• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

рибні консерви

Торги відмінено

234 292.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 342.93 UAH
Період уточнення: 26.04.2020 07:12 - 02.05.2020 00:00
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 1c998ca1401c4b429c5fabd09cb733c4
Дата опублікування: 30.04.2020 12:24
Опис: Шановний Замовнику, на якій законодавчій підставі Ви, як Замовник, вимагаєте надання : «Надати сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування, на основі концепції принципів НАССР»,якщо Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» чітко прописує: Стаття 21. Вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках 1. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. 2. Вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання. 3. До принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать: 1) ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; 2) визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; 3) установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; 4) проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами; 5) запровадження коригувальних дій, які повинні проводитися, якщо результати моніторингу свідчать про те, що певна критична контрольна точка вийшла з-під контролю; 6) розроблення процедур, які повинні застосовуватися на постійній основі, з метою перевірки результативності заходів, зазначених у пунктах 1-5 частини третьої цієї статті; 7) розроблення документів та ведення записів відповідно до виду діяльності та обсягів виробництва для підтвердження результативного застосування заходів, які зазначені у пунктах 1-6 частини третьої цієї статті. 4. Вимоги щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, допускають застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, як це описано у частині третій цієї статті. При цьому застосування спрощеного підходу може, в тому числі, передбачати: 6. З метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку: 1) надають компетентному органу під час здійснення державного контролю докази відповідності їх діяльності вимогам частини четвертої цієї статті з урахуванням сфери діяльності та обсягу виробництва, а також спрощеним вимогам для невеликих потужностей та потужностей, діяльність яких має незначний ступінь ризику для здоров’я споживачів; 2) гарантують, що документи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті, містять достовірну інформацію; 3) забезпечують зберігання документів і записів щодо виконання принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках протягом трьох місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, які затверджені центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. 7. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Тобто підтвердженням того ,що у учасника розроблена та впроваджена система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування, на основі концепції принципів НАССР є опис програми НАССР(надання даної програми в повному обсязі можливо лише на вимогу Замовника особисто Замовнику, оскілька программа НАССР кожного учасника є об’єктом авторського права) та/або актів складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» виданого відповідним управлінням Держпродспоживслужби, із зазначенням в акті потужностей учасника та реєстраційного номеру потужності, виданого на ім’я учасника; Таким чином вимагаючи від учасника сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування, на основі концепції принципів НАССР Замовник обмежує коло потенційних учасників,оскільки встановлює обмежуючий критерій , який не єобовязковим для всіх учасників , тим самими порушуючи порушує ЗУ ««Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та ЗУ «Про публічні закупівлі» , зокрема ч 11. Ст. 26 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником Тач.4 ст. 22 . Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Та ст. 5. «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на викладене вище, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку. Дякуємо.
Відповідь: закупівлю буде скасовано
Дата відповіді: 05.05.2020 11:43