• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

тверде паливо

Торги відмінено

1 114 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 574.05 UAH
Період уточнення: 28.04.2020 11:36 - 05.05.2020 09:00
Відповідь надана

лист згода від лабораторії

Номер: 061f8785158244c584f04f50a2f62a41
Дата опублікування: 04.05.2020 12:04
Опис: Обгрунтуйте для якої мети вам лист згода від лабораторії на надання зазначеної інформації учасником за місцем вимоги адресований на ім’я учасника із зазначенням ідентифікатора закупівлі, що зазначений в електронній системі закупівель, якщо в складі пропозиції буде наданий договір з лабораторією?!
Відповідь: Шановний замовнику, стосовно зазначеного у тендерній документації нашого права вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника у незалежній лабораторії та вимоги надання листа згоди від лабораторії на надання зазначеної інформації учасником за місцем вимоги адресований на ім’я учасника із зазначенням ідентифікатора закупівлі, дана вимога тендерної документації спрямована на забезпечення гарантії замовника щодо отримання товару відповідної якості, та незалежного підтвердження по кожному випадку.
Дата відповіді: 05.05.2020 16:46
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 974428b845694136adeca32fd2d5dade
Дата опублікування: 04.05.2020 10:49
Опис: - поставка здійснюється не пізніше одного робочого з моменту одержання відповідної заявки Замовника.Одного робочого чого? Чи не вважаєте Замовник, що це дуже малий термін від отримання заявки? Обгрунтуйте дану вимогу, і це обмеження.
Відповідь: Доброго дня. Внесено зміни до Додатка №3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.05.2020 09:57
Відповідь надана

