-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фурнітура для метало-пластикових конструкцій
Торги не відбулися
2 270 868.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 354.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 354.34 UAH
Період уточнення:
18.04.2020 19:57 - 13.05.2020 22:00
Відповідь надана
щодо документального підтвердження стосунків з виробником
Номер:
14710d965f11425982796e4525528057
Дата опублікування:
23.04.2020 17:26
Опис:
Просимо внести зміни в тендерну документацію та скасувати вимогу щодо документального підтвердження стосунків з виробником, тому що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас та інших потенційних учасників, які займаються продажом даної продукції, але не мають безпосередніх стосунків із виробниками цієї продукції, так як закуповують продукцію не на пряму. Враховуючи встановлену вами вимогу щодо надання документу, який підтверджує стосунки із виробником, взяти участь в торгах можуть тільки ті учасники, які мають такі стосунки, а усі інші – позбавлені такої можливості. Звертаємо увагу на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може створювати дискримінаційні умови в тендерній документації та під час проведення процедури закупівлі
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною. Замовник має бути впевнений в джерелах походження і якості продукції, яку він отримує.
Дата відповіді:
27.04.2020 13:47
Відповідь надана
Порушення вимог проведення процедури закупівлі
Номер:
9f06ff4c75ea4745b0ce2aab16f78e08
Дата опублікування:
23.04.2020 16:54
Опис:
Відповідно положень Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Всупереч цього, вами було оголошено декілька подібних торгів окремими процедурами закупівель (UA-2020-04-18-000353-c, UA-2020-04-18-001139-b, UA-2020-04-18-001138-b), чим порушено Закон. Тому, вимагаємо придержуватись вимог законодавства та не дробити (не ділити) предмет закупівлі на декілька подібних торгів, з метою уникнення проведення торгів за положенням частини третьої статті 10 цього Закону, а проводити придбання даного предмету закупівлі однією процедурою торгів.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оголошення оприлюднено у відповідності до вимог Статті 10 Закону. Замовник не ділить предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону. Дана тендерна процедура є процедурою відкритих торгів, тому Замовник її не уникає та не порушує Закон.
Дата відповіді:
27.04.2020 11:22
Відповідь надана
Перенесення кінцевої дати подання пропозиції
Номер:
18f446dc0fbc48f9866e3206383ba6d1
Дата опублікування:
23.04.2020 16:01
Опис:
Ми є виробником продукції, що є предметом даної закупівлі. У зв’язку із встановленням на території України карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до Постанови КМУ, терміном до 12.05.2020 р., не маємо можливостей належним чином підготувати свою пропозицію до встановленого вами кінцевого строку подання, так як знаходимось на вимушеному карантині. Тому, звертаємось до вас з проханням перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що не маємо можливості та не зобов’язані продовжувати термін подання тендерних пропозицій, у зв’язку з терміновою виробничою потребою у даній продукції підприємств Замовника.
Дата відповіді:
27.04.2020 13:46
Відповідь надана
розміри
Номер:
a9b7ab378f454334bb9dad75c4593bb3
Дата опублікування:
22.04.2020 18:01
Опис:
Ви зазначаєте у Додатку 3 тендерної документації, що «Продукція повинна відповідати вимогам та розмірам, визначеним у даному Додатку та інших розділах тендерної документації». Просимо прибрати з вашої вимоги вираз «та розмірам», тому що розміри не впливають на функціональне призначення даної продукції, та у різних виробників вони можуть коливатись, так як не існує жодного нормативного документа в Україні, який би встановлював, що ця продукція має бути саме таких розмірів та ніяких інших.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що технічні вимоги до продукції (гарантійні терміни зберігання, вимоги щодо підтвердження якості продукції, якісні та технічні характеристики), викладені в Додатку 3 до тендерної документації сформовані з врахуванням потреб виробництва. Тому внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
27.04.2020 16:50
Відповідь надана
Лист Держпродспоживслужби на дверні замки
Номер:
9a8fb8e5e9c948a4b5beb74d775026aa
Дата опублікування:
22.04.2020 18:01
Опис:
В Додатку 3 вами встановлено вимогу: на дверні замки учасник має надати лист щодо безпечності використання продукції, виданий управлінням державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Роз’ясніть будь-ласка, як співвідносяться дверні замки та державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів??? Відповідно до Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Враховуючи те, що дверні замки не є сферою нагляду Держпродспоживслужби, вимагаємо прибрати з тендерної документацію цю безглузду вимогу.
Відповідь:
Відповідно до Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів реалізує засади державної політики у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення та у сфері гігієни праці, профілактичних і протиепідемічних заходів.
Лист щодо безпечності використання вказаної продукції необхідний для підтвердження відповідності вимогам санітарного законодавства, так як дверні замки будуть встановлені у приміщеннях, в яких передбачено безпосередній контакт зі значною кількістю працівників нашого підприємства.
Дата відповіді:
27.04.2020 17:30