінаційною та значно звужує можливе коло учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності вимог діючого законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити вимогу надання учасником висновку санітарно-гігієнічної експертизи.
Відповідь:
Відповідно до п.5.6. розділу 3 Тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому разі учасник надає у довільній формі пояснення з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Пропонуємо Вам надати у складі тендерної пропозиції пояснення в довільній формі з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Дата відповіді:
15.12.2016 17:34