Уточнення

Номер: e047673ca1e447eda8ea4e198cdb8004
Дата опублікування: 04.05.2020 09:57
Опис: Обгрунтуйте дану вимогу яка встановлена в додатку 3 : лист згода від лабораторії на надання зазначеної інформації учасником за місцем вимоги адресований на ім’я учасника із зазначенням ідентифікатора закупівлі, що зазначений в електронній системі закупівель. Для чого брати такі листи, якщо в складі пропозиції будуть надані договора з лабораторією?
Відповідь: Шановний замовнику, стосовно зазначеного у тендерній документації нашого права вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника у незалежній лабораторії та вимоги надання листа згоди від лабораторії на надання зазначеної інформації учасником за місцем вимоги адресований на ім’я учасника із зазначенням ідентифікатора закупівлі, дана вимога тендерної документації спрямована на забезпечення гарантії замовника щодо отримання товару відповідної якості, та незалежного підтвердження по кожному випадку.
Дата відповіді: 05.05.2020 16:45
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 1aeb609dd8b9440f9f7b32b9bac3911d
Дата опублікування: 04.05.2020 09:49
Опис: Додатком 3 Замовником знов встановлена дискримінаційна вимога а., саме:Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 зольність не більше 14%, волога не більше 10 %, нижча теплота згорання Не нижче 5500 ккал/кг з посиланням на ДСТУ 3472:2015. Шановний Замовник,відкрийте та подивіться які показники передбачає дане ДСТУ(«Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб», для вугілля марки ДГ 13-100 встановлена максимально допустима межа зольності на сухий стан палива – не більше ніж 14% та загальної вологи на робочий стан палива – не більше ніж 14%. Занизивши штучно технічні показники згідно ДСТУ на яке Замовник сам посиляється , звужуєте коло учасників, або надаєте перевагу вже обраному Вами Учаснику. з метою усунення дискримінації потенційних учасників торгів, Замовник повинен внести відповідні зміни у тендерну документацію та привести вимоги щодо якісних показників у відповідність з вимогами ДСТУ
Відповідь: Шановні потенційні учасники, наголошуємо, що відповідно до стандартів ДСТУ показник загальної вологості на робочий стан вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 не повинен перевищувати показник в 14 %, замовником встановлено показник в 10%(що не перевищує 14%) з метою закупівлі більш якісного товару, що є правом замовника та не суперечить показнику відповідно до вимог ДСТУ, таким чином замовник не порушує жодних встановлених норм чинного Законодавства. Проаналізувавши аналогічні закупівлі, що відбуваються в Україні, замовник дійшов висновку, що на ринку велика кількість потенційних учасників, що можуть запропонувати вугілля марки ДГ 13-100 з показниками вологи на робочий стан не більше 10%. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Вищезазначене ґрунтується не на підставі окремих думок членів нашого тендерного комітету, а на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема, але не виключно, рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити вас ще з одним рішення цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді: 05.05.2020 16:42
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d7198cddaa6747dc93e4704a150b0690
Дата опублікування: 04.05.2020 09:29
Опис: Додатком 3 встановлена наступна вимога : -Гарантійний лист від учасника про наявність на складах не менше 50% марки вугілля, які є предметом даної закупівлі, обов’язково вказавши адресу складу для можливості перевірки замовником факту наявності.Дана вимога є дискримінаційною, так як порушує права потенційного Учасника, який не зобов'язаний мати готову продукції у наявності. Втручання Державних органів (підприємств) в підприємницьку (господарську) діяльність підприємств (організацій) прямо заборонена у відповідності до вимог Господарського Кодексу України. Згідно Конституції України ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено Законами України. Учасник не може бути впевнений у своїй перемозі, тому відсутні підстави та необхідність мати вугілля тієї марки вугілля і у тій кількості, яка закуповується Замовником Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та тендерну документацію
Відповідь: Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерний комітет жодним чином не втручається в підприємницьку (господарську) діяльність підприємств (організацій), нами лише встановлена вимога для щодо наявності на складі учасника твердого палива у обсязі не менше 50% усього обсягу вугілля у закупівлі, передбачена з метою забезпечення належного виконання умов договору, та як наслідок, безперервної роботи нашого закладу під час опалювального сезону, замовником було встановлено дану вимогу, яка нічим не обмежує права потенційних добросовісних учасників та не порушує вимоги ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, якщо у потенційного учасник немає в наявності навіть 50% відсотків необхідного товару, то яка гарантія для замовника, що учасник зможе забезпечити безперебійне постачання вугілля. Дані вимоги не порушують жодних прав учасників, адже участь у процедурі відкритих торгів є добровільною для будь-якого учасника, що об’єктивно може забезпечити виконання умов постачання товару та технічні показники якого відповідають вимогам, для цього не обов’язково бути виробником вугілля. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Вищезазначене ґрунтується не на підставі окремих думок членів нашого тендерного комітету, а на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема, але не виключно, рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити вас ще з одним рішення цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає.
Дата відповіді: 05.05.2020 16:40
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 1744679dffb54e289114e2977851fa12
Дата опублікування: 04.05.2020 09:15
Опис: У Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена не обгрунтована та завищена вимога , а саме: учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції нотаріально завірені згоди на обробку персональних даних працівників з урахуванням норм Закону України «Про захист персональних даних». Надаються окремо на кожну особу, персональні дані якої зазначено у довідці, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вказаної вимоги у нотаріально засвідченій формі, що прямо порушує ЗУ "Про публічні закупівлі" принцип «максимальна економія та ефективність». Шановний Замовник , усуньте дану вимогу та приведіть тендерну документацію у відповідінсть до вимог чинного Законодавства
Відповідь: Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерним комітетом жодним чином не порушено ЗУ "Про публічні закупівлі" а тим паче принципу «максимальна економія та ефективність», який ніяким чином не стосується даної вимоги, так як і обов’язку її обґрунтування. Вимога подання нотаріально завірених згод на обробку персональних даних працівників з урахуванням норм Закону України «Про захист персональних даних» не порушує жодних прав, та не суперечить вимогам діючого законодавства України.
Дата відповіді: 05.05.2020 16:37
Відповідь надана

невідповідність ЗУ "про публічні закупівлі"

Номер: 06dd454c4e92498b9c706f4bb89211ab
Дата опублікування: 28.04.2020 12:47
Опис: Шановний Замовнику, 19.04.2020 року набули чинності зміни до ЗУ "Про публічні закупівлі". Тенерна документація, яка опубліковано Вами на відпівідає вимогам ЗУ "Про публічні закпівлі". Приведіть тендерну документацію у відповідінсть до вимог чинного Законодавства. Зверніть увагу на ст. 17, 22, 23, 28, 29, 30, 31,41 і зокрема на ст. 44 Закону. Зазначаємо, що відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону, Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що будуть вноситься зміни до тендерної документації у відповідність до вимог чинного Законодавства.
Дата відповіді: 30.04.2020 14:09